חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לחינה - פורטל החינה הישראלי

קייטרינג לחינה – פורטל החינה הישראלי - הפורטל המוביל לאירגון טקס חינה.

חברות קייטרינג המתמחות בסגנון מאכל עדתי הפך לשם דבר בענף האירועים,אין פקפוק, בעובדה שכל מסיבה רוקדת על קיבתה...היופי והסוד של טקס החינה נשען לא אחת על טיב חברת הקייטרינג שנבחרה לנצח על הצד הגסטרונומי של הערב אומנם הטקס מכוון אל מעלות צמח הכופר אולם כמו בכל אירוע ונשף טוב יש משמעות לא מבוטלת למעדני השף... אם גם אתם בחרתם לחגוג את טקס החינה בעוצמה הראויה לו ואתם מעוננים להזמין חברת קייטרינג לחינה הכתבה הזו מיועדת לכם..

טקס החינה מכיל בתוכו חן (יש הסוברים שמכאן שמו), ריגושים ועליצות לא שגרתיות כלל וכלל. בעבר, מקובל היה שעל טקס החינה ניצחה אמא של כלת השמחה. בד"כ נערך הטקס בביתה של הכלה. המפגש המשפחתי היווה קרקע מושלמת להכרות בין המשפחות של החתן והכלה. טקס החינה התקיים לרוב בקרוב ליום החתונה. החגיגה הביתית הביא עימו התרגשות עילאית, העוצמה של האירוע הייתה רבת-עוצמה.

מלאכת ההפקה של טקס החינה היא מורכבת. ולכן מומלץלהיעזר בשרותיהן של חברת קייטרינג לחינה המתמחות במטבח מיוחד לחינה. יש בשוק מספר רב של חברות קייטרינג שיוכלו לסייע לכם להפיק אירוע ללא בעיה ולהקל עליכם באופן משמעותי. תוכלו להיעזר בדף חברות הקייטרינג לחינה שנמצאת בפורטל החינה הישראלי.

בפורטל תוכלו לפגוש הרבי בעלי מקצוע ובכללם חברות קייטרינג המתמחות בקייטרינג לחינה. חברות אשר יגישו לכם מבחר מאכלים גסטרונומים המותאמים להפליא לאירוע החינה, לפי טעמכם, כיסכם ובקשתכם. חברת הקייטרינג היא זו שאחראית לה-כ-ל. החל מכלי ההגשה, אופן וצורת ההגשה, עד לעיצוב השולחנות ופרטים קטנים כמו מפות בהתאם לאווירה. ממש כייף. זה מוריד מעל גבכם התרוצצויות והכנות שגוזלות המון זמן מחשבה ולעיתים מריבות, ובננו – יש לכם עוד לפחות 50 שנה לויכוחים...

אנו בשנות האלפיים – התפתחנו מעט מאז טרחה אם הכלה ימים ולילות לפני טקס חינה – כיום קימות עשרות, אם לא מאות אפשרויות לעיצוב והגשת האוכל. האוכל כיום מוגש על תפאורה של ממש. מפות וצלחות אותנטיות עושות רושם טוב על האורחים הסועדים. כאשר הכול מסביב מעוצב ומסוגנן בטוב טעם זה נותן הרגשה של אירוע אחר. לכן מומלץ מאד לחשוב על אסטטיקת ההגשה בזמן בחירת חברת הקייטרינג. המחמאות שתקבלו שוות את ההשקעה, האמינו לי.

אני ממליצה בחום לבדוק כמה וכמה חברות קייטרינג. אם יש חברה ששרתה את החברה הכי טובה שלך – זו אופציה טובה. שיטת מפה לאוזן עובדת פה. אם קיבלתם המלצה אמינה מקרוב משפחה או יותר טוב מניסיונכם האישי , זו הדרך הנכונה...

חישבו על סגנון האוכל של האורחים שלכם – זה יכול להיות קייטרינג המבוסס על המטבח העדתי של המשפחה, אבל בהחלט תוכלו להפתיע עם ארוחת גורמה מפוצצת. בחינה מרוקאית המאכלים הם צפויים, ברורים וטעימים: על פי רוב המנות הראשונות כוללות סלטים מרוקאים הידועים בחריפותם, סיגרים ופסטלים. למה העיקרית מוגש " המאכל הלאומי " – הקוסקוס. לקינוחים המרוקאים חלק לא מבוטל בתפריט – מגשי עוגיות מרוקאיות עטופים בצלופן. עם המגשים הללו נוהגים האורחים לרקוד כאשר המגשים מעל ראשם, זהו סמל לברכות המתוקות לדרכם החדשה.

ועוד המלצה קטנה כאשר אתם נפגשים עם חברות הקייטרינג שבחרתם גשובמצב רוח מרומם תוך הבנה מוקדמת וסיכום על תקציב ברור. תארו להם את משא נפשכם והציפיות שלכם כיצד יראה טקס החינה מנקודת ראותכם.העמיקו איתם לפרטי פרטים בשביל להימנע מחוסר נעימות. כך תתנו לחברה הנחיה ובנוסף תיראו בעיניהם כרציניים ומאורגנים שכדאי להתאמץ עבורכם.

בהצלחה

קיראו עוד חינה הודית

 



תגיות המאמר: קייטרינג לחינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דודי בר יוסף מנהל את פורטל החינה הישראלי, הפורטל המוביל בישראל לטקסי חינות,בוא תוכלו לקרוא כתבות בנושא: חינה. בנוסף תוכלו לצפות רשימת כל חברות להפקת חינה , צלמים, קייטרינג, אולמות וכל מה שעשוי לסייע לכם להפיק טקס חינה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודי - פורטל החינה

מאת: דודי - פורטל החינהחינה19/12/101699 צפיות
על המשמעות של חברות להפקת אירועים נכתבו אין ספור מילים לאורכה ולרוחבה של רשת האינטרנט, במאמר הזה תוכלו לקרוא על חברות להפקת חינה בישראל

מאת: דודי - פורטל החינהחינה19/12/103218 צפיות
בימים עברו, כאשר חגגו טקס חינה, לא היו מחלקים מתנות פרט לסוכריות הדרג'ה היום נהוג לחלק מזכרות וגם לעצב את קערת החינה, בכתבה הבאה תוכלו לקרוא הכל על קערת חינה ומזכרות לחינה

מאת: דודי - פורטל החינהחינה03/10/102327 צפיות
טקס חינה בקרב יהודי הודי מרשים ססגוני ומרתק, בכתבה הזו נפתח צוהר לטקס חינה יוצא דופן ומיוחד של יהודי הודו.

מאת: דודי - פורטל החינהמוסיקה26/07/101487 צפיות
כל מה שאתם צריכים לדעת טרם בחרתם זמר או להקה לחינה שלכם

מאת: דודי - פורטל החינהחינה02/07/102358 צפיות
סיפורים לא מעטים שמעתי על שימחת השמחות טקס החינה, חגיגת החגיגות לפני החתונה, המסיבה הכי שמחה לפני יום החופה והקידושין,כאחד שמספר שנים לא מבוטל , משתדל להבים אחר מקורותיו של טקס החינה בכלל ואחרי החינה המרוקאית בפרט, כתבתיאין ספור פוסטים שפורסמו על גבי רשת האינטרנט על טקס החינה בקרב עדות ישראל, שוחחתי לא מעט מזקני עדות ישראל ושמעתי את זיכרונותיהם, ואת הסיפורים שסחבו איתםמארצות הפזורה מהם הגיעו לישראל, ההתענינות הבלתי נדלת שלי לטקס החינה הלהיטה אותי להיות שותף פעיל בהקמתו של פורטל גדול המיועד

מאת: דודי - פורטל החינהאומנות - כללי02/09/092405 צפיות
טקס החינה כפי שנערך בקרב יהודי מרוקו, היווה מדרגה חשובה להכנת הכלה, למעבר מילדה המתגוררת בבית הוריה לעלמה שתעבור לגור בחיק בעלה ומשפחתו, יום החינה היה למעשה גם יום הפרידה של הכלה ממשפחתה, לא מדובר בפרידה עם משמעות סופית חלילה, אך אכן היה מדובר בהתנתקות מחייה כנערה והפיכתה לאישה שמתגוררת בחסות בעלה. למעשה הפרידה הייתה נוקשה בחברה שאינה שוויונית כלפי נשים

מאת: דודי - פורטל החינהאומנות - כללי27/01/094123 צפיות
חלק ב של מאמר מקיף בנושא טקס חינה, טקס-חינה מרוקאית במהלך טקס החינה נישאים לערוס ולערוסה (החתן והכלה) על גבי אפריון או כרכרת חינה מיוחדת, בעודם מלווים בבני המשפחה, כשמגשים מלאי עוגות ודברי מתיקה עמוסים ועטופים בצלופנים צבעוניים מעל ראשיהם. בתהלוכה צועדים יחד החתן והכלה עם ההורים והאורחים אל עבר אוהל החינה. זה המקום לשלב בו להקת מתופפים שידרבנו ויעצימו את המעמד. אוהל החינה אף הוא מקושט בשלל בדים משובחים, עם תפאורה של קנקני התה הנקראים "בראד" (בשפה הערבית מרוקאית) ניחוח עלי המנטה וה"פליו"

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192888 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182300 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181454 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica