חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד ניתן לשפר את חיי המין?

מאת: 3dotsמשפחה וזוגיות - כללי01/09/20101807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד ניתן לשפר את חיי המין?
זוגות רבים חווים תקופות רדומות או אפילו משברים בחיי המין שלהם. חיי מין בחיי נישואין או כחלק מכל קשר זוגי אחר הם חלק בלתי נפרד מזוגיות: חיי מין תקינים משחקים תפקיד חשוב ואף מרכזי בהצלחת זוגיות . קיום יחסי מין בין שני בני זוג אינו מהווה רק פורקן לצרכים פיסיים – קיום יחסי מין הם דרך לחזק את האינטימיות שבקשר.

מדוע זוגות חווים תקופות רגיעה בחיי המין? ירידה בחיי המין יכולה לנבוע מסיבות רבות : כניסה לשגרה לאחר שנים רבות של קשר, משברים אישיים, בעיות תפקוד אצל הגבר או ירידת חשק אצל האישה.

אם אתם חווים ירידה בחיי המין שלכם אל תתייאשו. ראשית כדאי לדעת שאתם לא לבד: יש זוגות רבים המגיעים למצב הזה. גברים, וגם בגיל צעיר יחסית, חווים בעיות בתפקוד ונשים חוות אובדן חשק. עם זאת, ישנן דרכים רבות להילחם במצב הזה ולהחזיר את הפלפל לקשר.

קשר זוגי מוצלח דורש הבנה הדדית. גם במקרה זה כדאי לדעת ששמירה על חיי מין ערניים ותקינים דורשת מאמץ ופתיחות משני הצדדים.

הצעד הראשון הוא להכיר בצורך לשפר את חיי המין במסגרת הקשר הזוגי ולהביע רצון לשנות את המצב. לאחר שתהיו מודעים לבעיה ותרצו לשפר אותה, תגלו כי עומדים בפניכם מגוון של פתרונות: פעולות שאתם יכולים ליזום, ייעוץ זוגי, תכשירים חדשניים המשפרים תפקוד מיני ועוד. כשלב ראשון   אפשר לנקוט בצעדים פשוטים היכולים לגרש את השעמום והשגרה מהמיטה.
נביא בפניכם כמה טיפים שיכולים להחיות את חיי המין שלכם ולהוציא אותם מהשגרה.

נסו לשנות אווירה
אחת מהתופעות הנפוצות אצל זוגות הנמצאים זמן רב בקשר היא השעמום שבשגרה. כמעט כולנו עובדים קשה מדי יום, רובינו מנהלים חיי משפחה וחוזרים עייפים הביתה כשכל הטרדות מתרוצצות בראשנו . אחד מהדברים שניתן לעשות ותתפלאו לגלות עד כמה הוא יכול לעזור הוא לשנות תפאורה: צאו מהבית , שכרו חדר בבית מלון, בלו לילה בצימר או אפילו על חוף ים.
בנוסף נסו להיכנס לאווירה סקסית על ידי צפייה משותפת בקלטות וידאו או כל משהו אחר שעושה לכם את זה.
פנו זמן לחיי המין שלכם
סקסולוגים רבים ממליצים לייחד זמן למפגשי מין. זה אולי לא נשמע הדבר הכי רומנטי בעולם, אבל זה מוציא את בני הזוג מהנטייה לדחוק את הצרכים שלהם הצדה לטובת סדר יום עמוס של קריירה וילדים ולהקדיש זמן וכבוד לרצונות ולצרכים הטבעיים אחד של השני.

מקסודרם אקסייט
שדרוג החוויה המינית והעצמת תחושת הגבריות לא חייבים להיות כנטל על הגבר, אלא כהתנסות וחוויה של שני בני הזוג יחד. לעיתים ניתן "להדליק מחדש את האש" על-ידי הכנסת ריגושים חדשים לחדר המיטות.  לשמרנים שביניכם וגם להרפתקנים - השיטה של MAXODERM Excite הופכת את השימוש לחוויה זוגית, הדדית ונהדרת. קרא עוד של שיפור חיי המין באתר של מקסודרם.
דברו על הפנטזיות שלכם.

לכל אחד מאיתנו נוצר בלב פנטזיות מיניות שונות. רבים מאיתנו, גם אם הם נמצאים בקשר זוגי זמן ממושך , מסתירים את הפנטזיות שלהם מבני זוגם מתוך מבוכה או חשש "ממה בן הזוג יחשוב עליי". אם תיזמו שיחה בעניין תגלו כי לשניכם יש פנטזיות מיניות. כדאי מאד לשאול את בן הזוג מהי הפנטזיה שלו ולחלוק עמו או עמה את שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 3dots

מאת: 3dotsאיכות הסביבה 07/10/091428 צפיות
אנרגיה סולארית, משמעותה הפקת חשמל מקרינת שמש שהשימוש בה נקי מכל זיהום. טכנולוגיה המתבססת על אנרגיה סולארית, פותחה לראשונה בשנות השבעים על ידי הגרמנים.

מאת: 3dotsמשכנתא21/08/091174 צפיות
משכנתא הפוכה יכולה להיות יעילה לאנשים רבים בעלי נכס, אשר אינם מעוניינים להתחיל ולהחזיר מדי חודש סכום כסף שנלקח מהבנק בגין הלוואת משכנתא.

מאת: 3dotsמט"ח08/08/091168 צפיות
במידה ואתה מעוניין להתחיל לסחור בשוק פורקס, עלייך לבחור צמד מטבעות שהולכים להשתנות בערכם (מה שתוכל כמובן להעריך על פי ידע וניסיון),

מאת: 3dotsהלוואות02/07/091239 צפיות
משכנתא הינה הלוואה בנקאית שעיקר מטרתה: רכישת דירה, בנייה, שיפוץ, הרחבת דירה קיימת או רכישת נכס.זמן פרעון ההלוואה עד 30 שנה תלוי בסוג המשכנתא.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים28/06/091153 צפיות
מחקרים רבים נסובים אודות השאלה: האם השתלים המושתלים בחזה של האישה, מקשים על זיהוי סרטן השד. הפופולאריות בארץ ובעולם כולו של ניתוחי הגדלת חזה, הביאו מכונים רבים לחקור איך והאם הניתוח האסתטי של הגדלת חזה, משפיע על אבחון מחלת סרטן השד.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים01/05/091210 צפיות
נשים רבות סובלות מבעיות שונות שקשורות לנוחות עם חלקי גופן, וחלק נכבד מהדאגות קשור לצורת וגודל החזה שלהן.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים01/05/091294 צפיות
ניתוח הגלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים והמבוקשים ביותר בעולם. יכול להיות שהסיבה לכך היא שלאחר הניתוח, אישה לא רק נראית טוב יותר, אלא גם מרגישה טוב יותר עם עצמה. הניתוח כולל מספר שלבים, ומומלץ לקרוא מעט לפני שאתן ניגשות לביצועו.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215188 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204693 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201175 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201466 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173105 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica