חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפסקת עישון - עכשיו

מאת: ask42הפסקת עישון 01/08/20101094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ע"פ מחקר עדכני מהמרכז למניעת מחלות בארה"ב יותר מ20% מן הגברים והנשים המבוגרים בארה"ב מעשנים, יותר מ80% מהם מעשנים כל יום. לעישון, בעיקר בגלל הניקוטין בסיגריות, יש השפעות ממכרות, המובילות לסוגים שונים של סרטן, שבץ, והתקפי לב. הפסקת עישון צריכה להיות המטרה שלך, ואין יום טוב יותר כמו להתחיל היום.

הפסקת עישון מוצלחת מובילה מיידית, תוך 24 שעות, לכך שתחוש ביתרונות הבריאותיים של החלטתך.

רוב המעשנים רוצים להפסיק לעשן אבל מגלים כי הפסקת עישון קשה מאוד, מכיוון שהניקוטין כה ממכר, והם זקוקים לו. שני הגורמים שיקבעו את מידת הצלחתך הם רצון והבנה. תזדקק לכוח רצון חזק לוותר על ההרגל של עישון וחיזוק כוח הרצון הזה לשמר את זמן הפסקת עישון, כדי להימנע מלחזור להרגלך לעשן. עליך ללמוד ולהבין מהם ההשפעות של עישון, ותוצאותיהם, כדי שתתייצב מול העובדה כי הפסקת עישון היא הבחירה הנכונה וכדאי להתחיל עכשיו.

חשוב על הפסקת עישון

ע"פ מחקר עדכני 15 מיליון מעשנים חושבים על הפסקת עישון כל יום. אולם רק 3% ממעשנים אלו באמת מצליחים להפסיק לעשן במשך 3 עד 12 חודשים. אם אתה שוקל הפסקת עישון, או שניסית להפסיק לעשן בעבר ונכשלת, אל תאבד תקווה כי רוב המעשנים מנסים הפסקת עישון יותר מפעם עד שהם מצליחים.

ההשפעות של עישון

שנים של מחקרים קליניים הוכיחו שטבק גורם למחלות, לנכויות ואף למוות. מאז המחקר הראשון בשנת 1964, מעל 12 מיליון איש נפטרו כתוצאה מעישון. חצי מיליון אנשים בארה"ב נפטרים ממחלות הנגרמות מעישון. מעשנים מבוגרים מקצרים את חייהם ב13-14 שנים בממוצע.

הכנה ותכנון הפסקת עישון

תחילה עליך להתכונן ולתכנן לקראת הפסקת עישון. עליך להכין את עצמך בגוף ובנפש שאכן המטרה שלך היא הפסקת עישון. קבע את מטרותייך האישיות, תגלה מהם הסיבות שהביאו אותך להחלטה על הפסקת עישון, ותפטר מכל הפיתויים שעלולים להכשיל אותך בתוכנית הפסקת עישון שלך. עישון טבק מכיל ניקוטין, סם ממכר, המקשה על הפסקת עישון, אך זה לא בלתי אפשרי.

טיפים לקראת הפסקת עישון

גם אם אין לך מושג איך להתחיל, ומה לעשות, תוכל להשיג הפסקת עישון מוצלחת במידה ויש לך מחויבות והבנה לתהליך. טיפים לקראת הפסקת עישון יעזרו לך לבנות תוכנית, ושינויים בסגנון החיים שיובילו אותך לחיים בריאים ללא עישון. כדי לא לסבול מן התסמינים של הגמילה מן הניקוטין, תוכל להשתמש בעזרי הפסקת עישון כגון מסטיק עם ניקוטין, פלסטרים עם ניקוטין, ספריי לאף, סוכריות מציצה, משאפים וכדורים, כולם מיועדים למטרת הפסקת עישון.

תופעה נפוצה היא שמעשנים שמתחילים בתוכנית הפסקת עישון, חוזרים להרגלם לעשן עקב פיתויים וצורך בוער לניקוטין בגופם. חלקם מתכננים לעשן "רק" סיגריה אחת, ואילו אחרים מדרדרים לגמרי וחוזרים להיות מעשנים. ע"פ המרכז לבקרת מחלות התקופה הקריטית להידרדרות היא במשך שלושת החודשים הראשונים. אם הצלחת בתוכנית הפסקת עישון מעל 3 חודשים, אינך בסיכון גבוה לחזור לעשן.

 



תגיות המאמר: הפסקת עישון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים נוספים:
babygift מתמחה ב מתנות לתינוקות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask42

מאת: ask42הפסקת עישון 01/08/101124 צפיות
עישון הוא אחד הגורמים העיקריים למחלות קשות כגון סרטן, שבץ, ובעיות לב. גם אם אינך מתכנן הפסקת עישון היום, אולי לאחר שיהיה לך הידע אודות הסוגים השונים של המחלות שתחווה בשנותיך כמעשן, תשנה את תפיסתך, מה שיוביל אותך לתוכנית הפסקת עישון.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172702 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131723 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138939 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica