חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הבית לקראת תקופת החגים

מאת: דוד גרינברגריהוט 18/08/2010772 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כמו תקופת החגים על מנת לעורר בנו תחושה של חידוש והתחדשות בעקבות זאת אנו מרגישים את הצורך לעצב ולקשט את הבית לקראת השנה החדשה שתבוא עלינו לטובה.

עם הרצון לחדש באות גם הוצאות כספיות, להלן כמה עצות אשר יעזרו לכם לעצב את הבית מבלי לבזבז יותר מידי כסף –

כמה דברים בסיסיים

לפני שאתם מתחילים לתלות וילונות ולעצב מחדש פריטי ריהוט ודאו כי התחלתם עם הדברים הבסיסיים.

צביעה, הצבת ריהוט היכן שנדרש, פריסת שטיחים וכדומה.

דברים בסיסיים אלה הינם צעדים פשוטים אשר יכולים לתבל את האווירה בבית, אם אתם אוהבים לשנות את הווילונות והכריות לקראת החגים אז התחילו בהכנת פריטים אלה.

העריכו את הצרכים שלכם לתקופה החדשה

אם אתם אלה אשר מארחים את ארוחת החג, אז אתם צריכים לדאוג כי שולחן הסעודה גדול דיו ויכול להכיל את כולם בנוחיות.

הכינו רשימה של הפריטים אותם תזדקקו עבור הארוחה וארגנו אותם במקומם.

ביצוע הרכישות האפשריות באינטרנט יכולות לחסוך עבורכם זמן וכסף רב, שלא לדבר על כאב הראש המתלווה לקניות לקראת החגים והעומס בחנויות השונות.

הכינו תוכנית עבודה

טרם הגישה לביצוע הרכישות בחנויות או באינטרנט , הכינו רשימה של אותם דברים להם אתם זקוקים בכל אזור ואזור בבית אותו תרצו לעצב  ולקשט.

החליטו מה אתם צריכים לרכוש וכן היכן כל פריט ריהוט אמור להיות מוצב כדי לספק מקסימום מקום עבור כל האורחים הצפויים להגיע אל ביתכם.

עברו על פני אתרי אינטרנט אשר נותנים עצות לגבי סידור הבית ועיצוב האווירה הרצויה בכל חדר וחדר.

כל התכנון והארגון מבעוד מועד יחסכו עבורכם כסף רב עבור הוצאות לא שקולות.

עטרו את הבית בעזרת נקודות עניין

בכל חדר ישנו פריט אשר גורר הכי הרבה תשומת לב ועניין.

הוסיפו אלמנטים אשר ידגישו את אותה נקודה בכל חדר ויתאימו ליצירת אווירת החג הרצויה.

ליצירת אווירה חמימה פרסו כמה שטיחים על פני רצפת פרקט אשר גם יחמיאו לצבע הפרקט וגם יהיו חגיגיים ודקורטיביים.

שולחן הארוחה הינו נקודת העניין בחדר האוכל, אותו ניתן לעטר על ידי הוספת מפת שולחן חגיגית וכמה עיטורים כמו אגרטל עם פרחי העונה או נרות צבעוניים וריחניים.

באזור חדרי השירותים והאמבטיה ניתן להניח נרות ריחניים בכלי זכוכית על גבי ארונות אמבטיה וכן מסביב לאמבטיה או המקלחון לשם יצירת אווירה מזמינה ורומנטית יותר.

 



תגיות המאמר: פרקטים, פרקט, קרמיקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131584 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111592 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111568 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111746 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111871 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111678 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica