חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי פוליש לרצפות

מאת: יערה דניאלניקיון10/08/20101369 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במשך הזמן הרצפות שלנו נוטות להישחק. הן צוברות כתמים ולכלוך עמוק, נחבלות ונשרטות כתוצאה מגרירת רהיטים ומנפילת עצמים ונשחקות כתוצאה מהליכה מרובה. ניקיון רגיל בצורת שטיפת הרצפות אינו יכול להועיל עבור רצפות שנשחקו. הפתרון היחיד במצב שכזה הוא ביצוע פוליש לרצפה.

פוליש הוא אינו ניקיון. פוליש כולל הברקה וליטוש של אריחי הרצפה על מנת להעניק להם מראה מבריק וחדש. פוליש הוא למעשה ניקוי עמוק יותר של הרצפות תוך ציפוין בשכבת מגן שאמורה להגן עליהם מפני שחיקה ובלאי עתידיים. אולם גם הפוליש אינו יכול לספק הגנה נצחית לאריחי הרצפה, ולכן נדרש לחזור עליו אחת לכמה שנים, בהתאם לסוג הפוליש ולמצב הרצפה.

ניתן להבחין בין שלושה סוגי פוליש: פוליש וקס, פוליש אקרילי ופוליש קריסטל. כל אחד מהם מתאים לסוג אחר של רצפות. שימוש בפוליש מסוג שאינו מתאים לאריחי הרצפה יכול להתגלות כלא יעיל. לדוגמא: פוליש קריסטל מתאים לרצפות העשויות מאריחי אבן או מאריחי שיש, ואינו מתאים לרצפות העשויות מאריחי גרניט פורצלן. כמו כן פוליש קריסטל אינו מתאים עבור רצפות חיצוניות (כמו רצפות של מרפסות וחצרות), כיוון שקרני השמש שוחקות את הפוליש.

הפוליש האקרילי מיועד בעיקר לרצפות העשויות מ- PVC הנמצאות על פי רוב במשרדים, במפעלים אך גם בבתים פרטיים. גם את סוג פוליש זה לא מומלץ לעשות על אריחי גרניט פורצלן. פוליש וקס, לעומת זאת, הוא סוג הפוליש היחידי שמתאים לכל סוגי הרצפות. זהו גם הפוליש הזול יותר מבין השלושה, אך מנגד זהו גם הפוליש שמחזיק מעמד פחות זמן. בהשוואה לפוליש קריסטל ופוליש אקרילי עליהם נדרש לחזור אחת לשנתיים-שלוש, פוליש וקס יש לבצע כל שנה.

אך לא משנה באיזה סוג פוליש תבחרו, הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד ולבצע את הפוליש על-ידי חברה המתמחה בביצוע פוליש. למרבה הצער ישנן כיום בשוק חברות ניקיון רבות המתיימרות להציע גם שירותי פוליש, אך אין להן את הידע, הניסיון וההכשרה המתאימים לכך. בהיעדר כל אלו, חברת ניקיון שכזו לא רק שלא תעניק שירות טוב ואיכותי, אלא אף יכולה לגרום לנזק לאריחי הרצפה שלכם.

אם למשל חברת ניקיון תבצע פוליש שאינו מתאים לסוג אריחי הרצפה שלכם, התוצאות לא יהיו מושלמות וגם לא יחזיקו מעמד לאורך זמן וכספכם ירד לטמיון. בנוסף, ביצוע פוליש דורש מיומנות ושליטה בהפעלת מכונת פוליש. נדרש להפעיל לחץ מסוים על המכונה, אך לא לחץ גדול מדי, שכן זה עלול לגרום לשריטות באריחי הרצפה. גם תחזוקה לא נאותה של מכונות פוליש יכולה לפגוע באיכות העבודה. מברשות בלויות ולא תקינות במכונת הפוליש יכולות גם הן לגרום לשריטות באריחי הרצפה היקרים שלכם.

לכן, אם אתם מעוניינים לבצע פוליש ברצפת הבית, המשרד או העסק הקפידו לבחור בחברה מקצועית ומנוסה המתמחה בביצוע עבודות פוליש. בקשו המלצות או שאלו חברים ומכרים שהשתמשו בשירותי חברת פוליש והיו מרוצים משירותיה. ואל תתפתו לבחור בחברה שמציעה לכם את השירות הזול ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111360 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111778 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112153 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111507 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111314 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111700 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222940 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191635 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181633 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica