חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחיית חורף בברכה מחוממת

מאת: אורי רצוןשחייה24/10/20128286 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שחייה זהו הספורט הכי בריא לגוף האדם זהו ספורט שנותן סיבולת ללב ולריאות בנוסף  זהוספורט מרזה ובונה שרירים.
הרבה אנשים בארץ אוהבים לשחות במיוחד בגלל המזג האוויר החם של ישראל.
לא תמיד נוח לשחות בים כי הוא צפוף, מלוכלך ולא נגיש לכולם, בנוסף אי אפשר לשחות בים בחורף כי קר ויש רוחות שגורמות לסכנה, הפיתרון בריכה מחוממת. הרבה אנשים במיוחד ספורטאים מעדיפים לשחות בבריכה מחוממת.
לבריכות המחוממות יש הרבה יתרונות קודם כל הן נגישות אפשר להגיע אליהם באזורים שונים והן נמצאות בכל רחבי הארץיש שם מדריכים שיכולים לבנות איתך תוכנית אימונים שתתאים במיוחד לך
יש זמנים נוחים שתוכל לשחות מה שתרצה
הבריכות נחשבות נקיות יותר מהים בנוסף יש תמיד לידם מקלחות
השחייה בבריכות המחוממות יותר פרטית
המבנה של הבריכות המחוממות ממותאם לאימונים שיהיה לך מספיק מקום לשחות ולספור כמה בריכות עשית
כל יתרונות אלה גרמו לבריכות המחוממות להיות ספורט ימי שבניגוד לים יכול להיות גם בקיץ וגם בחורף.
שימושים אחרים של בריכה מחוממת
בנוסף לספורט יש לבריכות המחוממות תפקידים אחרים 
אפשר להשתמש בהן על מנת ללמד אנשים לשחות
אפשר להשתמש בהן  כחוגים לילדים
יש אנשים שמתשמשים בבריכות מחוממות למטרות חקלאיות כמו גידולי דגים
יש אנשים שמשתמשים בבריכות מחוממות לצורך הידרולוגיה (טיפול במים) 
נכים יכולים להשתמש גם בבריכות מחוממות לצורכי ספורט.
אפשר להשתמש ולהתאמן בבריכה מחוממת לצורך שחייה אומנותית
בבריכות מחוממות יותר בטוח לשחות כי אין סכנות שיש בים כמו כרישים גלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

RAZON

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי רצון

מאת: אורי רצוןרפואה13/03/131282 צפיות
כאבי ראש הן תופעה מאוד שכיחה בכל העולם, אין אדם שלא סובל מכאבי ראש,לרוב כאבים אלו נפתרים ברגע שאנחנו לוקחים כדורים נגד כאבים כמו אופטלגין, לכאבים אלו יש גורמים רבים.

מאת: אורי רצוןקניות 11/03/13982 צפיות
ניקוי הבית בפסח היא פעולה מאוד מתישה שגוזלת מאיתנו הרבה זמן, לא משנה באיזה גיל אנחנו ולא משנה באיזה מצב אנחנו כולנו שונאים את הזמן הזה בשנה, למרות זאת ניקיון הבית בפסח היא פעולה הכרחית שאי אפשר להתעלם ממנה אבל אם עושים אותה בצורה נכונה ובצורה מתוכננת וחכמה אפשר לעבור אותה בצורה קלה יחסית.

מאת: אורי רצוןבריאות07/03/132578 צפיות
חברים לרפואה היא עמותת מתנדבים בראשות יחיאל לנדמן, העמותה התחילה לפני שש שנים על מנת לפתור בעיות של חולים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות תרופות, מאחר ורכישת תרופות היא פעולה מאוד יקרה ולא פשוטה העמותה התחילה לאסוף תרופות במצב טוב מאנשים שלא צריכים אותם ולשלוח אותם לאנשים שכן צריכים אותם

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138863 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

מאת: אורי רצוןזוגיות ואהבה08/01/131126 צפיות
יום הולנטיין הוא יום חג שמאחד אוהבים בכל רחבי העולם, זהו חג אוניברסלי כי לא משנה מאיזה דת אתה או באיזה דת נולדת ומה גילך אתה חוגג אותו. איזו מתנה לולנטיין תרצו לתת לאהובכם?

מאת: אורי רצוןרפואה משלימה19/11/121020 צפיות
מתחילות עונות שונות מתחילות גם קשיי נשימה, אצל פעוטות המקרה קשה יותר כי זהו חילופי העונות הראשונים שלהם לכן הם מגיבים בצורה שונה ממבוגרים כי מערכת הנשימה שלהם עדיין לא התפתחה לכן הן רגישים יותר וצריכים טיפול בהתאם שיחזק אותם ויקל עליהם לנשום.

מאת: אורי רצוןדיאטה ותזונה13/11/122010 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על דיאטת כסאח, למה קוראים לה ככה, מה היא כוללת, האם היא בריאה וכדאית, למי דיאטת כסאח מומלצת.

מאמרים נוספים בנושא שחייה

מאת: רוישחייה27/04/146972 צפיות
אנשים עם הזמן מבינים את נפלאות הג'קוזי והשפעותיו עלינו, הג'קוזי הפך לפופולארי הרבה יותר בניגוד לפעם, מכיוון שכיום אנשים מבינים שג'קוזי זה גם למען הפינוק האמיתי אך מועיל הרבה יותר גם מבחינה בריאותית- הגברת חילוף החומרים בגוף, הרפיית השרירים והמתח הנפשי, שיפור הבריאות הכללית ועוד הרבה...

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשחייה26/05/132041 צפיות
לעתים קרובות בריכות שחייה פרטיות ישמשו מרכז מפגש לבילוי משפחות יחדיו ויצירת כיף וחיזוק מערכות יחסים. ניתן להימנע מתאונות טראגיות כאשר קיימים כללי בטיחות נאותים וכאשר נמצאים במקום וערנים לכל סכנה שעשויה להתרחש, תאונות קורות.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה13/11/128384 צפיות
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ילדים נחשפים ליותר שעות מחשב מאשר לשעות פעילות גופנית. ניתן למצוא אותם מבלים בבית שעות רבות מול אחד ממגוון המכשירים והגאדג'טים שמקשטים את חיי היום יום שלנו. לכן, חשוב מאוד לדאוג לכך שלילדכם תהיה פעילות גופנית קבועה ומספקת, כאשר שחייה לילדים היא אחת הפעילויות הכיפיות והמועילות שהם יכול לקבל.

מאת: בר רפאלישחייה11/06/128363 צפיות
בריכה היא ככל הנראה אחד המקומות האהובים ביותר לבילוי בקיץ, הן של מבוגרים והן של ילדים. אין דבר מהנה יותר מאשר צלילה לתוך בריכה מלאה במים קרירים יחד עם הרבה שתייה קרה, אבטיחים, פיצוחים ועוד כל מיני תענוגות של קיץ כמו ארטיקים, קרטיבים וגלידות במגוון ענק של טעמים שונים.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה27/04/129123 צפיות
ציוד לשחייה נחלק לסוגים שונים כאשר כל סוג מיועד למטרה שונה. מאמר זה יגולל בפני קהל הקוראים אודות הסוגים השונים של ציוד לשחייה וזאת במטרה לעזור להם להבין מהו ציוד המוגדר כחובה ומהו ציוד רשות. ההבנה של חלוקה זו תאפשר לכל צרכן לרכוש את הציוד אשר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר בהתאם למטרה שלשמה הוא נקנה.

מאת: מנו זוהרשחייה04/03/128546 צפיות
בריכות שחייה פרטיות בישראל הפכו מקובלות יותר ויורת בשנים האחרונות. במאמר הבא נסקור את תופעת בריכות השחייה הפרטיות בישראל

מאת: גיל כהןשחייה31/08/1011893 צפיות
העשור האחרון מיקם את העיר חולון כעיר הילדים הרשמית של ישראל. ניתן למצוא בעיר את כל מה שמעניין ילדים וגם... לימודי שחייה בחולון לכל הגילאים ובכל הרמות. בנוסף הוכח שלימודי שחייה מסייעים לטפל בהפרעות קשב וריכוז.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica