חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דקים ללא ברגים

מאת: יאיר אלוןעיצוב גינות16/08/2010948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הידעתם כי ניתן לחבר דקים ללא ברגים?

חיבור של הדקים באמצעות ברגים פוגעת במראה האסתטי והנקי של העץ. מי שאוהב עבודות עץ, ועיצוב הבית או המרפסת ע"י דקים נהנה מתחושה של סביבה כפרית, יפה ונקייה. חיבור הדקים ע"י ברגים פוגעת בגימור של העבודה ופוגעת באיכותו של הדק.

כיום בעקבות הפטנט של חברת Tiger Claw, חברה אמריקאית פורצת דרך בתחום בניית וחיבורי דקים, ניתן לחבר את הדקים מבלי שהברגים יראו לעין. יתרונותיו של הפטנט הם חיבור שאנו גלוי לעין ואינו פוגע במראה של פני השטח. יתר על כן שיטה זו  לא רק שתורמת למראה אלגנטי ונקי היא גם תורמת בשמירה על איכות הדק ואריכות ימיו של הדק. החיבור שקיים היום פוגע בעץ עצמו כך שלאורך זמן הדקים נשחקים בעוד בשיטת החיבור שמבוססת על חיבור דקים ללא ברגים שנראים לעין, הדקים מגיעים מחורצים כך שקיימת תשתית לחיבור הברגים. כלומר, ההברגה מובנת באופן סמוי וכך נשמר הדק לאורך זמן רב יותר.

האם ניתן לנבות דקים ללא ברגים בכל הבית?

בניית דקים בשיטה המיוחדת ללא ברגים הינה מותאמת לכל סוגי הדקים ולכל חלקי הבית: מקלחות, חדרים, גינה, בריכה, מרפסת.

 

מהם דקים ללא ברגים?

עיצוב מעץ הינו דבר מרהיב שמשווה לבית או לגינה מראה כפרי ומצודד. יחד עם זאת, הברגים הבולטים הם הדבר היחיד שפוגע באלגנטיות ובאסתטיות של הדקים. על מנת להסתיר את הברגים רבים השתמשו בפקקים העשויים מעץ אך פתרון זה לא משביע רצון מבחינת המראה שכן עדיין ניתן להבחין בברגים. כמו כן, ועלות הייצור של פתרון זה הינה גבוהה. לאור הטכנולוגיה החדשה יותר ויותר לקוחות עוברים לשיטת ההברגה הסמויה. היא אמנם יקרה יותר אך בהחלט אלגנטית יותר ולטווח הארוך אף משתלמת כלכלית. כאמור, שיטת ההברגה הסמויה שומרת על הדקים.

האם הטכנולוגיה קיימת בארץ?

הטכנולוגיה יובאה לארץ ע"י מספר חברות אך אינה רווחת עדיין מאחר והיא מצריכה מימוניות התקנה שונות. כמו כן, העלויות שלה גבוהות יותר.

למה העלות גבוהה יותר בניית דקים ללא ברגים?

ראשית מדובר בטכנולוגיה חדשה שאינה רווחת עדיין. חברות רבות בישראל טרם ייבאו את הטכנולוגיה הזו.

שנית, בניית דקים ללא ברגים יקרה יותר מאשר התקנת דק רגיל בשל העלויות הנוספות של האלמנטים שמסייעים בחיבור הדקים המחורצים. יחד עם זאת, יותר ויותר אנשים בחורים להשתמש בפתרון זה שמבחינת עלות תועלת מפיק את המרב .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14910 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13967 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131111 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131732 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131270 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121183 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183321 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171902 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162000 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152097 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica