חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת אלכסנדר - במה היא עוסקת?

שיטת אלכסנדר עוסקת באופן השימוש שלנו בגוף תוך הכרה שאין להפריד בין הגוף הפיזי לנפש . כל הקשיים ,המצוקות והסבל שצברנו לאורך החיים משפיעים באופן ישיר על הצד הפיזי של גוף האדם .בעקבות קשיים פחדים ומצוקות שעברנו בנינו לנו הגנות שונות .הגנות אלו מוצאות את ביטוין בגוף .

תנאי חיים מעיקים כמו ילדות קשה ,בעיות משפחתיות ,לחצים חברתיים , לחץ בעבודה ,חוסר זמן וכל הקשיים שנובעים מאורח החיים המודרניים גורמים לנו ליצור מתח נפשי שיוצר מצידו מתח שרירי עודף .מתח עודף זה אם הוא נמשך לאורך זמן גורם בסופו של דבר לסוג של קריסה בגוף ,בעיקר באזורים החלשים כמו חוליות הגב שנושאות את כל משקלו של פלג הגוף העליון או חוליות הצוואר שנושאות את כובד משקלו של הראש שיכול להגיע למשקל של עד חמישה ק'ג .

אתן דוגמא להמחשת מצבי לחץ ולנזק שנגרם לגוף .נשים לב למצב הכתפיים שלנו בזמן נהיגה לחוצה על קלנועיות או אופניים בתנאי דרך קשים או בזמן של פגישה חשובה שתוצאותיה בעלות חשיבות רבה עבורנו . רוב הסיכויים שהכתפיים יתרוממו כלפי מעלה תוך יצירת מתח שרירי עודף שאין לנו צורך בו .כלומר מצב של מתח נפשי בעצם הכניס את גופנו למצב של סטרס .מספיקה אמירה או נגיעה קלה בכתפיים של אדם אחר כדי שנזהה את הלחץ העודף ונרפה את הכתפיים . הרפיית הכתפיים תאפשר לנו מיד רגיעה ,אפשרות נשימה קלה יותר וכל תפקוד הגוף ייטב וכל זה על פי טכניקת אלכסנדר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת מרובע מציעה שירותי פרסום בגוגל לחברות ממגוון תחומים כגון: חברות למכירת דלתות פנים , ריהוט משרדי וחברות המבצעות ניקוי ספות ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי זנה

מאת: יוסי זנהעסקים - כללי29/05/111035 צפיות
תחום ההובלות פרח בשנים האחרונות בעוד יותר ויותר חברות מציעות את שירותיהן לקהל הרחב, בניגוד לשנים קודמות הפכה תעשיית ההובלות למומחיות הדורשת כישורים ויכולות.

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה20/05/111283 צפיות
חלומן של ילדות רבות הוא לדגמן ולהרגיש מלכות ליום אחד. ביום הולדת 12 הן יכולות להגשים את חלומן וליצור בוק לבת מצווה. הבוק כולל תמונות בעלות איכות מעולה המצולמות בסטודיו או בחוץ במגוון ערכות לבוש ועזרים שונים.

מאת: יוסי זנהיופי וטיפוח - כללי13/05/111005 צפיות
חיי היום יום שלנו מלאים בלחצים ובמתחים הנותנים את אותותיהם בגופנו ובנפשנו. בעשורים האחרונים ישנה מודעות הולכת וגוברת לבעיות אלו וישנם פתרונות רבים המוצעים, אשר רובם קשורים לרפואה אלטרנטיבית ולרוחניות

מאת: יוסי זנהעיצוב פנים15/03/111324 צפיות
הלד הוא שמה של נורה הבנויה ממוליך למחצה, ניתן למצוא את נורת הלד במגוון רחב של יישומים בהם אנו זקוקים לתאורה נקודתית, בשנים האחרונות ניתן למצוא גם נורות לד שמחליפות את נורות הליבון המוכרות כאמצעי תאורה ראשי.

מאת: יוסי זנהריהוט 15/03/111674 צפיות
מקלחוני יוקרה ומטבחי יוקרה - היום כולנו מחפשים ריהוט יוקרתי לבית על מנת להראות כמה אנחנו משוכללים ומדרניים... החלטנו לפרט קצת על מטבחי יוקרה ומקלחונים מה הם כוללים ומה לא:

מאת: יוסי זנהבניין ואחזקה - כללי02/03/111375 צפיות
מדינת ישראל הידועה כמדינה חמה עם מספר רב של ימי שמש בשנה, אימצה בשנות השבעים את רעיון דודי השמש. דודי שמש הן מערכות חימום מים המבוססות על שימוש באנרגיה ירוקה ונקייה, אנרגיית השמש. מערכת זו נמצאת על גגות הבתים.

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה13/02/11962 צפיות
רבות כבר נאמר על טקס בר המצווה, הטקס השני אותו עובר הנער היהודי במסגרת כניסתו אל עולם הבוגרים, טקס בר המצווה הינו טקס דתי ראשון במעלה הנחגג בהוד ובהדר במסיבה גדולה המלווה בבני המשפחה וחברים.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212862 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201434 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181334 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181365 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171465 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172611 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171755 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica