חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות ליולדת

אחרי תשעה חודשי לידה, 24 שעות צירים ולידה אפשר סוף סוף לקרוא לך אמא! מעכשיו את אחראית לא רק לעצמך אלא גם לתינוק הקטן שלך ועלייך לטפל בו ולמלא את צרכיו הרבים. לאחר הלידה הקשה וההחלמה מגיעות לך מתנות. ולא סתם מתנות אלא מתנות ליולדת שיעזרו לך לעבור את התקופה הראשונה לאחר הלידה בכיף. הנה מספר רעיונות למתנות שיתאימו במיוחד לאמא לאחר הלידה.
יש שני סוגי מתנות המתאימות לאירוע – האחת, מתנה המיועדת לשימוש האם והשניה, מתנה המיועדת לרך הנולד. לאמא הטרייה אפשר לקנות שלל סוגים של ממתקים, מגבות גדולות ומפנקות או אם את חברה קרובה או קרובת משפחה גם חזיות הנקה, אך המתנה המרכזית שבדרך כלל יולדות מקבלות הן פרחים רבים ומסוגים שונים. הסוג השני הוא מתנות לרך הנולד – בגדי תינוקות לאלה שק נולדו, צעצועים, מוצצים ואפילו ישנם חבילות מקסימות המאגדות בתוכן שלל מוצרים בסיסיים לתינוק. אחת המתנות הפופולאריות לתינוק הטרי הם חמסות וברכות שונות ואלה בצבעים המתאימים למין התינוק שנולד.
תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות הן לתינוק והן לאם. ניתן למצוא מוצרי תינוקות ו-ציוד לתינוקות במגוון רחב ואפשרי לכל המעוניין להביע את אהבתו במחירים נוחים במיוחד. אז כנסו לאתר או סעו אל החנות שלנו וקבלו את מגוון העצות הרחב ביותר לפריטים יעודיים ומיוחדים.

אצלינו תוכלו לעשות את המתנה אישית עוד יותר , בכך שתשלבו את שם התינוק על המוצר , כך למשל ניתן להעניק חליפת תינוק עם שם התינוק על החליפה , מוצצים עם שם מוטמע עליהם ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוקטור אורי עצמון

מאת: דוקטור אורי עצמוןעסקים מקוונים17/05/111456 צפיות
הצבעה אלקטרונית(E-voting),היא שיטת הצבעה שבה משתמשים במחשבים וטכנולוגיה ממוחשבת בניגוד לשיטת ההצבעה הידנית שבה משתמשים בפתקי הצבעה שאותם משלשלים לקלפי המנוהלת באמצעות

מאת: דוקטור אורי עצמוןביטוח - כללי11/10/101326 צפיות
בעידן הגלובאלי כיום, זה נראה מובן מאליו כי את כל הרכישות, כולל רכישות ביטוח ואף דברים מורכבים ויקרים מכך ניתן לרכוש באופן ישי דרך אתרי האינטרנט. אתם יכולים לעשות בדיקה מקדימה לטווח המחירים החוקי אותם יציעו לכם חברות הביטוח השונות על- ידי הזנת פרטים למחשבון ביטוח רכב (על- פי רוב חובה, אולם ניתן למצוא גם מחשבונים של ביטוח מקיף וגם ביטוח צד ג') של משרד האוצר, ומשם הדרך אל חברות הביטוח קצרה- אתם נכנסים לאחד מאתרי השוואת המחירים בין חברות הביטוח ותוך זמן קצר הן יוצרות אתכם קשר. מדהים כמה שזה פשוט.

מאת: דוקטור אורי עצמוןדת ומדינה27/01/094906 צפיות
תמיר (1998) מתארת במאמרה את מושג הרב תרבותיות שהינו מודל פוליטי חדש שקם עם היחלשותה של מדינת הלאום. המדינה הרב לאומית הינה רב גונית, כשהאידיאולוגיה הרב תרבותית שלה מחייבת שהקהילה הפוליטית תכיר במעמדן השווה של כל התרבויות החיוניות והיציבות הפעילות בגבולות המסגרת המדינית (Raz, 1994). ישנן תרבויות ששותפות לעולם הערכים הליברליים-דמוקרטיים ואחרות שהינן מסורתיות ולא ליברליות ואף אנטי ליברליות, אשר יוצרות בעיה בהכרת שלל התרבויות.

מאת: דוקטור אורי עצמוןצדק חברתי27/01/093124 צפיות
בבואנו לבחון את אי השוויון בישראל בין מזרחים לאשכנזים לאור ההגירה של שנות ה50 יש להתייחס למערכת הפוליטית- שפירא (1994) טוען כי הדמוקרטיה הישראלית בתחילת ימיה הייתה חסרת מהות דמוקרטית ליבראלית. במשך שלושה עשורים (עד מלחמת יום כיפור ב1973) הייתה מפלגת שלטון אחת גדולה שנקראה מפא"י.

מאת: דוקטור אורי עצמוןזהות27/01/093923 צפיות
החברה הישראלית היא חברה רב-אתנית המאוכלסת על-ידי יהודים וערבים. במחצית הראשונה של המאה העשרים היו כמה גלי הגירה, אך היקף ההגירה של היהודים גדל באופן משמעותי רק לאחר קום המדינה. ישראל כיום, שישים שנה לאחר הקמתה נחשבת לחברת מהגרים וזאת משום חשיבותה של ההגירה לחברה הישראלית. ההגירה איננה מתמצה רק בהשפעתה על גודל האוכלוסייה בישראל ועל שיעור צמיחתה, אלא גם בכך שהיא מהווה מאפיין מרכזי המגדיר את החברה הישראלית בכלל ואת מערכת הריבוד בפרט.

מאת: דוקטור אורי עצמוןדיני משפחה14/01/094477 צפיות
במקרה של נישואי תערובת, מכיוון ששני בני הזוג משתייכים לעדות דתיות שונות, אין לאף בית דין את הסמכות לדון במישרין בענייני המעמד האישי של הצדדים. עם זאת, חיקוק מנדטורי מסמיך את נשיא ביהמ"ש העליון להקנות סמכות לפי שיקול דעתו, לאחד מבתי הדין הדתיים או לבית המשפט האזרחי. הסדר דומה נקבע בחוק בענייני התרת נישואין (מקרים מיוחדים), תשכ"ט 1969.

מאת: דוקטור אורי עצמוןמדעי המדינה11/01/094076 צפיות
ג'ורג' הרברט ווקר בוש, נולד ב-12 ביוני 1924 בעיר אנדובר שבמדינת מסצ'וסטס אשר לחופה המזרחי של ארצות הברית. ג'ורג' גדל לתוך משפחה מוכרת ומכובדת אשר השתייכה למעמד סוציו-אקונומי גבוה מאוד. אביו, בנוסף על היותו איש עסקים מוצלח, אף כיהן כסנאטור מטעם מדינת קונטיקט. ג'ורג' היה תלמיד מצטיין אשר בלט בהשוואה לחבריו בכמעט כל תחום בו נגע. בשנת 1942 התגייס ג'ורג' לחיל הים, בשלהי 1943, סיים בהצלחה קורס טיס בן עשרה חודשים, והפך לטייס הקרב הצעיר ביותר ששירת בחיל הים

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204675 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610945 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611128 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611505 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167496 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155947 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica