חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת זהב וקניית זהב

מאת: רחלי פריהשקעות05/09/20101223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירת זהב

מוצרי זהב יקרים מאוד משום שאינם מאבדים את הערך שלהם אף פעם, זאת לעומת שטרות הכסף הרגילות שלנו. כך למשל, שטר כסף של 50 שקלים יכול לקנות היום לחם, חלב, ביצים ועוד כמה מוצרי יסוד. שינויים כלכליים במדינה יכולים להביא לכך שאותו שטר יספיק לנו להעמיס עגלת קניות גדולה, או לחילופין לא להספיק אפילו לכיכר לחם פשוטה. הנקודה היא שערכו של שטר הכסף משתנה כל הזמן. לא כך הוא הדבר כשמדובר על זהב. מסיבה זו, אנשים שיש להם כסף מבצעים קניית זהב על מנת להשקיעו ומתוך מטרה לשמור על ערך הכסף שלהם.

הסיבה לקניית זהב נובעת לא רק מיופיו, אלא בעיקר מערכו שלא משתנה אף פעם. מערכות כלכליות גלובליות היו קשורות מאז ומעולם לערך הזהב, והיות שכך, ערכו של הזהב נשמר תמיד. כדי להמחיש את העניין נשתמש בדוגמה. אם אנחנו מחזיקים ביד מטבע זהב ששוויו כרגע הוא 50 שקלים, זה אומר שאנחנו יכולים לקנות חלב לחם וביצים. אם מחיר המוצרים הללו יעלה, מחיר הזהב יעלה במקביל ואנחנו עדיין נוכל לרכוש את אותם המוצרים, למרות שמחיר הזהב עלה.

אנשים פונים אל קניית זהב כמו לאפיק השקעה בטוחה לטווח הארוך, ומתוך מחשבה של מה ישאירו לילדים שלהם. וכך קורה שיורשים מקבלים הרבה פעמים ירושות בדמות של מטבעות זהב או תכשיטים. אנשים צעירים בדרך כלל זקוקים לכסף מזומן ולא להשקעות, עבורם הזהב הוא מאין צ'ק מזומן, ואנו במטבעות זהב נעזור להם לפדות אותו. יורשים המגלים זהב רב בירושות שלהם, מוזמנים אלינו על מנת לבצע מכירת זהב בתנאים הטובים ביותר. לא משנה לנו באיזו צורה מגיע הזהב, בתכשיטים במטבעות או במטילי זהב, אצלנו תוכלו לבצע מכירת זהב מכל הסוגים.

לעיתים, אותם יורשים אינם נמצאים בארץ או שאין להם רצון או כוח נפשי להתמודד עם הפיכת הזהב לכסף מזומן. במצבים הללו, מי שמבצע את מכירת הזהב הוא העורך דין המשפחתי או מנהל העיזבון. אנו במטבעות זהב מכירים היטב את הסיטואציות השונות ועובדים עם עורכי דין בעניין זה. אנו מבצעים קניית זהב במזומן או בכל דרך הנוחה ללקוח או למיופה כוחו.

מכירת זהב, בדומה למכירת מט"ח או כל סחורה אחרת, מתאפיינת בשוני גדול במחירים, והבדל של שקל אחד בלבד לכל גרם יכול להיות משמעותי ביותר. אנו במטבעות זהב מציעים לכם עסקאות טובות במיוחד. לחברה ניסיון של למעלה מ- 40 שנה בתחום מכירת זהב וקניית זהב, ובמהלך כל שנות הפעילות צברנו קהל לקוחות גדול. עובדה זו מאפשרת לנו לבוא לקראת כל לקוח ולקוח הן בקניית הזהב והן במכירתו. אצלנו תמצאו מקצוענות ושירות שלאחרים פשוט אין.

 



תגיות המאמר: זהב, מכירת זהב, מטבעות זהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121363 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121835 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111833 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112139 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181568 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173055 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171706 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171772 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161599 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161469 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica