חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בישראל

מאת: עידן קידום אתריםרכב29/08/2010887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים חשובים להשכרת רכב בישראל:

קודם כל חשוב להכיר בעובדות, השכרת רכב בארץ היא כאן להישאר ולא הולכת לשום מקום, יותר ישראלים מתחילים להבין בשנים האחרונות, שהשכרת רכב בארץ, לטווח ארוך היא פשוט אלטרנטיבה מעולה לקניית רכב רגיל במחיר מנופח.

תעשו עם עצמכם חישוב פשוט, לקנות רכב של 120 אלף שקל, זה בדרך כלל עם הלוואה של 2000 שקל בחודש, מעבר לזה יש תיקונים, טסטים, מוסכים וכל שאר הדברים שמוציאים לנו את החשק לחיות. לעומת זאת השכרת רכב בארץ היא בסביבות אלפיים שקל לחודש, בלי דאגות של טסטים, תיקונים, ביטוחים וכל דבר אחר. פשוט תכניס את המפתחות וסע לדרכך.

בדיוק בגלל זה יותר ויותר ישראלים בוחרים בשנים האחרונות להשכיר רכב לטווח ארוך במקום לקנות רכב. כמובן שחברות היי טק למיניהן כבר מציעות ליסינג לעובדיהן כבר די מזמן, אבל גם בשוק הפרטי כבר מתחילים להבין, השכרת רכב בארץ, היא פשוט כלי יותר נוח מאשר קניית רכב מיותר ויקרה מדי.

למי שרוצה לקחת לעצמו השכרת רכב בישראל, הנה כמה דברים חשובים שצריך לדעת לפני שמתחילים את תהליכי השכרת הרכב.

1. תעשו סקר מחירים. יש המון חברות המציעות השכרת רכב בישראל, ככל הנראה הפערים במחירים לא יהיו עצומים, אבל בכל מקרה זה עדיין שווה בדיקה, הבדל של מאה חמישים שקל בחודש, זה הבדל לא רע בכלל, זה יותר מאלף שקל בשנה. כאשר אתה מדבר על השכרת רכב בארץ, זה יכול לצאת די הרבה כסף.

2. אם אנו רוצים רכב מסוג מסוים, כדאי לוודא שהרכב נמצא זמין בתאריך אותו ציינו בפני נציג החברה בטלפון, אם התקשרנו לפני בכדי לוודא. יכול להיווצר מצב בו החברה התחייבה על רכב מסוג מסוים ולפתע אינו בנמצא, אז לקראת תקלות כאלה יש להיערך ולדעת כיצד ניתן להוציא מסיטואציה בה החברה לא מצליחה לעמוד בהתחייבויות שלה תוצאות אחרות, הנוטות יותר לטובתנו כלקוחות.

3. כאשר אנו עומדים מול הרכב אותו אנו לוקחים מן ההשכרה, חשוב להקיף את הרכב ולראות אם יש שריטות, מכות או כל נזק חיצוני אחר, על מנת שניתן יהיה לסמנו בטופס ההשכרה. מכיוון שאנו לא הנהגים היחידים שעולים ועלו על הרכב הזה, יכולות להיות לו בעיות ותקלות שיש לדעת עליהן, למרות שחברות השכרת רכב בישראל מתחייבות לרכב תקין ושמיש.דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא שמירת הקוד, אם יש לאוטו, ושמירת מספרי החירום השונים שהחברה מספקת. אם קורה ויש תקלה מסוימת, או תאונה, לא עלינו, הדורשת שירותי דרך, אז כדאי לדעת לאן להתקשר ועם מי לדבר, על מקרה שלא יקרה.

<-->

 



תגיות המאמר: השכרת רכב בישראל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128614 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121498 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111655 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111626 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111418 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118643 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111426 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica