חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יורם שיפר, הנהלת חשבונות חד צדדית

הנהלת חשבונות חד צדדית היא הנהלת חשבונות בה מתבצע רישום הכנסות והוצאות של העסק בלבד והיא מאפיינת בעליי מקצועות חופשיים ועסקים קטנים.

הנהלת חשבונות חד צדדית שונה מהנהלת חשבונות כפולה בכך שבה נרשמים רק ההוצאות וההכנסות בעסק בעוד שבהנהלת חשבונות כפולה נרשמות כל הפעולות הפיננסיות בעסק בשני חשבונות –  האחד למקור והשני לחובת השימוש כששניהם צריכים להימצא כל העת במאזן.

הנהלת חשבונות חד צדדית מתאימה לבעלי עסקים קטנים ולבעלי מקצועות חופשיים, ניתן לעשות זאת באמצעות רואה חשבון או באמצעות תוכנות לניהול חשבונות שמתעדכנות במשרדי החברה בלי שום צורך להתקין דבר מה אצלכם במחשב.

תוכנות לניהול חשבונות הן תוכנות נוחות לשימוש והן מאפשרות לנהל את כל חשבונות העסק דרך האינטרנט, להוציא תלושי משכורת, לשלם משכורות ולקבל דיווחים על התשלומים אותם יש לבצע לרשויות המס, למע"מ ולביטוח הלאומי.

בתחילה יש להתקין את המערכת במחשב, היא לא עולה כסף רב ודרכה ניתן לנהל את העסק בקלות, יש להזין את נתוני העסק, מתי פתחתם אותו, מספר העוסק ואת כל ההכנסות של העסק, כמו כן במהלך החודש יש להזין את כל הוצאות העסק.

היתרונות של תוכנות ניהול חשבונות חד צדדית הם רבים : הם מאפשרים פיצול תנועה חד צדדית (הוצאה ומע"מ ללא חשבון בזכות), פקודות להקלדה ביומן כגון נעילת שדה והגדרת ברירות מחדל הן גמישות, ההתאמות קלות (גם התאמה לא מאוזנת), ניתן לשלוח במייל ובפקס דו"חות ישירות מהתוכנה וגם ניתן להעביר את הדו"חות לאקסל, ישנן אפשרויות מתקדמות לאיתור פקודות יומן, ניתן לייבא ולייצא פקודות יומן ואינדקס כרטיסים לחשבשבת ולתוכנות אחרות, ניתן לתקן ולמחוק בקלות פקודות שכבר בוצעו וכו'.

יתרון גדול נוסף שיש לתוכנות אלו הוא קלות השימוש והלימוד למשתמשים חדשים, בדרך כלל בתוך התוכנה יהיו הסברים להפעלתה ויש גם עזרה מובנית שמאפשרת פיתרון בעיות ותמיכה בתוכנה עצמה.

תוכנות להנהלת חשבונות מאפשרות פעולות כגון הפקת מסמכים (גם באנגלית) ותיעוד פנים שכולל תעודת החזרה, תעודת משלוח, הפקדת שיקים ומזומן, חשבונית מס, חשבונית מס קבלה, חשבונית מס זיכוי, הצעת מחיר, הפקדת שוברי אשראי, הפקדת שיקים דחויים וחשבון עסקה.

כמו כן התוכנה מבצעת את הפעולות הבאות : ניהול כרטיסי לקוחות כולל חישוב יתרה לתשלום, ניהול מחירונים של פריטים, מעקב אחר הוצאת חשבוניות לזיקים דחויים, ניהול סטטוס מסמכי שיווק, בדיקת חשבונות מוגבלים, תנועות חשבוניות, ביטול מסמכים והחזרת שיקים, הפקת דו"ח מכירות, דיווח אחיד, חיובים תקופתיים, ניהול ספר קופה, עדכון שערי מט"ח, גיבוי לחומר ועוד.

ולסיכום : כשאתם בוחרים תוכנה לניהול חשבונות בדקו מה היא מציעה והאם כל השירותים להם אתם זקוקים נמצאים בה, כמו כן רצוי לשאול האם ישנה תקופת ניסיון שבסופה יוחזר אליכם כספכם במידה והיא לא תהיה נוחה לשימוש או שלא תהיו מרוצים ממנה, חברות רבות מציעות תקופת ניסיון של 60 יום ואף יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רואה חשבון יורם שיפר הינו מהבעלים של האתר להנהלת חשבונות באינטרנט
ופרום הנהלת חשבונות.

הנהלת חשבונות 

http://www.ucan2.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רואה חשבון יורם שיפר

מאת: רואה חשבון יורם שיפרהנהלת חשבונות03/11/101578 צפיות
החלטתם לנהל את הנהלת החשבונות שלכם באינטרנט, מזל טוב, אתם לא לבד. בכל חודש עסקים רבים מבינים את הפוטנציאל הגלום בשירות המקוון להנהלת חשבונות,. כך תעשו את זה נכון !

מאת: רואה חשבון יורם שיפרהנהלת חשבונות04/10/101773 צפיות
רוב העסקים בישראל המחזיקים בידיהם תכנה להפקת חשבוניות ושולחים חשבונית במייל, עושים זאת בניגוד לחוק. זאת ועוד, גם מי ששולח חשבונית מס עם חתימה אלקטרונית שלא בבעלותו כמו חשבונית של מספר חברות ישראליות, עושה זאת בניגוד לחוק. עולם האינטרנט צופן בחובו הזדמנויות רבות , אולם גם סכנות של אי הבנת המותר והאסור בשל העובדה שתוכנות רבות מאפשרות משלוח חשבוניות במייל מבלי שיש להן הרשאה מתאימה.

רווח והפסד הן מילות המפתח בשורה התחתונה של כל חברה. לפי ההיגיון הפשוט – ככל שהכנסות החברה עולות על ההוצאות שלה, כך היא רווחית יותר. דו"ח רווח והפסד הוא חשוב אפילו בהתנהלות השוטפת של משק בית פשוט, אבל כאשר מדובר בעסקים קטנים, ובוודאי בחברות גדולות, הכנת דוחו"ת רווח והפסד ע"י רואה חשבון הינה הכרחית וחשובה מעין כמוה.

מאת: רואה חשבון יורם שיפרהנהלת חשבונות27/08/101169 צפיות
ניהול עסק הינו עניין מורכב ומסובך, בייחוד בכל הנוגע לכספים, לכן חשוב להפקיד את הטיפול בעניינים הפיננסיים לאדם המוכשר והמוסמך לכך – רואה חשבון. חשוב לזכור כי התנהלות פיננסית נכונה של העסק משפיעה בהכרח על הצלחת העסק וקידומו. אי לכך, בחירת רואה חשבון המתאים לך תוך התארגנות חשבונאית נכונה מול מערכות המיסוי בישראל ובעולם, היא הכרחית!

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143689 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142738 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142413 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138807 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138461 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica