חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקטנת חזה

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים01/05/20091210 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוח להקטנת חזה הוא ניתוח שיכול לפתור את מהבעיות הבאות:

•    שדיים גדולים ביחס לגוף

•    שדיים כבדים, נפולים, עם פטמות אשר נוטות כלפי מטה

•    שד אחד שגדול יותר מהשני
•    כאבי צוואר, גב או כתפיים כתוצאה ממשקל השדיים
•    גירויי עור מתחת לשדיים
•    סימנים חותכים על הכתפיים אשר נוצרים מכתפיות החזייה
•    חוסר יכולת לבצע פעילות ספורטיבית כתוצאה מגודל השדיים
•    חוסר נוחות וחוסר שלמות עם גודל החזה

ניתוח הקטנת חזה יכול להתבצע בכל גיל, אאולם המנתחים ממליצים בדרך כלל להמתין עד אשר השדיים יסיימו לגדול. כאשר מולידים ילדים ואף מניקים, יש סיכוי לשינויים נוספים בגודל וצורת השדיים, אך למרות זאת נשים רבות מחליטות לבצע את הניתוח עוד לפני הלידות בהחלטה שהן יתמודדו עם השיונויים שיבואו בבוא העת. אם בכל זאת את מתכננת להניק את ילדייך בעתיד, מומלץ להתייעץ על ביצוע הניתוח עם המנתח.

ייעוץ


כמו תמיד, כדי ללכת לפגישת ייעוץ ראשונה ולקבל מושג מעט מקצועי יותר על האפשרויות העומדות בפנייך. בפגישה זו יבקש ממך המנתח לתאר איזה גודל וצורת שדיים את רוצה, וכן כל דבר אחר שתרצי לשפר בשדייך. כך יצליח המנתח להבין מהן ציפיותייך וכן יוכל לקבוע אם הן ריאליות ויכולות להיות מושגות.


המנתח יבחון את שדייך, ייקח מידות ולפעמים אף תמונות לשם תיעוד רפואי. הוא יבחן היטב את הצורה והגודל של השדיים, את איכות העור, את מיקום הפיטמות ועוד. כדאי לבוא להתייעצות עם פירוט של הרקע הרפואי שלך, שיכלול מידע על מצבים רפואיים קודמים, אלרגיות לתרופות, טיפוליים תרופתיים בעבר, ניתוחים קודמים וכו'. אם הינך מתכוננת להוריד במשקל בצורה משמעותית בעתיד, גם זהו מידע חשוב שצריך לחלוק עם המנתח, שכן שדייך יקטנו כאשר תרזי ויש לקחת זאת בחשבון בעת תכנון הניתוח.

הכנות לניתוח


בהתאם לגילך, ולהיסטוריה של סרטן השד במשפחתך, ימליץ לך המנתח האם ומתי לבצע ממוגרפיה של השד- לפני ואחרי הניתוח. כך יהיה אפשרי לזהות שינויים עתידיים ברקמת השד. לאחר הקטנת החזה תוכלי לבצע בדיקה עצמית. הניתוח לא יעלה את הסיכוי שלך לפתח סרטן השד.

אם את מעשנת, תצטרכי להפסי לעשן בתקופה שלפני הניתוח. כמו כן לא מומלץ לקחת תרופות אנטיביוטיות ואקמול בתקופה זו. בכל מקרה- במנתח שלך יפרט אילו תרופות את יכולה או לא יכולה לקחת.
כדאי לארגן מישהו שיאסוף אותך לאחר הניתוח שמידה ולא תישארי מאושפזת לאחריו, ואם אפשר- מישהו שיהיה איתך במהלך היומיים שאחרי הניתוח.

הניתוח


צורת ניתוח הקטנת חזה המקובלת מתבצעת ע"י שלושה חתכים- חתך מסביב לפטמה, חתך מתחתית הפטמה לחלק התחתון של השד, וחתך עם סביב העקומה הטבעית של השד. המנתח מסיר רקמות, שומנים ועור מיותר, ומעלה את הפטמה למיקום גבוה יותר. הפטמה בד"כ מוקטנת בגודלה לאחר שבשד דגול היא היתה רחבה וגדולה בעצמה. העור נמתח ומקווץ יחדיו בקצצות כדי לעצב מחדש את השד.

לאחר הניתוח תעברי תעברי תהליך החלמה של כמה שבועות, אז תוכלי לחזור לעבודה. יכול להיות שתחילה יהיו תחושות מעט לא נעימות, אולם דבר זה הוא רגיל. במקרים של כאבים חריגים יש לפנות לרופא כמובן. לאט לאט תוכלי לחזור לתקפוד מלא כולל פעילות גופנית, עד שבכלל לא תזכרי שעברת ניתוח כזה, ורק תישארי עם גוף יפה בדיוק כמו שתמיד רצית!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 3dots

מאת: 3dotsמשפחה וזוגיות - כללי01/09/101809 צפיות
זוגות רבים חווים תקופות רדומות או אפילו משברים בחיי המין שלהם. חיי מין בחיי נישואין או כחלק מכל קשר זוגי אחר הם חלק בלתי נפרד מזוגיות: חיי מין תקינים משחקים תפקיד חשוב ואף מרכזי בהצלחת זוגיות . קיום יחסי מין בין שני בני זוג אינו מהווה רק פורקן לצרכים פיסיים – קיום יחסי מין הם דרך לחזק את האינטימיות שבקשר.

מאת: 3dotsאיכות הסביבה 07/10/091428 צפיות
אנרגיה סולארית, משמעותה הפקת חשמל מקרינת שמש שהשימוש בה נקי מכל זיהום. טכנולוגיה המתבססת על אנרגיה סולארית, פותחה לראשונה בשנות השבעים על ידי הגרמנים.

מאת: 3dotsמשכנתא21/08/091174 צפיות
משכנתא הפוכה יכולה להיות יעילה לאנשים רבים בעלי נכס, אשר אינם מעוניינים להתחיל ולהחזיר מדי חודש סכום כסף שנלקח מהבנק בגין הלוואת משכנתא.

מאת: 3dotsמט"ח08/08/091169 צפיות
במידה ואתה מעוניין להתחיל לסחור בשוק פורקס, עלייך לבחור צמד מטבעות שהולכים להשתנות בערכם (מה שתוכל כמובן להעריך על פי ידע וניסיון),

מאת: 3dotsהלוואות02/07/091240 צפיות
משכנתא הינה הלוואה בנקאית שעיקר מטרתה: רכישת דירה, בנייה, שיפוץ, הרחבת דירה קיימת או רכישת נכס.זמן פרעון ההלוואה עד 30 שנה תלוי בסוג המשכנתא.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים28/06/091153 צפיות
מחקרים רבים נסובים אודות השאלה: האם השתלים המושתלים בחזה של האישה, מקשים על זיהוי סרטן השד. הפופולאריות בארץ ובעולם כולו של ניתוחי הגדלת חזה, הביאו מכונים רבים לחקור איך והאם הניתוח האסתטי של הגדלת חזה, משפיע על אבחון מחלת סרטן השד.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים01/05/091295 צפיות
ניתוח הגלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים והמבוקשים ביותר בעולם. יכול להיות שהסיבה לכך היא שלאחר הניתוח, אישה לא רק נראית טוב יותר, אלא גם מרגישה טוב יותר עם עצמה. הניתוח כולל מספר שלבים, ומומלץ לקרוא מעט לפני שאתן ניגשות לביצועו.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161789 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161786 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152279 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152310 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica