חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא הפוכה

מאת: 3dotsמשכנתא21/08/20091174 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מהי משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא למעשה הלוואה שאותה מקבלים תמורת משכון הדירה שבה אתם מתגוררים. היתרון כאן הוא שאין אתם צריכים להחזיר את סכום הלוואת המשכנתא ההפוכה כל עוד אתם מתגוררים באותה דירה שאותה משכנתם. הלוואת משכנתא הפוכה ניתנת לבעל הנכס בתור תשלום אחד או בתור תשלום חודשי במשך תקופת המגורים שלו באותו הנכס.

סכום הלוואת המשכנתא ההפוכה

הסכום מתבסס על שני פרמטרים עיקריים: הגיל של האדם הלוקח את ההלוואה וערך הבית/דירה.
ככל שהאדם הלוקח את המשכנתא ההפוכה יהיה יותר מבוגר כך גם סכום ההלוואה יהיה גדול יותר.
משכנתא הפוכה נהוגה לרוב בקרב האוכלוסייה המבוגרת המאגדים נכסים ומעוניינים בסכום כסף גדול יותר למטרה מסוימת או לקצבה חודשית. סכום המשכנתא ההפוכה יושפע גם מגובה הריבית ומזמני התשלומים.

מועד החזרת הלוואת המשכנתא ההפוכה

המשכנתא ההפוכה תשולם מהפרש הסכום שיתקבל עכב מכירת אותה דירה שעליה לקחתם משכנתא הפוכה. סכום ההפרש לאחר מכירת הדירה וניקוי המשכנתא יועבר אליכם.
היתרון כאן הוא שאינכם צריכים לדאוג שמא תצטרכו לשלם את המשכנתא בתקופה שלא נוחה לכם. משך כל התקופה שבה תגורו בדירה לא ינוכו מכם שום סכום.

בטחונות ללקיחת משכנתא הפוכה.

הביטחון היחיד שאותו אתם צריכים על מנת לקחת משכנתא הפוכה הוא הנכס שלכם. כאן היתרון הגדול. בניגוד למשכנתא רגילה שם תדרשו להמציא בטחונות שונים, כגון: עבודה קבועה, תלושי משכורת, רמת הכנסה וערבים משכנתא הפוכה אינה דורשת "כאבי ראש" וטובות מאנשים אחרים.

חיסרון בלקיחת משכנתא הפוכה

עד כה תיאור המשכנתא ההפוכה נשמע נפלא ולבטח שאלתם את עצמכם איך לא ידעתם עליה לפני כן, הרי הלוואת משכנתא זו הייתה מקלה לכם על החיים. אין ערבים, אין צורך בביטחונות, אין לחץ בלשלם לבנק המשכנתאות סכום חודשי אשר לעיתים מכניס למתחים מיותרים בחיים ועוד.
לפני שאתם תולים על המושג 'משכנתא הפוכה' צילום של גן עדן לעשירים כדאי לכם לדעת כמה דברים אשר יכולים לשנות את דעתכם:


    • המשכנתא ההפוכה מיועדת בדרך כלל לאוכלוסיית גיל הזהב.
    • בתקופת המגורים שלכם בדירה, המשכנתא תהיה רשומה כמשכנתא רגילה לכל דבר.
    • לאחר שתעזבו את הדירה, הדירה תימכר ולא תהיה לכם אופציה להעביר אותה לילדים או לנכדים. אם אתם לא תמכרו אותה, הבנק או המקור שסיפק לכם את המשכנתא ימכור אותה ואתם תקבלו את ההפרש לאחר ניכוי סכום המשכנתא ולכן על מנת שתקבלו כמה שיותר כסף, רצוי שתשמרו ותבטחו את הדירה כל עוד אתם גרים בה.
    • סכום החוב של המשכנתא ההפוכה גדל ככל שהזמן עובר ולכן קיים מצב שהסכום שיוותר לכם ממכירתה של הדירה, לאחר כיסוי ההלוואה של המשכנתא ההפוכה יהיה מינורי. רצוי לקחת דבר זה בחשבון.
היתרון בלקיחת משכנתא הפוכה

היתרון המרבי מלקיחת משכנתא הפוכה הוא בעיקר לקהל היעד של האוכלוסייה המבוגרת.


    • האוכלוסייה המבוגרת יוכלו להתרגע על סכום כסף נוסף שייכנס להם מדי חודש וימנע מהם דאגות קיומיות.
    • אין צורך להתבסס על לקיחת הלוואות, ערבים או בקשה לכסף מהמשפחה הקרובה אשר מנהלת חיים שוטפים וגם לה הוצאות משלה.
    • ישנה אפשרות להשתמש בסכום הכסף החודשי למימון של בית אבות לכל החיים.

איכות חיים לגיל הזהב – משכנתא הפוכה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 3dots

מאת: 3dotsמשפחה וזוגיות - כללי01/09/101809 צפיות
זוגות רבים חווים תקופות רדומות או אפילו משברים בחיי המין שלהם. חיי מין בחיי נישואין או כחלק מכל קשר זוגי אחר הם חלק בלתי נפרד מזוגיות: חיי מין תקינים משחקים תפקיד חשוב ואף מרכזי בהצלחת זוגיות . קיום יחסי מין בין שני בני זוג אינו מהווה רק פורקן לצרכים פיסיים – קיום יחסי מין הם דרך לחזק את האינטימיות שבקשר.

מאת: 3dotsאיכות הסביבה 07/10/091428 צפיות
אנרגיה סולארית, משמעותה הפקת חשמל מקרינת שמש שהשימוש בה נקי מכל זיהום. טכנולוגיה המתבססת על אנרגיה סולארית, פותחה לראשונה בשנות השבעים על ידי הגרמנים.

מאת: 3dotsמט"ח08/08/091169 צפיות
במידה ואתה מעוניין להתחיל לסחור בשוק פורקס, עלייך לבחור צמד מטבעות שהולכים להשתנות בערכם (מה שתוכל כמובן להעריך על פי ידע וניסיון),

מאת: 3dotsהלוואות02/07/091240 צפיות
משכנתא הינה הלוואה בנקאית שעיקר מטרתה: רכישת דירה, בנייה, שיפוץ, הרחבת דירה קיימת או רכישת נכס.זמן פרעון ההלוואה עד 30 שנה תלוי בסוג המשכנתא.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים28/06/091153 צפיות
מחקרים רבים נסובים אודות השאלה: האם השתלים המושתלים בחזה של האישה, מקשים על זיהוי סרטן השד. הפופולאריות בארץ ובעולם כולו של ניתוחי הגדלת חזה, הביאו מכונים רבים לחקור איך והאם הניתוח האסתטי של הגדלת חזה, משפיע על אבחון מחלת סרטן השד.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים01/05/091211 צפיות
נשים רבות סובלות מבעיות שונות שקשורות לנוחות עם חלקי גופן, וחלק נכבד מהדאגות קשור לצורת וגודל החזה שלהן.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים01/05/091295 צפיות
ניתוח הגלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים והמבוקשים ביותר בעולם. יכול להיות שהסיבה לכך היא שלאחר הניתוח, אישה לא רק נראית טוב יותר, אלא גם מרגישה טוב יותר עם עצמה. הניתוח כולל מספר שלבים, ומומלץ לקרוא מעט לפני שאתן ניגשות לביצועו.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222600 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222596 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222570 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222588 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222875 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222912 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222919 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica