חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום מכירות בשיווק באינטרנט בתנאי מיתון

מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/20091514 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ברירה, השוק מחייב אותנו להיות יותר אגרסיביים בתחום קידום המכירות, וזה נכון באותה מידה גם בשיווק באינטרנט.

הנה כמה פעולות לביצוע, שאני מניח שרובינו מכירים, אבל בפועל לא תמיד מיישמים כשמדובר בעסק שלנו. פעולות אילו נכונות עמכט תמיד כחלק מהשיווק באינטרנט, אבל עשויות להתאים במיוחד עכשיו כשאנחנו מתמודדים עם שיווק בתנאי מיתון.

1. להציע הנחות מיוחדות ולקדם אותן באגרסיביות

טכניקה זו יכולה להיות יעילה במיוחד הן עבור קונים חדשים באתר שלך והן עבור לקוחות קיימים. האם אתה יכול לתת להם תוספת של 5 או 10 אחוז הנחה? זה יכול להיות העידוד שהם זקוקים לו כדי לבצע רכישה. האם אתה יכול להציע הנחות כדי להבטיח שתהייה תחרותי בהשוואת מחירים מול המתחרים?

אם אתה מציע הנחה מיוחדת אז תדאג גם להפיץ את הידיעה, בכל ערוץ אפשרי- דרך דיוור אלקטרוני; שים את המידע בכל הדפים באתר, תפיץ את זה לאתרים. אפשר ללקוחות שלך לדעת שיש הנחה ברגע שהם נכנסים לאתר. אתה יכול לכלול גם טקסט על מבצעים מיוחדים של האתר שלך בעזרת תיאור תגים Meta Tags - הטקסט שרוב מנועי החיפוש משתמשים כדי לתאר את האתר שלך בתוצאות החיפוש. עשה זאת על מנת לעודד מחפשים להיכנס לאתר שלך ולבצע רכישה.

2. להציע מספר אפשרויות תשלום כדי למשוך יותר קונים

תבדוק את אפשרויות התשלום שלך. האם אתה יכול להרחיב אותם?

יש הרבה ספקים חיצוניים המאפשרים את זמינות התשלום, הנפוץ ביותר "פיי- פאל". אך השתמש בכל הספקים האפשריים לתהליך הרכישה.

דוגמא: לאחר שהלקוח הוסיף פריט לעגלת הקניות, הוא צריך להשלים את כל הפרטים האישיים ואת הכתובת למשלוח ולאחר מכן אמצעי תשלום. האתר הציע אפשרות אחת עבור תשלום - פיי פאל.

מכאן נוצרות השאלות, מה זה פיי פאל? אף פעם לא השתמשתי בזה, אני לא רשום לזה? אין דרך אחרת לשלם?

למרות שפיי פאל היא דרך טובה ומאובטחת לתשלומים ברשת, יש לקוחות שאינם יודעים אפילו מה זה. אם אתה מציע את פיי פאל כאמצעי תשלום יחיד תנצל את השירותים שלהם לאתר שלך. תניח לוגוים של ויזות, לינקים של הסברים על פיי פאל, איך זה עובד, מה הצעד הבא....

דרכי תשלום נוספות הן דרך גוגל צ'קאוט שמתרחבת בפופולאריות, וחינמית לבעלי אתרים לעת עתה.

יש אנשים שלא משתמשים בכרטיסי אשראי באינטרנט, לכן חשוב גם להציע להם דרכי תשלום אחרות. לא חובה להשתמש בכרטיסי אשראי בפיי פאל אך אנשים לא מודעים לכך.

זכור, השיווק באינטרנט למכירות מקוונות מאוד תחרותי, ואתה צריך להציע כמה שיותר אפשרויות תשלום, במיוחד אלו שאינן מוצעות על ידי המתחרים שלך. בצע בדיקה, ודאג שדרכי התשלום שלך קלים יחסית בתהליך. דע מה המתחרים שלך עושים.

3. תגובה מהירה

ברגע שקונה פוטנציאלי שואל אותך שאלה לגבי המוצר או פרטי משלוח, תענו מהר! זהו חלק מאד קריטי להצלחה שלך. לכן צריך לבדוק את החשבון שלך מספר פעמים ביום על מנת לא לאבד לקוחות פוטנציאלים. לענות על שאלה יכול להיות ההבדל הקטן מלמכור או להישאר תקוע עם המוצר שלך.

4. דייקנות.

תרשמו פרטים מדויקים לגבי המוצר. אין צורך לרשום פירוט ארוך ומשעמם על מנת להישמע יותר רשמי. תכתבו מה שאנשים רוצים לשמוע: מידות, צבעים, מצב בו המוצר נמצא... תהיו מדויקים באופן מושלם לגבי התיאור שלכם כשזה נוגע לתיאור המוצר.

5. יצירת קשר עם הקונה.

ברגע שבוצע מכירה, תצרו איתם קשר כמה שיותר מהר, תענו לשאלות שלהם הכי מהר שאפשר, תודו להם על הרכישה, ותספקו להם את כל המידע הדרוש להשלמת תהליכי התשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלון זכאי

A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט

http://a-2-z.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון זכאי

מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט19/01/091314 צפיות
חברות ועסקים רבים הפועלים בשוק הבינלאומי נחשפו כבר למודל של שיווק באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש. בקצרה, שיווק מבוסס חיפוש מבוסס על מודל ה- pull, ולפיו גולשים המחפשים במנועי החיפוש ביטויי חיפוש מסוימים, יחשפו למסרים שלנו.המודל הנפוץ ביותר הוא קישורים ממומנים של גוגל, וחברות רבות נעזרות במודל זה לקידום מטרותיהן השיווקיות. אחד היתרונות בקמפיין כזה, שניתן ואף מומלץ לשנות אותו לפי המסרים והיעדים השיווקיים של החברה המשתנים מעת לעת.

מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/091431 צפיות
רבים מהמאמרים העוסקים בשיווק באינטרנט בעזרת תוכניות שותפים מדברים על היתרונות למפרסם או למשווק, רובם הגדול מכיל עצות מועילות למפרסם. מאמר זה נועד למפעיל אתר התוכן. הוא יעזור לך לעמוד בקצרה על הפרמטרים החשובים בבחירת תוכנית השותפים המתאימה לך ביותר, ויספק מספר דגשים חשובים.
מבחינת זכאות לקבלת עמלה, חלק מהאתרים ישלמו בעבור הקלקה בלבד, חלקם ישלמו עבור הפנייה וחלקם הגדול ישלמו עמלות מכירה בלבד. כלומר תקבל תשלום רק על מכירות שיתבצעו בפועל באתר אליו תפנה. זהו המודל קשה יותר לך כמשווק, אך עם זאת גם הנפ


מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/091389 צפיות
כשמדברים על נגישות האסוציאציה המיידית בהקשר הזה, שלי לפחות, הייתה לאפשר לנכה על כיסא גלגלים גישה נוחה לבית, משרד או מקום בילוי לא קישרתי את הנגישות לתחום שלנו בו אנחנו עוסקים כל היום-האינטרנט, ולא ייחסתי חשיבות להנגשת הגישה גם לאתר הבית, לאתר האינטרנט של החברה.

מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/091154 צפיות
ישנם לא מעט מאמרים וגישות בנושא התאמת השיווק ללקוח, וההשפעה על יחס ההמרה בהתאם.

בראיין איזנברג התייחס לנושא דרך הדוגמא הבאה:

תאר לעצמך שאתה רואה מישהו הולך ברחוב ונתקל בארנק, מרים אותו ומבחין בתעודת זהות ו-200 דולר. האם אתה יודע מה הוא מתכוון לעשות? האם הוא ייצור קשר עם הבעלים או שייקח את הכסף לעצמו?


מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213512 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184480 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163283 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica