חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימושי נגררים

מאת: יערה דניאלרכב12/08/20101381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא מכיר את הנגררים? כבישי הארץ מלאים ברכבים פרטיים ומסחריים שאליהם מחוברים נגררים. הנגררים לרכב משמשים בעיקר כאמצעי אחסון והובלה של ציוד אשר לא ניתן להובילו ברכב רגיל. אולם ישנם סוגים שונים של נגררים המיועדים לשימושים שונים. המאמר הבא יפרט את השימושים השונים לנגררים לרכב.

נגררים לרכב פרטי

הסוג המוכר ביותר של נגררים לרכב הוא נגררים לרכב פרטי. אנשים רבים מעוניינים להעביר עימם ציוד או כלים גדולים במיוחד, שאינם נכנסים ברכב הפרטי, כמו למשל: קטנוע ים, סירות קטנות, טרקטורונים, ציוד קמפינג וכדומה. נגררים לרכב פרטיים משמש על פי רוב לנסיעות מיוחדות ולא לשימוש יומיומי שוטף. כאשר הנגררים אינם בשימוש הם בדרך כלל מאוחסנים בגינות פרטיות, מחסנים ביתיים וכדומה.

נגררים לבעלי מקצוע שונים

ישנם בעלי מקצוע רבים הנדרשים במסגרת עבודתם היומיומית לשאת עימם ציוד וכלים גדולים ומרובים. לא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש משאית או טנדר, ולכן משתמשים בנגררים לרכב. כך למשל טכנאי מוצרי חשמל משתמש בנגררים לרכב כדי להוביל מוצרי חשמל כבדים. קבלן איטום גגות משתמש בנגררים לרכב כדי להוביל את ציוד וחומרי העבודה שלו. עובדי מע"צ משתמשים בנגררים לרכבים כדי לשאת תאורה לעבודות בכביש, תמרורים, צבעים ועוד.

נגררי רוכלות

נגררים מסוג זה גם כן משמשים בעלי מקצוע (רוכלים), אולם בגלל צורתם ומבנם הייחודי הם ראויים לקטגוריה נפרדת. נגררי רוכלות הם נגררים גדולים יותר, מקורים ומשמשים בדרך כלל כמזנון. נגררים אלו מאפשרים לרוכל לנסוע עם מזנונו הנייד ממקום אחד לאחר, בהתאם לפוטנציאל הלקוחות במקום. הנגרר מחובר לרכב פרטי או לטנדר, ובדרך כלל יש בו חלון הניתן לפתיחה ודלת כניסה אחורית. הרוכל יכול להיכנס לתוך הנגרר (שבדרך כלל מכיל מקרר גדול ובו מוצרי מזון ומשקאות, דלפק מאובזר, קופה ועוד). כמו כן, ישנם נגררי רוכלות שמשמשים כדוכן מכירה של מוצרים אחרים ולא דברי מזון, כגון: בגדים, מזכרות לתיירים ועוד.

נגררים להובלת בעל-חיים

סוג ייחודי של נגררים לרכב הוא נגררים המיועדים להעברת בעלי חיים גדולים. נגררים אלו משמשים להעברת בעלי חיים בין גני חיות או בין נמלי ים לגני חיות, להעברת בעלי חיים של קרקסים נודדים ועוד. נגררים אלו מותאמים לגודלו של בעל החיים המועבר. כך למשל ישנם נגררים גבוהים במיוחד המיועדים להובלת ג'ירפות ונגררים רחבים להובלת קרנפים. נגררים להובלת בעלי חיים הם בדרך כלל נגררים סגורים ומקורים, אך יש בהם חלון מסורג שיבטיח כניסת אוויר לבעל החיים.

נגררים לשימושים מיוחדים

ישנם נגררים לרכב שגם צורתם וגם ייעודם שונים מאלו של הנגררים הרגילים. כמו למשל: נגררים המכילים מיכל מים – מדובר בנגררים שהם למעשה מיכל מים על גלגלים. נגררים אלו משמשים למשל יחידות שדה הזקוקות לאספקת מים בפעילות בשטח. נגררים לחפ"ק – נגררים אלו מכילים את כל הציוד הדרוש לניהול אירוע חירום צבאי או משטרתי. נגררים לרכבי חפ"ק מאפשרים למפקד הכוחות לנהל את הצוותים והיחידות בשטח, ומספקים עבורו את כל הציוד הדרוש לו.

חשוב לדעת - שימוש בנגררים דורש התקנה של וו גרירה לרכב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111357 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111773 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112152 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111505 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111312 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111698 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213804 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213934 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214114 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204582 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195548 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196242 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica