חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמטיקה - הסרת שיער

מאת: יערה דניאלקוסמטיקה19/08/20101104 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על פי מחקרים, רובן המכריע של הנשים בישראל דואגות לפעולות הסרת שיער מגופן באופן קבוע. לרוב מדובר על הסרת שיער הרגליים, אך נשים רבות דואגות להסרת שיער גם מחלקים נוספים של גופן, אם מהפנים, מקו הביקיני וכן הלאה. הסרת שיער נהפכה אט אט לטרנד גם בקרב המין הגברי, בעיקר כשמדובר בשיער החזה בימי הקיץ.

הקיץ הישראלי ארוך באופן מיוחד, והישראלים נוטים להעביר את ימיו הלוהטים בלבוש חשוף במיוחד. על כן עונה זו הינה שעתו הגדולה של מכון יופי ממוצע, אליו נוהרים נשים וגברים כאחד עבור טיפולי הסרת שיער לפני שיציגו את גופן לראווה בחוף הים הקרוב. לא תמיד יש צורך לגשת אל מכון יופי עבור הסרת שיער – חלק משיטות ההסרה ניתנות לביצוע בבית באופן עצמי, בעזרת מכשור מיוחד או מוצרי קוסמטיקה ייעודיים עבור הסרת שיער. אנו נסקור להלן כמה מהשיטות להסרת שיער, בבית או בעזרת מכון יופי מקצועי.

אחת השיטות הנפוצות להסרת שיער היא בעזרת סכין גילוח. זו השיטה הפשוטה מכולן, שכן היא אינה כואבת, מהירה ונוחה לביצוע באופן עצמאי. עם זאת, הסרת שיער שכזו פועלת רק כנגד החלק העליון של השערה, המבצבץ מעל לעור, ולכן היא שבה וגדלה מחדש במהירות. על כן, יש צורך לחזור שוב ושוב על הגילוח, לעתים פעם ביומיים. בנוסף, הגילוח עלול לגרות את העור. ישנם מוצרי קוסמטיקה המיועדים להרגעת העור לאחר הגילוח. בין מוצרי הקוסמטיקה הקיימים יש משחות העושות עבודה דומה לזו של סכין גילוח (חסרונותיהן כנ"ל).

הסרת שיער בשעווה גם היא פופולרית, היות והיא תולשת את השערה היישר מהשורש, ועל כן אין צורך לחזור עליה במשך כשלושה שבועות (תלוי באדם). ישנם מוצרי קוסמטיקה עבור הסרת שיער בשעווה בבית, או לפנות אל מכון יופי שיעשה את העבודה עבורכם. יתרונו של מכון יופי על פני העבודה העצמאית, היא שהעבודה מהירה (בבית אתם עלולים לפחד מהמשיכה הכואבת...) וכן שעובדי מכון יופי הינם מנוסים בטיפול יעיל וזהיר בשעווה חמה.

בשנות השמונים נכנסו לתחום של הסרת שיער וקוסמטיקה מכשירים חשמליים המיועדים להסרת שיער, כמו סילק אפיל ואפיליידי, המתאימים לשימוש ביתי. הם מהירים לשימוש (אם כי פחות משעווה), תולשים את השיער מן השורש, אך הסרת שיער באמצעותם הינה כואבת למדי. גם עבור הסרת שיער שכזו ישנם קרמים ושאר מוצרי קוסמטיקה המרגיעים את העור המגורה.

כיום הפכו מבוקשות שיטות שונות עבור הסרת שיער לצמיתות. למעשה, אי אפשר להבטיח באופן מוחלט כי השיער לעולם לא ישוב לצמוח, אולם חלקן יעילות למדי למטרה זו לפחות למספר שנים. טיפולי הסרת שיער לצמיתות נערכים אך ורק דרך מכון יופי מוסמך, שכן הן דורשות ידע מקצועי וניסיון של מכון יופי ותיק ומיומן. בין השיטות הללו: אפילציה (פולסים חשמליים דרך מחט ייעודית), לייזר (קרניים הממיתות את שורשי השיער), ו-IPL (קרניים באורכי גל שונים). כל מכון יופי יוכל לספק מידע נוסף על טיפולי הסרת שיער שכאלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111362 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111787 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112154 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111508 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111315 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111418 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111701 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187299 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152565 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152098 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica