חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצניק - כל מה שצריך לדעת לבחירת שיפוצניק

מאת: פורטל בית משותףשיפוצים07/09/2010972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוצניק היא מילת מפתח לכל הקשור לתיקונים בבית גדולים כקטנים.

בבואכם להחליט על השיפוצניק הרצוי צריך דבר ראשון להבין מה בדיוק ברצונכם לבצע בבית. לא כל שיפוצניק יודע לבצע את כל העבודות הדרושות.

עבודות גבס למשל הן עבודות יוצאות דופן שלא כל שיפוצניק יודע לבצע. עבודה נוספת למשל היא ריצוף או הדבקת קרמיקה. לעבודות אלו דרושים בעלי מקצוע מיוחדים.

כאשר רוצים לבצע עבודות הכוללות שבירת קירות יש להקפיד למשל שלא להוריד את העמודים התומכים של הבניין שלא תתמוטט עליכם התקרה.

לאחר שהגדרת את הצרכים כדאי לבקש ממכרים המלצות על בעלי מקצוע בתחום השיפוצים. במידה ולא קיבלתם ניתן לבקש פרטים על בעלי מקצוע באתרים שונים ובתוכם באמצעות אתר לוח 1.

לאחר קבלת פרטים על 2-3 שיפוצניקים ובמידה ומדובר בעבודה גדולה בקשו מהם המלצות ואל תתביישו להתקשר ולבדוק את ההמלצות. את משלמים על העבודה במיטב כספכם.

וכשהחלטתם על השיפוצניק הנבחר סכמו איתו, ובכתב, את כל פרטי העבודה, לוחות זמנים, מי קונה את החומרים, איזה סוג חומרים, ואף קנס על איחורים בעבודה מאחר ולחלק מהשיפוצניקים יש נטייה להתחיל לעבוד על מנת לתפוס את הלקוח ובמקביל לעבוד גם במקום אחר ולעכב את העבודה אצלכם.

נושא חשוב בתחום השיפוץ הוא נושא החלפת צנרת המים הקרים והחמים. במידה ומדובר בצנרת ישנה בת עשרות שנים כדאי מאד להחליף אותה גם אם בשלב השיפוצים אין נזילת מים. הנזילה צפויה כל רגע. ישנם תקנים לצנרות אלו וחשוב מאד להיצמד אליהם. ישנם בעיקרון שני דגמים של צנרת. האחת צינור קשיח והדגם השני זה צינור מושחל בתוך צינור רחב ביותר כך שבמידה ותהיה תקלה כל שהיא ניתן לשלוף בקלות את הצינור שניזוק ולהחליפו בחדש.

לאחר סיום העבודות דרשו כתב אחריות על העבודה, שהצבע לא יתקלף תוך שנה, שהטיח לא ייפול או כל עבודה אחרת שיש לה נטייה לשנות את טיבעה לאחר זמן לא רב ובפרט אחריות על הצנרת לפחות ל 10 שנים אם לא יותר. צנרת טובה ובפרט צנרת הפלסטיק הנוכחית צריכה להחזיק מעמד עשרות שנים ללא כל בעיית נזילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל "בית משותף" מאפשר לרוכשים דירותבפרוייקטים חדשים, ועד בית ודיירים בבתים משותפים להקים אתרי אינטרנטליצירת קשר בין הדיירים בקלות.

אתרי הקהילות הינם מקום מפגש, נגיש מכל מקום ובכל זמן עבור הדיירים,בעיקר עבור דיירים שזה עתה רכשו דירה בפרוייקטים חדשים. במסגרת האתרהדיירים יכולים להחליף מידע ורעיונות שונים בכל נושא הקשור לרכישת הדירההחדשה או הבית המשותף הקיים.

האתר מספק תוכן ושירותים רבים לדיירים: פורומים ומאמרים מקצועיים, כתבות תוכן, מדריך בעלי מקצוע,  ובעלי מקצוע בתחומי הבית והבניין, לוח חדשות בנושאי דיור וקהילה ועוד.

פורטל בית משותף נותן מקום נרחב לתוכן במגוון רחב של נושאים: 
נדל"ן, כלכללה וצרכנות, שיפוץ, עיצוב, בעלי מקצוע, איכות הסביבה ובנייה ירוקה, בניין ודיור, ועד בית, גינון, פנאי ועוד.

האתר מרכז גם את כל נושא ועד הבית והפורומים באתר הם ייחודיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בית משותף

מאת: פורטל בית משותףבתים משותפים22/07/112261 צפיות
התקנון המצוי הוא תקנון אשר מחייב כל בעל דירה בבית משותף, בין אם הוא מודע לקיומו של התקנון ובין אם לאו. תפקידו של התקנון המצוי – להגן על כל הצדדים הנוגעים בסוגיות מסוימות, בנוגע לרכוש הפרטי ולרכוש המשותף.

מאת: פורטל בית משותףפרסום באינטרנט01/12/101362 צפיות
כיום, כאשר מספר הפריצות בעלייה מתמדת, והביטחון של משפחתנו חשוב לנו מכל, אין מנוס משימוש בחברות ומערכות אזעקה לבית. השקט הנפשי ותחושת הביטחון בהחלט שווים את המחיר עבור רכישת מערכת אזעקה לבית וכן את השירות היומי אשר מספקות חברות אבטחה מקומיות.

מאת: פורטל בית משותףמתכונים ואוכל - כללי01/12/101201 צפיות
שמן זית מסמל יותר מכל את החיבור לאדמה, לשורש וליצירה. זהו תוצר של עבודה מורכבת הבנויה משלבים רבים. החגים מתקרבים ומתנת שמן זית היא המתנה הראוייה.

מאת: פורטל בית משותףניקיון21/11/101118 צפיות
מעבר לדירה חדשה או לדירה לאחר שיפוץ כללי דורשת מאיתנו לשים לב עד הפרטים הקטנים ביותר, כשאחד מהם הוא נושא הניקיון. לפני יום המעבר, מומלץ מאוד לאפשר לחברת ניקיון מקצועית לבצע את תהליך הניקיון. מלבד ניקיון יסודי, מומלץ לבצע פוליש למרצפות הדירה.

מאת: פורטל בית משותףאבטחת הבית03/11/101382 צפיות
אחת מהבעיות הקשות ביותר במדינה הינה פריצות לבתים וזו בעיה שמשטרת ישראל צריכה להתמודד איתה במהלך כל יום. בעקבות עליית מקרי הפריצות בשנים האחרונות, בעלי דירות ובתים מחפשים פתרונות שונים על מנת להגן על ביתם, כאשר אחד ממגוון הפתרונות היא אזעקה לבית.

מאת: פורטל בית משותףניקיון31/10/102603 צפיות
מעבר דירה דורש מאיתנו המון סידורים ולא מעט אנרגיות. אנו נדרשים לארגן הכל כמו שצריך כדי שהכל יעבור בשלום. משלב חיפוש חברת הובלות דירות ועד שלב פריקת הארגזים, אך מה עם ניקיון הדירה רגע לפני המעבר?

מאת: פורטל בית משותףניקיון14/10/101299 צפיות
בין אם רכשתם דירה חדשה וכעת הגיע הזמן להיכנס אליה ובין אם רכשתם דירה יד שנייה וערכתם בה שיפוצים כהוגן, לפני הכניסה לדירה החדשה (שנקרא לה גם חדשה לצורך העניין כי היא ממש חדשה) אתם זקוקים לשרותי חברת ניקיון כדי שתכשיר את הדירה לכניסה למגורים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica