חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ג'קוזי נייד במיוחד בשבילך

מאת: רוישחייה27/04/20146971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים עם הזמן מבינים את נפלאות הג'קוזי והשפעותיו עלינו, הג'קוזי הפך לפופולארי הרבה יותר בניגוד לפעם, מכיוון שכיום אנשים מבינים שג'קוזי זה גם למען הפינוק האמיתי אך מועיל הרבה יותר גם מבחינה בריאותית- הגברת חילוף החומרים בגוף, הרפיית השרירים והמתח הנפשי, שיפור הבריאות הכללית ועוד הרבה...על מנת שהג'קוזי שלכם יהיה האולטימטיבי ביותר עבורכם, כדאי לבדוק מספר פרמטרים חשובים שיעשו את ההבדל.

מיקום ומידות

לפני שאתם מחליטים לרכוש ג'קוזי, כדאי שתשאלו את עצמכם ואת בני המשפחה מספר שאלות חשובות-

1.האם אתם רוצים למקם את הג'קוזי בפינה פסטורלית ורגועה?

2.האם אתם רוצים ג'קוזי לחצר? אם כן, מה גודלו?

3.האם אתם רוצים ג'קוזי נייח או נייד שתוכלו להעביר אותו ממקום למקום?

4.האם אתם רוצים למקם את הג'קוזי בבית? אם כן מהם המידות של אותו חדר?

זכרו שישנם עלויות עבור ההובלה וההתקנה, לכן בדקו שהמיקום שבחרתם הינו נגיש וניתן להעבירו ממקום למקום, בנוסף, בדקו את השטח בו תרצו למקם את הג'קוזי, על מנת שיהיה גם מרחב תזוזה מחוץ לחדר.

התאמת הג'קוזי למראה הקיים

אין ספק שמראה הג'קוזי המרהיב והעשיר יודע לעשות את העבודה מבחינת היופי, העיצוב והיוקרה שהוא משדר, אך חשוב לוודא שאתם בוחרים ג'קוזי בסגנון שיהיה תואם למראה החלל בו אתם ממקמים אותו, אם למשל מיקום הג'קוזי הינו בגינה ומראה הגינה שלכם מעוצב בסגנון כפרי, בחרו בג'קוזי שיתאים לאווירה, לצבעים ולסגנון גינה שלכם על מנת שייראה אחיד מבחינת העיצוב, במידה ובחרתם למקם את הג'קוזי בבית שלכם, בחדר אמבטיה בסגנון היי- טק , בחרו בג'קוזי מודרני וחדשני בעל קווים אלגנטיים ומבנה נקי.

הספק וכוח

כשמדובר בכוח של הג'קוזי חשוב לבדוק שהג'קוזי שבחרתם בעל כוח זמין מספיק על מנת שיאפשר לסילוני העיסוי לעבוד בצורה יעילה יותר, יחד עם זאת, חשוב ומומלץ שתהיה משאבה נפרדת לג'קוזי אחת ל- 20 סילונים על מנת שהפעולה שלהם תהיה איכותית וטובה וגם כדי שאספקת החשמל לא תצרוך יותר מדיי ותהיה מאוזנת – כך היא תצרוך הרבה פחות אנרגיה מה שמהווה יתרון מבחינת עלויות החשמל החודשיים. חשוב להיוועץ עם מישהו בעל ניסיון בתחום זה ולבדוק את נושא החשמל בתורה ספציפית יותר, על מנת להתאים את הג'קוזי לצרכים שלכם.

 

 



תגיות המאמר: גקוזי לחצר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי

מאמרים נוספים בנושא שחייה

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשחייה26/05/132041 צפיות
לעתים קרובות בריכות שחייה פרטיות ישמשו מרכז מפגש לבילוי משפחות יחדיו ויצירת כיף וחיזוק מערכות יחסים. ניתן להימנע מתאונות טראגיות כאשר קיימים כללי בטיחות נאותים וכאשר נמצאים במקום וערנים לכל סכנה שעשויה להתרחש, תאונות קורות.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה13/11/128384 צפיות
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ילדים נחשפים ליותר שעות מחשב מאשר לשעות פעילות גופנית. ניתן למצוא אותם מבלים בבית שעות רבות מול אחד ממגוון המכשירים והגאדג'טים שמקשטים את חיי היום יום שלנו. לכן, חשוב מאוד לדאוג לכך שלילדכם תהיה פעילות גופנית קבועה ומספקת, כאשר שחייה לילדים היא אחת הפעילויות הכיפיות והמועילות שהם יכול לקבל.

מאת: אורי רצוןשחייה24/10/128286 צפיות
חייה זהו הספורט הכי בריא לגוף האדם זהו ספורט שנותן סיבולת ללב ולריאות בנוסף זהוספורט מרזה ובונה שרירים. הרבה אנשים בארץ אוהבים לשחות במיוחד בגלל המזג האוויר החם של ישראל.

מאת: בר רפאלישחייה11/06/128363 צפיות
בריכה היא ככל הנראה אחד המקומות האהובים ביותר לבילוי בקיץ, הן של מבוגרים והן של ילדים. אין דבר מהנה יותר מאשר צלילה לתוך בריכה מלאה במים קרירים יחד עם הרבה שתייה קרה, אבטיחים, פיצוחים ועוד כל מיני תענוגות של קיץ כמו ארטיקים, קרטיבים וגלידות במגוון ענק של טעמים שונים.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה27/04/129123 צפיות
ציוד לשחייה נחלק לסוגים שונים כאשר כל סוג מיועד למטרה שונה. מאמר זה יגולל בפני קהל הקוראים אודות הסוגים השונים של ציוד לשחייה וזאת במטרה לעזור להם להבין מהו ציוד המוגדר כחובה ומהו ציוד רשות. ההבנה של חלוקה זו תאפשר לכל צרכן לרכוש את הציוד אשר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר בהתאם למטרה שלשמה הוא נקנה.

מאת: מנו זוהרשחייה04/03/128546 צפיות
בריכות שחייה פרטיות בישראל הפכו מקובלות יותר ויורת בשנים האחרונות. במאמר הבא נסקור את תופעת בריכות השחייה הפרטיות בישראל

מאת: גיל כהןשחייה31/08/1011893 צפיות
העשור האחרון מיקם את העיר חולון כעיר הילדים הרשמית של ישראל. ניתן למצוא בעיר את כל מה שמעניין ילדים וגם... לימודי שחייה בחולון לכל הגילאים ובכל הרמות. בנוסף הוכח שלימודי שחייה מסייעים לטפל בהפרעות קשב וריכוז.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica