חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נגישות אתרים -מדוע להנגיש את אתר האינטרנט?

מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/20091392 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמדברים על נגישות האסוציאציה המיידית בהקשר הזה, שלי לפחות, הייתה לאפשר לנכה על כיסא גלגלים גישה נוחה לבית, משרד או מקום בילוי לא קישרתי את הנגישות לתחום שלנו בו אנחנו עוסקים כל היום-האינטרנט, ולא ייחסתי חשיבות להנגשת הגישה גם לאתר הבית, לאתר האינטרנט של החברה.

השבוע פגשתי את החבורה הצדיקה מנגישות ישראל www.aisrael.org והוזמנתי לכנס הסברתי בנושא נגישות אתרי אינטרנט. התחלתי לחשוב על הנושא ולמי זה עשוי בעצם לעזור. גם אני וגם אחרים שדיברתי איתם מיד אומרים אה, אולי זה יכול לעזור לעיוורים אם נוסיף סאונד לאתר. מסתבר שחוסר המודעות שלי עוד גבוה יותר ממה שחשבתי.

הנה מספר תובנות וקצת מידע מהכנס ומהחומר הכתוב שחולק, באדיבות נגישות ישראל; איגוד האינטרנט הישראלי; ומיקרוסופט ישראל:
קהלים להם אתר מונגש בהחלט עשוי לעזור:

מוגבלות ביכולת לתפוס
* עיוורים הגולשים באמצעות תוכנה המקריאה את הטקסטים אינם יכולים לראות אלמנטים גרפיים. לקויי ראיה זקוקים
לאמצעי הגדלה ולקונטרסט גדול בין רקע לתוכן.
* לקויי למידה מתקשים לקרא טקסטים, חרשים וכבדי שמיעה אינם יכולים לשמוע את הסאונד בסרטונים ובאנימציות,
או ב- mouse over.
* עיוורי צבעים מתקשים להבחין במידע המועבר באמצעות צבעוניות.
מוגבלות ביכולת להפעיל
* פגועי גפיים או אנשים הסובלים מרעידות בידיים, או המתקשים במוטוריקה עדינה, כל אלה מתקשים לגלוש כיוון שאינם
יכולים להפעיל בצורה טובה את המקלדת או העכבר.
* אנשים עם ליקויי למידה המתקשים בכתיבה מתקשים למלא טפסים מקוונים.

מוגבלות ביכולת להבין
כל מי שאינו שולט בשפה העברית מתקשים להבין טקסטים מורכבים או סלנג. אנשים עם ליקויי למידה מתקשים להתמודד עם טקסט כתוב ועם תכנים שאינם מאורגנים היטב.
לפי אנשי ‘נגישות ישראל' ואיגוד האינטרנט הישראלי אשר מובילים את הנושא, אנשים בעלי מוגבלות גופנית, קוגניטיבית, ומגבלת שפה או גיל, מגיעים עד ל- 25% מהאוכלוסייה, וכל אלה "נשארים מחוץ לדלת שלך".

אם ננגיש, מה יצא לנו מזה?
* גדילה בטרפיק לאתר .
* קידום במנועי החיפוש (SEO) - אתר נגיש זוכה לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.
* ממילא החוק מחייב להנגיש מידע ושירותים גם לאנשים עם מוגבלות.
* שיפור תדמית הארגון שלך .
* הרגשה טובה
למידע נוסף
האתר (http://nagish.org.il) הוקם על ידי קבוצת המשימה של איגוד האינטרנט הישראלי ועמותת נגישות ישראל ומיועד למפתחים, מעצבים, מנהלי פרוייקטים, בעלי אתרים וגולשים עם מוגבלויות.
תו "אתר נגיש" - התו הישראלי לאתרי אינטרנט נגישים, הוא יוזמה משותפת של איגוד האינטרנט הישראלי ועמותת נגישות ישראל ומיקרוסופט ישראל.
קבוצת משימה נגישות לאינטרנט לאנשים עם מוגבלויות מתוך אתר איגוד האינטרנט הישראלי http://www2.isoc.org.il/access/index.html

עכשיו אני צריך לבדוק מה עם הנגשת האתר שלנו..

 



תגיות המאמר: אינטרנט, בלוגים, נגישות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלון זכאי

A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט

http://a-2-z.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון זכאי

מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט19/01/091316 צפיות
חברות ועסקים רבים הפועלים בשוק הבינלאומי נחשפו כבר למודל של שיווק באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש. בקצרה, שיווק מבוסס חיפוש מבוסס על מודל ה- pull, ולפיו גולשים המחפשים במנועי החיפוש ביטויי חיפוש מסוימים, יחשפו למסרים שלנו.המודל הנפוץ ביותר הוא קישורים ממומנים של גוגל, וחברות רבות נעזרות במודל זה לקידום מטרותיהן השיווקיות. אחד היתרונות בקמפיין כזה, שניתן ואף מומלץ לשנות אותו לפי המסרים והיעדים השיווקיים של החברה המשתנים מעת לעת.

מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/091519 צפיות
אין ברירה, השוק מחייב אותנו להיות יותר אגרסיביים בתחום קידום המכירות, וזה נכון באותה מידה גם בשיווק באינטרנט.

הנה כמה פעולות לביצוע, שאני מניח שרובינו מכירים, אבל בפועל לא תמיד מיישמים כשמדובר בעסק שלנו. פעולות אילו נכונות עמכט תמיד כחלק מהשיווק באינטרנט, אבל עשויות להתאים במיוחד עכשיו כשאנחנו מתמודדים עם שיווק בתנאי מיתון.


מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/091164 צפיות
ישנם לא מעט מאמרים וגישות בנושא התאמת השיווק ללקוח, וההשפעה על יחס ההמרה בהתאם.

בראיין איזנברג התייחס לנושא דרך הדוגמא הבאה:

תאר לעצמך שאתה רואה מישהו הולך ברחוב ונתקל בארנק, מרים אותו ומבחין בתעודת זהות ו-200 דולר. האם אתה יודע מה הוא מתכוון לעשות? האם הוא ייצור קשר עם הבעלים או שייקח את הכסף לעצמו?


מאת: אלון זכאישיווק באינטרנט14/01/091433 צפיות
רבים מהמאמרים העוסקים בשיווק באינטרנט בעזרת תוכניות שותפים מדברים על היתרונות למפרסם או למשווק, רובם הגדול מכיל עצות מועילות למפרסם. מאמר זה נועד למפעיל אתר התוכן. הוא יעזור לך לעמוד בקצרה על הפרמטרים החשובים בבחירת תוכנית השותפים המתאימה לך ביותר, ויספק מספר דגשים חשובים.
מבחינת זכאות לקבלת עמלה, חלק מהאתרים ישלמו בעבור הקלקה בלבד, חלקם ישלמו עבור הפנייה וחלקם הגדול ישלמו עמלות מכירה בלבד. כלומר תקבל תשלום רק על מכירות שיתבצעו בפועל באתר אליו תפנה. זהו המודל קשה יותר לך כמשווק, אך עם זאת גם הנפ


מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213547 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184494 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172616 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162426 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163292 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153259 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153375 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica