חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים עם עיצוב אתרים חכם

מאת: דוד כהןבניית אתרים26/07/20101026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נראה כי היום כל מוצר ואפילו שירות חדש שאנו רוכשים צריך להיות מעוצב בקפידה ובייחוד בתחומים בהם ישנה תחרות גדולה, העיצוב לפעמים יכול לעשות את ההבדל. בתחום האינטרנט הדבר אינו שונה וכיום כאשר כמעט לכל אדם ובוודאי לכל עסק ישנו אתר אינטרנט, לקוחות לעתים שמים את מרבית תשומת הלב אל עיצוב האתר. אך כמו ביתר תחומי החיים, עיצוב אינו הכל ומוצר כלשהו, בוודאי אתר אינטרנט חייב ראשית להיבנות בצורה נכונה ורק אז העיצוב יכול להגיע כאלמנט משלים.

אתר אינטרנט בין אם הוא ממלא תפקיד של אתר תדמית, אתר חנות או אתר תוכן, יכול להיות מעוצב בקפידה על ידי המעצבים הגרפיים הטובים ביותר, אך כל עוד האתר אינו כולל בסיס טכנולוגי מתאים, כזה הנבנה בצורה מקצועית, העיצוב מרשים ככל שיהיה פשוט הופך לחסר תועלת. לכן כאשר בוחרים לבנות אתר אינטרנט, כזה שימלא את ייעודו בצורה אופטימלית, חשוב להקפיד על מספר מרכיבים הכרחיים שרק לאחר שימלואו, ניתן יהיה לשים דגש גם על העיצוב.

באופן בסיסי ביותר מבנה האתר צריך להיות בנוי בצורה נכונה, תקנית ומקצועית כך שיתאים לצפייה בדפדפנים שונים, על מנת להבטיח כי כל לקוח פונטנציאלי יוכל לצפות בתכנים ללא בעיה. אתר שבצורה הבסיסית ביותר לא בנוי עם תשתית נכונה יכול להוביל לכך שמשתמשים מסוימים לא יוכלו לצפות בתכנים באתר וגם לא לפעול בצורה טובה על עדכונים עתידיים של דפדפנים שונים.

בנייה נכונה של אתר כוללת גם חשיבה קדימה ומעבר לעדכוני דפדפנים בעתיד, בנייה לא נכונה של האתר יכולה להוביל לכך שלא ניתן יהיה להרחיב אותו או לשדרג אותו בעתיד. כך אדם אשר בנה בתחילה אתר קטן לצורך מסוים וספציפי, יכול למצוא עצמו בעתיד עם צורך להתפתח ולבצע שינויים באתר, אך משום שהדבר אינו מתאפשר עקב בנייה לקויה של האתר וללא תשתית מתאימה, המוצא היחידי הוא בנייה של אתר חדש מאפס.

אותה הבעיה הנוגעת לצורך בהרחבת האתר בעתיד, יכולה לעלות גם כאשר זה נוגע לצורך לשנות את עיצוב האתר בעתיד. בניית אתרים עם תשתית לקויה תוביל לכך שגם הצורך הקטן ביותר בשינוי העיצוב, כמו רצון להזיז תפריט ממקום למקום ועד לצורך בשינוי גדול יותר, בו נדרשת החלפה של התבנית העיצובית כולה, יכולים להיות פשוט בלתי אפשריים.

רבים אשר משקיעים יותר משאבים בעיצוב האתר ללא השקעה בנושא בניית אתרים נכונה עם התשתית הבסיסית, וודאי עושים זאת מתוך מחשבה על הגולשים אשר יגיעו לאתר בעתיד, אך אתר אשר בנוי בצורה לא נכונה לא יכול להביא אליו גולשים משום שאתר כזה לא יכול להיות מקודם בגוגל, מנוע החיפוש החשוב ביותר. במקרים כאלו גם השקעה בקידום אתרים טוב לא תוכל לפתור את הבעיה משום שכל עוד הבסיס אינו פועל בצורה נכונה, כל מרכיב אחר לא יכול לפעול נכון יחד עימו.

לכן ככל שאנו יכולים להיות להוטים להגיע אל עיצוב האתר ולבחור את הגוונים המתאימים ביותר, חשוב ראשית להקפיד על התשתית הנכונה לאתר ולאחר מכן לצרף אליו את יתר המרכיבים ולדעת כי האתר יפעל נכון וימלא את ייעודו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213639 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211351 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202896 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201472 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205191 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213639 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175734 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174887 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172297 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica