חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הברזה מראיון עבודה

 מעסיקים רבים שמחפשים עובדים רציניים לתפקידים זוטרים ניצבים מול בעיה רצינית של חוסר הגעת מועמדים לראיונות עבודה לאחר זימון. אתר הדרושים JobMaster בדק מה קורה בעניין זה בעזרת סקר בקרב כ- 930 מעסיקים וחברות מתחומים שונים בנושא הגעת מועמדים לראיון עבודה.

מהנתונים עולה כי 72% מהמוזמנים לראיונות עבודה לתחומי: שירות לקוחות, מכירות, טלמרקטינג ותפקידים זוטרים אחרים – כלל אינם מגיעים לראיון עבודה ואף אינם טורחים להודיע על כך לחברות שזימנו אותם.

לעומתם רק 2% מהמועמדים שזומנו לראיון עבודה לתפקידים בכירים, כגון; מנהלים, סמנכ"לים ומנכ"לים מוותרים על הגעה לראיון.

כמו כן, נמצא בסקר כי 26% מהמועמדים לתפקידי ביניים , כגון; מנהלי צוותים, מתכנתים ומנהלי חשבונות מחליטים על דעת עצמם שלא להגיע לראיון עבודה.

שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי ב - JobMaster.co.il אומר:"ההיצע העצום של הצעות עבודה בתחומים זוטרים שבהם ניתן למצוא פחות או יותר את אותם תנאי ההעסקה הופכים את מחפשי העבודה לבררניים וממוקדים יותר. מגוון הצעות עבודה רבים מאפשרים למחפשי עבודה "לפספס" או לוותר על ראיונות עבודה רבים ולהמשיך לחפש עבודה שתתאים להם יותר מכל הבחינות: לשעות הלימודים, למקום המגורים או כל קריטריון אחר שהם מציבים לעצמם.
תנאי העסקה והשכר הניתנים לתפקידים כאלה הם בדרך כלל בסיסיים, לכן מועמדים רבים אינם מרגישים מחויבות לראיון עבודה מסוג זה."

אתר הדרושים ג'וב מאסטר www.jobmaster.co.il הנו האתר היחידי עם אלפי הצעות עבודה אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים, סוכן חכם, משרות היי-טק, עבודה בחו"ל ועוד - השימוש חינם למחפשי עבודה. המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר קורות חיים המוצג באתר ומפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל.

ב- JobMaster.co.il מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ספילו קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספילו קידום אתרים

מאת: ספילו קידום אתרים דרושים20/06/101656 צפיות
JobMaster.co.il, אתר הדרושים המוביל בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי תחת הקונספט הנועז: "אתה נותן לי העלאה או שאני נכנס ל- מאסטר?".

מאת: ספילו קידום אתרים עבודה וקריירה - כללי20/06/101638 צפיות
העובדה שלא מעט ממשחקי מונדיאל נערכים בשעות העבודה מציקה לישראלים רבים, יתכן כי דווקא המעסיקים לא יתנגדו לכך שעובדיהם ישקיעו קצת פחות בעבודה כדי לראות את המשחקים.

מאת: ספילו קידום אתרים עבודה וקריירה - כללי10/05/101313 צפיות
ע"פ נתוני JobMaster עולה כי ישנה עליה ממוצעת של כ- 12% בכמות המשרות המתפרסמות, לעומת זאת ישנה ירידה של כ- 8% בלבד במספר מחפשי העבודה.

מאת: ספילו קידום אתרים דרושים11/04/101123 צפיות
אתר הדרושים JobMaster חושף כי לקראת פסח חברות הייטק וחברות משוק ההון (במגזר הפרטי) יגדילו ב כ- 30% את שווי המתנה (לעומת 2009), וזאת בהשוואה לשנה שעברה, חברות אלה קיצצו כ 50% בשווי המתנה (לעומת 2008)

מאת: ספילו קידום אתרים עבודה וקריירה - כללי16/03/101487 צפיות
ע"פ נתוני JobMaster עולה, כי בשנה אחרונה חלה עליה של 21% במספר נשים שמדווחות כי עבודה קודמת לבית . משבר כלכלי שפקד את העולם וגם את מדינת ישראל בשנה האחרונה השאיר את אותותיו על סדרי קדימות בתחום העבודה בקרב נשים. בתחילת המשבר נשים רבות ניצלו את הפיטורין, נשארו בבית והקדישו את עצמן לבית ולמשפחה, אבל הן במהרה הרגישו את הלחץ ההולך והגובר לספק למשפחותיהן את כל צרכי הבית והדבר אילץ אותן לחזור למעגל העבודה.

מאת: ספילו קידום אתרים עבודה וקריירה - כללי16/03/102067 צפיות
תר הדרושים JobMaster מציג את הסיבות העיקריות לכך שזה קורה ואיך ניתן לנסות ולהתגבר על כך?! בשוק העבודה של היום ניתן לזהות טרנד שבו מחפשים עובדים צעירים יותר גם אם לא מציינים זאת מפורשות במודעות הדרושים. זה לא סוד שמועמדים מבוגרים מופלים לרעה, הם לרוב "נופלים" כבר בשלבים הראשוניים של המיונים. מצד שני, העולם אינו עומד במקום, כל שנה עולות דרישות חדשות למחפשי העבודה כמו שליטה בתוכנות מקצועיות, ידע בשפות זרות ונושאים רבים נוספים, שמקשות על המועמדים המבוגרים יותר לעמוד בקצב הלמידה וההתפתחות.

מאת: ספילו קידום אתרים דרושים03/02/101228 צפיות
מגוון סוגי העבודות המוצעות למחפשי העבודה היא עצומה, החל מעבודות כלליות וכלה בעבודות מקצועיות וממוקדות יותר. המקום הנפוץ ביותר כיום לחיפוש עבודה – הוא אינטרנט. קיימות מגוון אתרי דרושים ברשת שמציעות עשרות אלפי סוגי עבודות.

מאמרים נוספים בנושא ראיון עבודה

מאת: יונתן קדםראיון עבודה09/03/148778 צפיות
ראיון עבודה בעגלות הוא דבר לא פשוט, אתם הולכים לטוס לתקופה ארוכה וכדאי לברר היטב מי המעסיק ומה התנאים שמוצעים לכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128757 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאת: אלעד רוןראיון עבודה03/10/128606 צפיות
ראיון עבודה, היא התחנה החשובה ביותר בתהליך שלכם אל עבר משרת חלומותכם. בתחנה זו פוגשים פנים אל פנים את הנפשות הפועלות והמשפיעות בארגון (לרוב הם לא כ"כ נגישים לאחר שמתקבלים לעבודה), פוגשים את הארגון, האנשים והאווירה. בתחנה זו יש לכם הזדמנות חד-פעמית להוציא את המיטב מעצמיכם ולהדגיש בצורה אוטנטית את רצונכם והתאמתכם מעל כל מועמד אחר למשרת החלומות. ככל שתהיו אקטיבים לקראת הראיון, תכינו את עצמיכם לאירוע, תחשבו על שאלות ותתרגלו תוכלו להרגיש נוח יותר, לחוצים פחות ותהיו מוכנים ל"הופעת חייכם".

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128706 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128509 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה08/04/128364 צפיות
בראיון עבודה לא מספיק לענות יפה על השאלות, צריך גם לראיין את המראיינ/ת. ואם לא ניתנת לכם ההזדמנות לשאול שאלות- היו אתם אלה שתיזמו, זה רק יראה למראיינ/ת שאתם מועמדים רציניים, שהכנתם שיעורי בית והגעתם מוכנים לראיון

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica