חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח מנהלים לכל

מאת: אינטרנטעביטוח מנהלים15/08/20108351 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליסת ביטוח מנהלים היא למעשה תכנית המוענקת כהטבה לעובדים, ומנהלים שכירים במסגרת תנאי עבודתם, ומהווה מצד אחד תכנית חיסכון לעת זקנה, או פרישה מהעבודה, ומצד שני כיסוי ביטוחי למקרה של מוות, או אובדן כושר עבודה. בעבר היה ביטוח המנהלים בגדר הטבה לעובד שניתנה במסגרת תנאי העסקתו, ואילו כיום מעוגן הנושא בחוק, והוא מחייב את המעסיק לרכוש לעובדים בעלי ותק של 9 חודשים פוליסת ביטוח מנהלים.

ביטוח חיים כולל הפקדות לפיצויים ותגמולים. במסגרת תכנית הביטוח העובד והמעביד מפרישים מהשכר המבוטח של העובד, על חשבון מרכיב התגמולים ומרכיב הפיצויים, כאשר התשלום לביטוח נקבע על פי שכר העובד. העובד מפריש עד 8.3% משכרו לתגמולים, ועד 7% משכרו לפיצויים, ואילו  המעסיק מפריש במקביל עד 7.5% משכרו של העובד לתגמולים, ועד 2.5% לפיצוי אובדן כושר עבודה, כאשר לאחרון הוא אינו מחויב להפריש.

החשיבות הרבה של ביטוח המנהלים טמונה באי הודאות שלנו בכל הנוגע לעתיד. אנו חיים ברמת חיים המתאפשרת הודות לרמת ההכנסה שאנו מייצרים. אותה הכנסה תיפסק כאשר נאבד את היכולת לעבוד ולהתפרנס כתוצאה ממחלה, פציעה, או חלילה עקב פטירה בטרם עת, ורמת החיים שלנו ושל משפחתנו תפגע בצורה קשה.

ביטוח מנהלים נועד להבטיח את קיומה של רמת חיים נאותה גם במקרים בהם נבצר מאיתנו ליצר הכנסה.

סיבה חשובה נוספת היא הצורך בצבירת חיסכון שיעמוד לרשותנו בזמן פרישתנו לגמלאות. תוחלת החיים הולכת ומתארכת, ובכדי שלא יוצר מצב שנאלץ לקיים את עצמנו לאחר גיל הפרישה מתשלומי קצבת זקנה, ולרדת באופן משמעותי ברמת החיים, חשוב להתחיל לחסוך במסגרת של ביטוח פנסיוני, גם אם גיל הפרישה נראה לנו מאוד רחוק.

כספי הפוליסה המצטברים בחשבון קופת הגמל נועדו להבטיח לנו תנאי פרישה נוחים, והם ישולמו לנו כקצבה, בניכוי דמי ניהול ועלויות נוספות, החל מתום תקופת הביטוח ועד לסוף ימי חיינו.

לביטוח מנהלים יתרונות רבים לעובד

- מדובר בחיסכון לפנסיה, והמבוטח מבטיח לעצמו הכנסה קבועה לגיל הפרישה.

- המבוטח מגן על עצמו, ועל בני משפחתו במקרה של אובדן כושר עבודה בעקבות מחלה או פציעה, ומבטיח לעצמו הכנסה קבועה. כאשר מדובר במפרנס יחיד, או עיקרי, פגיעה בפרנסה עלולה למוטט משפחה שלמה. 

- הפרשת העובד לתגמולים מעניקה לו הטבות מס, ומקנה זיכוי ממס של 25%, (מוגבל בתקרת הכנסה מזכה). גם הפרשת המעסיק לתגמולים פטורה ממס, ומוגבלת בתקרת הכנסה מזכה של 4 פעמים השכר הממוצע במשק.   

- למבוטח יש גמישות בבחירת המוטבים שלו, וקביעת חלקם בכספי הביטוח במקרים בהם הוא מפרנס עיקרי, או יחיד, או במקרה של פטירה בטרם עת.  

- הרווחים הריאלים שמקורם בהפקדות יחשבו כהכנסה חייבת, ובהתקיים תנאים מסוימים בקופת הגמל, יכולים רווחים אילו להיות פטורים ממס. האמור אינו חל על חלק הצבירה לקצבה ולפיצויים.

- המבוטח יכול לשנות את הפוליסה, ולהעביר אותה בין חברות הביטוח במידה ואינו מרוצה מתנאיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111710 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/111751 צפיות
איפה ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ? בואו לקרוא טיפים ומידע חשוב לסטודנטים לעתיד...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112303 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113503 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112029 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101883 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102175 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח מנהלים

מאת: כתיבת מומחיםביטוח מנהלים22/06/154976 צפיות
אם אתם בוחנים ערוצים שונים להשקעה בחסכון פנסיוני, אתם לבטח כבר יודעים שבאפשרותכם עומדות שתי אפשרויות מקוריות של ביטוח מנהלים מצד אחד וקרן פנסיה מצד שני.

מאת: גיל שושיביטוח מנהלים25/08/131660 צפיות
בשוק הפנסיוני של היום מגוון גדול של מוצרים פנסיונים, בין אם מדובר על סכום חד פעמי ממש גדול ובין אם מדובר על קצבה

מאת: גיל שושיביטוח מנהלים10/02/131878 צפיות
ביטוח דמי מחלה הוא תולדה של צורך אמיתי עבור בעלי עסקים שמצד אחד רוצים לשמור על החוקים של מדינת ישראל מצד שני גם רוצים לשמור על העסק שלהם. מדובר על מוצר ביטוחי שמאפשר לכם לישון ממש בשקט במקרה של מימוש דמי המחלה של אחד העובדים שלכם. מרגע שרכשתם לעצמכם ביטוח דמי מחלה יהיה גורם שיעמוד מאחריכם במקרה שעשוי

מאת: דן גולביטוח מנהלים06/10/128079 צפיות
חשבתם לעצמכם מה יכולה להיות האלטרנטיבה , מי הגורם שיוכל לתת לכם יעוץ פיננסי?נניח רואה חשבון, יועץ מס, או מומחים לכלכלת המשפחה. כולם יעלו לכם כסף ולא ממש בטוח שיש להם את הידע הספציפי שיכול ממש לסייע לכם בכל מה

מאת: דן מזרחיביטוח מנהלים16/08/127952 צפיות
נסיעות או בריאות וביטוחים שונים ונוספים. קל יותר להתנהל שמרכזים את הכל במקום אחד אגב, יוזיל לכם

מאת: דן גולביטוח מנהלים31/05/1212869 צפיות
הרבה פעמים מוזכרות קרנות ההשתלמות שלכם בהקשר של חסכונות פנסיונים, עושים זאת מהסיבה הפשוטה שמדובר גם על ערוצי חסכון שהם בנויים לטווח בינוני וארוך כאלו שמדינת ישראל מעודדת אתכם לחבר אותם יחד עם החסכונות הפנסיונים שלכם. היא עושה זאת בעצן העובדה שזה החיסכון היחידי שאין עליו מיסוי

מאת: ביטוחביטוח מנהלים10/10/108905 צפיות
ביטוח מנהלים וקרן פנסיה הינן תוכניות פנסיונית אשר נועדו לספק לנו שכר לאחר פרישה לגמלאות. ביטוח מנהלים שנכנס לחיינו כמותג זוהר ל "מנהלים" הינו למעשה תוכנית פנסיונית, אז מה ההבדל בניהן ומי מהן טובה יותר, קרן פנסיה או ביטוח מנהלים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica