חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שחייה בחולון

מאת: גיל כהןשחייה31/08/201011894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העשור האחרון מיקם את העיר חולון כעיר הילדים הרשמית של ישראל. ניתן למצוא בעיר את כל מה שמעניין ילדים וגם... לימודי שחייה בחולון לכל הגילאים ובכל הרמות.

לימודי שחייה בחולון מתחלקים לגילאים שונים:
לימודי שחייה בחולון לפעוטות: רפלקס השחייה שנוצר ברחם, נשמר בתודעת התינוק עד לגיל חצי שנה לערך. הפעוט מרגיש במים כבסביבתו הטבעית. תופתעו לגלות שלאחר הכניסה הראשונה אל המים, הוא אינו מוכן לצאת מהם. ברגע בו התינוק מבין שההגעה לבריכה מבטיחה לו שחייה - לא תוכלו למנוע ממנו מלזחול אל דלת היציאה מהבית במטרה להגיע לבריכה.

במסגרת לימודי שחייה בחולון מעודדים את רפלקס השחייה של התינוק. ההורה המלווה יגלה שהפעוט עוצר את נשימתו כשהוא מכניס את ראשו אל המים ושהוא מניע באופן אוטומאטי את גפיו בתנועת שחייה. החשיפה למים מביאה להתפתחות עצבית-מוטורית המעשירה את מגוון ההתנסויות והיכולות של הילד ומשפיעה על התפתחותו המוטורית ביבשה. לימודי השחייה יחזקו את ביטחונו העצמי של ילדך ויחזקו את קשר הורה-ילד בזכות המגע וזמן האיכות וההנאה במים, המשותף לשניכם בשילוב משחקים, אביזרי עזר ומוזיקה.


לימודי שחייה בחולון לילדים: מומלץ להתחיל לימודי שחייה בסביבות גיל שש. בגיל זה הילד שולט טוב מספיק בתנועותיו, כדי להבין, לקלוט ולהפנים את תזמון התנועות בשחיית חזה, הנחשבת בישראל כבסיסית וראשונית. בגיל שש הילד חזק מספיק ובעל סיבולת לב ריאה מפותחת דיה כדי לאפשר לו להשתתף בשיעור שחייה הנמשך 45 דקות, ואף להצליח לשחות לרוחבה של בריכה שלמה.

לימודי שחייה בחולון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז: מחקרים הוכיחו שבזמן פעילות גופנית מופרשים למוח הורמונים שעוזרים לשפר את הריכוז והערנות. במהלך השחייה נכנסת לפעילות מאומצת מערכת הנשימה, תהליך הממריץ את תפקודם של אזורים חיוניים במוח ואת מערכת העצבים המרכזית. לימודי שחייה בחולון יהפכו את ילדך לשחיין קטן ומרוצה וישפרו את בטחונו העצמי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל כהן

מאת: גיל כהןשיער27/01/111304 צפיות
לימודי עיצוב שיער מחייבים את התלמיד קודם כל להבין את האחריות המוטלת על כתפיו בבואו לשנות, לייפות ולעצב את שיער ראשה של לקוחתו. עיצוב השיער בו הוא יבחר, ילווה אותה לאורך תקופה שנעה ממספר שבועות ועד מספר שנים. מדובר באחריות אליה חייב המעצב לעתיד להתייחס, בבואו להתחיל לימודי עיצוב שיער.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111501 צפיות
עיצוב שיער הוא השם הכולל לכלל המקצועות הקשורים בטיפול בשיער, בטיפוחו, בשיקומו ובעיצובו. עיצוב שיער מתחיל בלימוד השיער ובהיכרותו, בלימוד האישיות של בעלת השיער ובהבנת שאיפותיה ורצונותיה.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111374 צפיות
רבות מאיתנו אינן מרוצות ממה שנתן להן הטבע. גם השנים החולפות גורמת לנשים רבות לירידה מתמדת בנפח שיער הראש. השיער הופך דק, שביר ודליל עם השנים, ולעיתים נגרמות נקודות הקרחה. הירידה בצפיפות השיער גורמת לירידה בדימוי העצמי הנשי ופוגעת באיכות חייה של האישה.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111153 צפיות
החלקה יפנית היא הלהיט התורן בתחום עיצוב השיער. הסיבה לכך פשוטה, כל אישה מבקשת להפסיק לבזבז שעות של סירוק מול המראה בכל יום. בזכות טיפול של החלקה יפנית ניתן לקום בבוקר אל שיער מסודר וחלק, ללא צורך במאמץ מיוחד.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111859 צפיות
ערב החתונה הוא ערב קסום ומיוחד, ואת משמשת בו כמלכת הערב. לשם כך עלייך להיות יפה וזוהרת כפי שלא היית מעולם. מראה שיערך מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב המראה המושלם אליו את רוצה להגיע. לשם כך, את חייבת להגיע לסלון עיצוב תסרוקות כלה, בו תוכלי להגשים את החלום. בסלון עיצוב תסרוקות כלה תוכלי לזכות במראה קלאסי, אופנתי, נועז או רומנטי.

מאת: גיל כהןשיער27/01/1110121 צפיות
לפני יציאה לאירוע חשוב, את חייבת להיכנס למעצב תסרוקות ערב ולעצב לעצמך את התסרוקת שתתאים לאירוע אליו את מוזמנת. שיער יומיומי פרוע - נוטה להתפזר, להידבק לשפתון, להתנפח ולהתנהג בצורה חסרת שליטה. זה מעציב כשמדובר בדייט, אבל זה הופך לטראגי כשהאירוע הוא אירוע רשמי שמצלמים בו ואת בחרת שלא ללכת לעיצוב תסרוקות ערב.

מאת: גיל כהןתעשייה12/01/111356 צפיות
אחד הדברים הראשונים שאנחנו רואים כשאנחנו נוסעים באזורים איכותיים הן הגדרות המקיפות את הבית על פניו חלפנו. כבר מזמן אנחנו לא מתלהבים רק מהמבנה אלא מביטים ביופין של הגדרות המקיפות אותו.

מאמרים נוספים בנושא שחייה

מאת: רוישחייה27/04/146972 צפיות
אנשים עם הזמן מבינים את נפלאות הג'קוזי והשפעותיו עלינו, הג'קוזי הפך לפופולארי הרבה יותר בניגוד לפעם, מכיוון שכיום אנשים מבינים שג'קוזי זה גם למען הפינוק האמיתי אך מועיל הרבה יותר גם מבחינה בריאותית- הגברת חילוף החומרים בגוף, הרפיית השרירים והמתח הנפשי, שיפור הבריאות הכללית ועוד הרבה...

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשחייה26/05/132041 צפיות
לעתים קרובות בריכות שחייה פרטיות ישמשו מרכז מפגש לבילוי משפחות יחדיו ויצירת כיף וחיזוק מערכות יחסים. ניתן להימנע מתאונות טראגיות כאשר קיימים כללי בטיחות נאותים וכאשר נמצאים במקום וערנים לכל סכנה שעשויה להתרחש, תאונות קורות.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה13/11/128385 צפיות
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ילדים נחשפים ליותר שעות מחשב מאשר לשעות פעילות גופנית. ניתן למצוא אותם מבלים בבית שעות רבות מול אחד ממגוון המכשירים והגאדג'טים שמקשטים את חיי היום יום שלנו. לכן, חשוב מאוד לדאוג לכך שלילדכם תהיה פעילות גופנית קבועה ומספקת, כאשר שחייה לילדים היא אחת הפעילויות הכיפיות והמועילות שהם יכול לקבל.

מאת: אורי רצוןשחייה24/10/128287 צפיות
חייה זהו הספורט הכי בריא לגוף האדם זהו ספורט שנותן סיבולת ללב ולריאות בנוסף זהוספורט מרזה ובונה שרירים. הרבה אנשים בארץ אוהבים לשחות במיוחד בגלל המזג האוויר החם של ישראל.

מאת: בר רפאלישחייה11/06/128363 צפיות
בריכה היא ככל הנראה אחד המקומות האהובים ביותר לבילוי בקיץ, הן של מבוגרים והן של ילדים. אין דבר מהנה יותר מאשר צלילה לתוך בריכה מלאה במים קרירים יחד עם הרבה שתייה קרה, אבטיחים, פיצוחים ועוד כל מיני תענוגות של קיץ כמו ארטיקים, קרטיבים וגלידות במגוון ענק של טעמים שונים.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה27/04/129123 צפיות
ציוד לשחייה נחלק לסוגים שונים כאשר כל סוג מיועד למטרה שונה. מאמר זה יגולל בפני קהל הקוראים אודות הסוגים השונים של ציוד לשחייה וזאת במטרה לעזור להם להבין מהו ציוד המוגדר כחובה ומהו ציוד רשות. ההבנה של חלוקה זו תאפשר לכל צרכן לרכוש את הציוד אשר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר בהתאם למטרה שלשמה הוא נקנה.

מאת: מנו זוהרשחייה04/03/128546 צפיות
בריכות שחייה פרטיות בישראל הפכו מקובלות יותר ויורת בשנים האחרונות. במאמר הבא נסקור את תופעת בריכות השחייה הפרטיות בישראל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica