חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריכות שחייה בטיחות תחילה

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשחייה26/05/20132041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעתים קרובות בריכות שחייה פרטיות ישמשו מרכז מפגש לבילוי משפחות יחדיו ויצירת כיף וחיזוק מערכות יחסים. ניתן להימנע מתאונות טראגיות כאשר קיימים כללי בטיחות נאותים וכאשר נמצאים במקום וערנים לכל סכנה שעשויה להתרחש, תאונות קורות. אל תיהיו שאננים ותאמרו "לי זה לא יקרה" או לקרובים אליכם תיהיו אחראים לוודא ולעשות כל שניתן כדי שהחברים, משפחה והאהובים שלכם יהיו בטוחים בזמן השהייה בבריכת שחייה.

השגחה

פיקוח והשגחה על ילדים ועל אלה שאינם יודעים לשחות הוא הכרחי. השגחת מבוגר אחד על ילדים מומלצת. אם ישנו פיקוח לא של מבוגר או אם אתם רחוקים מדי או אינכם מצליחים להגיע לילד עם יד מושטת. ילדים צעירים מתחת לגיל 7 שאינם שחיינים צריכים ללבוש מצופים וגלגל הצלה אישי כאשר הם בבריכה בבית ושגובה המים מגיע להם מעל גובה החזה. צעצועי הצלה כמו מצופים וגלגלים לא נועדו כדי למנוע טביעה אלא כדי לגרום לגוף לצוף ולא לשקוע אולם ישנם מקרים שלא די באלה כדי למנוע לחלוטין תביעה. שחיינים טובים ומבוגרים כאחד אינם צריכים לשחות לבד אף פעם.

בטיחות

בטיחות במקום כמו בריכת שחייה צריכה להיות גבוהה מאוד שכן ישנו שילוב מסוכן של אנשים רבים בכל הגילאים ובריכת שחייה מלאה במים שחלקה מים עמוקים עד מאוד. לכן בריכות שחייה פרטיות למשל צריכים להיות מגודרות עם מעקה אנכי שיהיה קשה לטפס. בנוסף יש לשים פסי הדבקה למניעת החלקה ושילוט מתאים בכל רחבי הבריכה כדי להזהיר מהסכנה הצפוייה באותו מקום. יש צורך בשער עם מנגנון סגירה עצמית כדי שילדים לא יוכלו להכנס בקלות וללא בקרה. צעדים נוספים שניתן לנקוט הם אזעקה וכיסוי לבריכה להגברת הבטיחות.

ציוד

אם אתם מוצאים עצמכם במצב חירום הפעולות שתנקטו יהיו מהירים במיוחד אם הציוד הנדרש יימצא בקרבת מקום ובהישג יד. לדוגמה:

* טלפון לצד הבריכה כדי שיהיה ניתן לגשת במהרה להזעיק עזרה.

* משרוקית או אזעקה המשמשת כדי ליידע אחרים על צב חירום.

* מוט באורך של 9 מטר לפחות עם וו בקצה שימושי למשיכת אנשים אל מחוץ למים.

* בבריכות שחייה צריך גם גלגל הצלה שיכול להיזרק לקורבן הטביעה, הגלגל צריך להיות מחובר לחבל קליל שמגיע באורכו לכל חלק ברחבי הבריכה.

* ערכת עזרה ראשונה צריכה גם כן להיות בסמוך לבריכה ונגישה.

מצבי חירום

במקרה של מצב חירום חייבת להמצא במקום תוכנית חירום או אם תרצו נהלי חירום כך שהפעולות שתבוצענה תהיינה מהירות והחלטיות כדי לא לבזבז זמן יקר. אותות וסימנים מקדימים שמעיד על בעיה שעומדת להתרחש ויש צורך בסיוע. להתכונן להזעיק עזרה ולפנות את כולם מהבריכה. יש לבצע סריקה מלאה של הזירה ולהסיר כל מכשול וסכנה שעלול להפריע, ורק אם אין שום סיכון לאף גורם יש לבצע את החילוץ ולהתקשר למוקדי ההצלה השונים בהקדם האפשרי ולספק עזרה ראשונה על פי רמת הידע וההסמכה שיש לכם.

חוקים

כללי בטיחות הם ספציפיים לאזור המקיף את הבריכה ובעלי בריכות שחייה פרטיות צריכים לזהות תחומים נוספים אפשריים בעלי פוטנציאל לסכנה ואת הכללים יש לכתוב בהתאם ולשקף ככל שניתן את הסכנה הצפויה לקרות ובכך להפוך את האזור לבטוח ככל שניתן.

להלן דוגמאות לכללי בטיחות: הליכה, לא לרוץ, לא לצלול, לא לשתות אלכוהול, לא להשתולל ולדחוף. לחשוב טוב טוב על כל מכלול הסכנות הצפויות להיות ואף לנסות לחזות את אלה שלא צפויות כדי שהבריכת שחייה הפרטית שלכם תיהיה מאובטחת ומוגנת ככל שניתן וכמו כן לפרסם את הכללים והאזהרות כך שיהיה ניתן לראותם בקלות וקריאה על ידי כולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז לכתיבת תוכן

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים25/06/14930 צפיות
האם חשבתם לבנות מחסן עץ אך אינכם יודעים היכן להתחיל? הבא נעזור לכם להימנע מלעשות טעויות שאנשים רבים עושים

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים13/11/131034 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה? קחו בחשבון שהצורה וגודל בריכת השחייה שלכם צריכים להיקבע בהתאם לסוג השימוש שלכם בבריכה: * בריכת שחייה שייעודה לשעות הפנאי בלבד צריכה שטח גדול וחלק רדוד לא משנה צורתה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןסרטן10/09/131832 צפיות
לצערנו אנו מודעים כי קיימת מחלה ארורה אותה מחלה אשר עד היום לוקחת אנשים רבים לעולם הבא, אותה מחלה שעד עצם היום הזה עוד לא נמצאה לה תרופה מחלה ושמה סרטן!

מאת: המרכז לכתיבת תוכןצרכנות14/08/131084 צפיות
בעודכם מצפים לקראת לידת ילדכם הראשון ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. ההורים הטריים עתידיים רוצים שהכל יהיה מושלם ושלא יחסר דבר.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןאדריכלות פנים22/07/131228 צפיות
קרה לכם שיש לכם הרבה ציוד, חפצים ודברים שאתם מאחסנים בבאלאגן שלם ללא סדר ולעיתים אף ללא מקום ייעודי ומתאים?

מאת: המרכז לכתיבת תוכןחינוך ולימודים - כללי15/07/131045 צפיות
טביעה עלולה להיות אחת מהתאונות הקטלניות ביותר שיכולה להתרחש בבית. למה? מכיוון שלרוב היא מתרחשת עקב טעות אנוש, רשלנות, הסחת דעת, שכחה, אלכוהול או חוסר מודעות וחינוך להתנהגות בטוחה בבריכה, ג'קוזי ומערכות ספא למיניהם וניתנים למניעה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןבריאות ורפואה כללי30/06/13980 צפיות
תעשיית הציוד רפואי כיסא גלגלים והניידות כמו כל האחרים חווה את אותן תופעות של צרכנות הכולל אפשרויות בחירה, היכולת לעצמאות וניידות קלה, תחרותיות של היצרנים מגוון רחב של דגמים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא שחייה

מאת: רוישחייה27/04/146972 צפיות
אנשים עם הזמן מבינים את נפלאות הג'קוזי והשפעותיו עלינו, הג'קוזי הפך לפופולארי הרבה יותר בניגוד לפעם, מכיוון שכיום אנשים מבינים שג'קוזי זה גם למען הפינוק האמיתי אך מועיל הרבה יותר גם מבחינה בריאותית- הגברת חילוף החומרים בגוף, הרפיית השרירים והמתח הנפשי, שיפור הבריאות הכללית ועוד הרבה...

מאת: מיכאל רומנסקישחייה13/11/128385 צפיות
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ילדים נחשפים ליותר שעות מחשב מאשר לשעות פעילות גופנית. ניתן למצוא אותם מבלים בבית שעות רבות מול אחד ממגוון המכשירים והגאדג'טים שמקשטים את חיי היום יום שלנו. לכן, חשוב מאוד לדאוג לכך שלילדכם תהיה פעילות גופנית קבועה ומספקת, כאשר שחייה לילדים היא אחת הפעילויות הכיפיות והמועילות שהם יכול לקבל.

מאת: אורי רצוןשחייה24/10/128287 צפיות
חייה זהו הספורט הכי בריא לגוף האדם זהו ספורט שנותן סיבולת ללב ולריאות בנוסף זהוספורט מרזה ובונה שרירים. הרבה אנשים בארץ אוהבים לשחות במיוחד בגלל המזג האוויר החם של ישראל.

מאת: בר רפאלישחייה11/06/128364 צפיות
בריכה היא ככל הנראה אחד המקומות האהובים ביותר לבילוי בקיץ, הן של מבוגרים והן של ילדים. אין דבר מהנה יותר מאשר צלילה לתוך בריכה מלאה במים קרירים יחד עם הרבה שתייה קרה, אבטיחים, פיצוחים ועוד כל מיני תענוגות של קיץ כמו ארטיקים, קרטיבים וגלידות במגוון ענק של טעמים שונים.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה27/04/129123 צפיות
ציוד לשחייה נחלק לסוגים שונים כאשר כל סוג מיועד למטרה שונה. מאמר זה יגולל בפני קהל הקוראים אודות הסוגים השונים של ציוד לשחייה וזאת במטרה לעזור להם להבין מהו ציוד המוגדר כחובה ומהו ציוד רשות. ההבנה של חלוקה זו תאפשר לכל צרכן לרכוש את הציוד אשר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר בהתאם למטרה שלשמה הוא נקנה.

מאת: מנו זוהרשחייה04/03/128546 צפיות
בריכות שחייה פרטיות בישראל הפכו מקובלות יותר ויורת בשנים האחרונות. במאמר הבא נסקור את תופעת בריכות השחייה הפרטיות בישראל

מאת: גיל כהןשחייה31/08/1011895 צפיות
העשור האחרון מיקם את העיר חולון כעיר הילדים הרשמית של ישראל. ניתן למצוא בעיר את כל מה שמעניין ילדים וגם... לימודי שחייה בחולון לכל הגילאים ובכל הרמות. בנוסף הוכח שלימודי שחייה מסייעים לטפל בהפרעות קשב וריכוז.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica