חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להשוות בין תוכנות להנהלת חשבונות באינטרנט

החלטתם לנהל את הנהלת החשבונות שלכם באינטרנט, מזל טוב, אתם לא לבד. בכל חודש עסקים רבים מבינים את הפוטנציאל הגלום בשירות המקוון להנהלת חשבונות,.

כך תעשו את זה נכון !

 כמו כל שירות שאנו בוחרים, גם כאן חשוב מאוד להחליט נכון ולראות את התמונה הכוללת.

אמינות: הנהלת חשבונות של עסק זה אינו דבר של מה בכך. כל עסק חייב הנהלת חשבונות שמנוהלת היטב, גם למול רשויות המס וגם למול הלקוחות. טעיתי, שכחתי, לא ידעתי, עלולים לסבך אתכם בקנסות ובעיות ולכן כשאתם משווים בין התוכנות השונות להנהלת חשבונות באינטרנט, אתם חייבים לוודא שמדובר בתוכנה אמינה, רצינית שעומד מאחוריה גוף חשבונאי מוכר ומנוסה.

·         שימו לב שבאתר של התוכנה יש את כל המידע על מי שעומד מאחוריה, כולל שם מלא ואמצעי התקשרות.

·         באם מדובר במשרד רואי חשבון (ורצוי שכך) שימו לב למוניטין ולניסיון שיש לו

·         שימו לב שבאתר יש תקנון מסודר, המעיד על התקשרות רצינית וחוקית

·         שימו לב שהתוכנה להנהלת חשבונות שבחרתם מוכרת על ידי מס הכנסה

·         שימו לב לשירות הלקוחות של האתר, מתי הוא פועל, כמה קל לפנות אליו

הפקת דוחות מע"מ, ניקוי מקדמות ואפשרות תשלום מקוונת- הכנת דו"ח מע"מ חודשי או דו חודשי, זו עבודה סיזיפית. לשבת להקליד ולחשב את כל ההוצאות וההכנסות. תוכנה להנהלת חשבונות המאפשרת לכם להזין באופן שוטף את ההוצאות וההכנסות ולהגיע לסכום המע"מ בלחיצת כפתור, תקל על חייכם ואם אפשר לשלם דרך התוכנה, הרווחתם בגדול.

שירותים מקוונים נוספיםהנהלת חשבונות באינטרנט, כמו הרבה שירותים אחרים, נועדה להקל על חיינו. תוכנה להנהלת חשבונות המאפשרת הרחבת שירותים באופן מקוון, יכולה לחסוך לכם זמן, משאבים והתעסקות, אותם תוכלו להפנות באופן ישיר לעסק. הסוד הוא למצוא תוכנה להנהלת חשבונות שמציעה הרחבה של שירותים מקוונים בהוספת סכום סמלי וסביר, כך שתוכלו להעביר דרכה כל התעסקות כספית. אם ניקח דוגמא המוכרת לכולנו מניהול משק הבית, נניח שהעוזרת השבועית שלכם הייתה מסכימה גם לבשל לכם, תמורת הוספה של כ 50 ש"ח, בחישוב מהיר של עלות מול תועלת, חלקם וודאי היו מעדיפים להגדיל לה את הסכום ולהוריד מעצמם את עוול הבישול. כך גם בשירותים הניתנים דרך האינטרנט, אם אותה חברה מציעה שירותים נוספים, כמו למשל מערכת סליקה, חיבור מערכת הסליקה לחשבוניות באופן אוטומטי וכדומה, בהוספה סבירה בכל חודש, הרי שמצאתם בית לנושא הכספים בעסק שלכם, החל מהנהלת חשבונות ועד גבייה.

שירותיים אישיים נוספים: להמיר הכול לעולם המקוון זה מהיר ויעיל בהתנהלות חשבונאית שוטפת, אולם כשדובר בכספים ואנשים, אתם חייבים שתהיה לכם כתובת אחת לכל שאלה או בעיה. חשוב להבין, ברגע שאתם מצטרפים לתוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט, אתם חייבים לוודא שאתם לא מקבלים רק שירותי תוכנה, אלא גם את התייחסותו של הגוף החשבונאי שעומד מאחוריה. רק כך תוכלו להיות בטוחים שכל שינוי מהותי בחוק, כמו למשל עדכון מע"מ, מעודכן באופן מיידי בתוכנה, שיש  לכם למי לפנות במידה ויש בעיה והכי חשוב, שיש לכם כתובת אחת לכל בעיה או צורך חשבונאי.

כאשר הינכם משווים בין מספר תוכנות להנהלת חשבונות באינטרנט, אתם חייבים להסתכל על מכלול  הדברים ולהבין שלא מדובר אך ורק במתן זכות שימוש בתוכנה, אלא בשירות כולל,כזה  שיכול לסייע לכם בהתנהלות חשבונאית שוטפת ונקודתית,שירות שיהיה זמין בכל זמן ולכל צרה שלא תבוא -  השקט הנפשי הזה שווה הכול,ובטח עוד כמה עשרות שקלים בחודש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רואה חשבון יורם שיפר הינו מהבעלים של האתר להנהלת חשבונות באינטרנט
ופרום הנהלת חשבונות.

הנהלת חשבונות 

http://www.ucan2.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רואה חשבון יורם שיפר

מאת: רואה חשבון יורם שיפרהנהלת חשבונות04/10/101772 צפיות
רוב העסקים בישראל המחזיקים בידיהם תכנה להפקת חשבוניות ושולחים חשבונית במייל, עושים זאת בניגוד לחוק. זאת ועוד, גם מי ששולח חשבונית מס עם חתימה אלקטרונית שלא בבעלותו כמו חשבונית של מספר חברות ישראליות, עושה זאת בניגוד לחוק. עולם האינטרנט צופן בחובו הזדמנויות רבות , אולם גם סכנות של אי הבנת המותר והאסור בשל העובדה שתוכנות רבות מאפשרות משלוח חשבוניות במייל מבלי שיש להן הרשאה מתאימה.

רווח והפסד הן מילות המפתח בשורה התחתונה של כל חברה. לפי ההיגיון הפשוט – ככל שהכנסות החברה עולות על ההוצאות שלה, כך היא רווחית יותר. דו"ח רווח והפסד הוא חשוב אפילו בהתנהלות השוטפת של משק בית פשוט, אבל כאשר מדובר בעסקים קטנים, ובוודאי בחברות גדולות, הכנת דוחו"ת רווח והפסד ע"י רואה חשבון הינה הכרחית וחשובה מעין כמוה.

מאת: רואה חשבון יורם שיפרהנהלת חשבונות01/09/101758 צפיות
הנהלת חשבונות חד צדדית היא הנהלת חשבונות בה מתבצע רישום הכנסות והוצאות של העסק בלבד והיא מאפיינת בעליי מקצועות חופשיים ועסקים קטנים. הנהלת חשבונות חד צדדית שונה מהנהלת חשבונות כפולה בכך שבה נרשמים רק ההוצאות וההכנסות בעסק בעוד שבהנהלת חשבונות כפולה נרשמות כל הפעולות הפיננסיות בעסק בשני חשבונות – האחד למקור והשני לחובת השימוש כששניהם צריכים להימצא כל העת במאזן.

מאת: רואה חשבון יורם שיפרהנהלת חשבונות27/08/101166 צפיות
ניהול עסק הינו עניין מורכב ומסובך, בייחוד בכל הנוגע לכספים, לכן חשוב להפקיד את הטיפול בעניינים הפיננסיים לאדם המוכשר והמוסמך לכך – רואה חשבון. חשוב לזכור כי התנהלות פיננסית נכונה של העסק משפיעה בהכרח על הצלחת העסק וקידומו. אי לכך, בחירת רואה חשבון המתאים לך תוך התארגנות חשבונאית נכונה מול מערכות המיסוי בישראל ובעולם, היא הכרחית!

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138800 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138457 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica