חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אריק קליין -10 הגאדג'טים החמים של תערוכת ה-CES 2010

מאת: אריק קלייןגאדג'טים07/09/20101446 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת: אריק קליין

1.   מחשב נייד NX90 מתוצרת ASUS – מחשב נייד עם מסך רחב בגודל 18 אינץ. בעל רמקולים צדדיים החופפים את המקלדת. מאופיין בעיצוב מתכתי נקי ובמשטח נגיעה (טאצ' פד) כפול שמתברר כשימושי יותר מהצפוי.

2.   טלויזיית CELL  מתוצרת Toshiba – הטלויזיה המרשימה ביותר בתערוכה האחרונה. מעבד של קונסולת הפלייסטיישן 3, וזאת בנוסף למרכיבי תלת מימד מובנים הופכים את הטלויזיה של טושיבה לדבר הגדול הבא עם כל הפיצ'רים השווים ביותר. החיסרון היחיד הוא המחיר הגבוה שמוציא את הרוח מממפרשי ההתלהבות

[לפרויקטים של SAFESKY - אריק קליין ]

3.   סדרת ה-LED 9000 של סמסונג – טלויזיית ה-HD הכי ערמומית שיש. בעלת מנוע תלת מימד מובנה ודקה כמו חוד של עיפרון 02 ולכל אלה יש להוסיף את המסגרת יוצאת הדופן והמצוחצחת עימה מגיע המכשיר. עם הטלוזייה הזו – לא תרצו לצאת מהבית.

4.   קורא הספרים הנייד Plastic Logic מבית QUE – מלבד תג המחיר המוגזם העומד על סך של 649$ – ברור כי זהו קורא הספרים האולטימטיבי של שנת 2010. דקות שלא מהעולם הזה, לצד מסך טאצ' של כ-12 אינץ הופכים את חויית השימוש לכיף יוצא דופן. הכפתור היחיד אותו תוכלו למצוא על המסגרת הוא כפתור "הבית" בדיוק כמו באייפוד טאצ' או באייפונים. זאת ועוד, לחברה המשווקת את הקורא יש הסכם להעברת תוכן עם כ-300 עיתונים ומגזינים – דבר חשוב מאין כמוהו שלא תמיד ניתן למצוא במותגים אחרים.

5.   מצלמת וידאו 3D מבית פנסוניק – בעוד שמצלמות הפקה בעלות יכולת צילום בתלת מימד הפכו כבר לשם דבר בתעשייה העולמית (דוגמת אלה אווטאר) הרי שפנסוניק היא הראשונה להביא את התלת-מימד לצרכן הביתי ומשום כך ייחודה הגדול.

6.   קורא הספרים ALEX – קורא ספרים קטן המבוסס על מערכת האנדרואיד של גוגל. המכשיר הוא איפוא שילוב בין קורא ספרים למיני מחשב וסמארטפון (ניתן לגלוש באינטרנט, לבדוק מיילים, לנהל יומן ועוד.) המכשיר מתאפיין בצריכת חשמל נמוכה ובמסך LCD טאצ' ברזולוציית צבעים מלאה שגורם להרבה ממתחריו להישאר מאחור.

7.   MOTROLA BACK FLIP – מכשיר המבוסס גם הוא על מערכת האנדרואיד. בעל עיצוב חדשני ומהפכני שבמרכזו עומדת המקלדת המתהפכת שנמצאת במקור בחלקו האחורי של המכשיר אך מתהפכת בעת ההקלדה. הטלפון יכול גם לעמוד בזווית של 90 מעלות ולהפוך לשעון מעורר חביב לעת מצוא.

8.   קופסת ה-D-Link של BOXEE – מקלדת קטנה ונוחה, עיצוב שקוף וייחודי ולבסוף – השלט המהפכני שמאפשר להפוך את השימוש בפלטפורמה הייחודית לחוייה של ממש – מי צריך יותר?

9.    LENOVO X100E – אם הניידים הראשונים של חברת לינובו היו יותר דומים לאותן הגרסאות של מתחריהם, אך באריזה אחרת, הרי שהדגם החדש מוכיח כי הוא ראוי לשאת את שמו של מותג ה-THINK PAD מבית IBM. מסך רחב 11 אינץ ומקלדת נוחה. כל זה במחיר מבצע של 449$ בלבד.

10.   KODAK PLAY SPORT – מצלמה שממשיכה את דור המצלמות החדש והמוצלח של קודאק אך הפעם באריזה מושכת יותר שיכולה ללוות אתכם לכל מקום בעולם – גם מתחת למים. בעוד שהממשק הפנימי וגם העמידות של המוצר השתפרו פלאים, הפך גם המחיר להרבה יותר ידידותי לארנק ועומד על 149$ בלבד.

הכותב אריק קליין הוא הבעלים של סייפסקיי, המתמחה בטכנולוגיות חדשניות בתחומי ההייטק, האנרגיה והבריאות

 



תגיות המאמר: אריק קליין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


Arik Klein
אריק קליין,
מהנדס תוכנה נשיא ומייסד חברת Safesky


חברת "סייפסקיי" מספקת טכנולוגיות מתקדמות עבור אנרגיה סולארית, מערכות טיפול במים,  פתרונות תקשורת רפואה ורפואת שיניים, התקני אבטחה, תוכנת בודק מט"ח ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק קליין

מאת: אריק קלייןרשתות חברתיות07/11/102007 צפיות
לפני שאתם נכנסים שוב לחשבון הפייסבוק (ויש כאלה שעושים זאת יותר מפעם ביום), האם נתתם את הדעת למידת האבטחה שלו? אני בטוח שלא כולכם.

מאת: אריק קלייןטלפונים סלולריים02/11/101281 צפיות
אם לא יצא לכם לקרוא את מדריך השימוש לאיי-פאד שלכם – הרי שעשר ההמלצות שלפניכם הן בדיוק מה שאתם צריכים: החל מניהול עוצמת הקול, דרך ארגון האפליקציות במכשיר וכלה בהשתקה במקרי חירום – הכל כבר כאן.

מאת: אריק קלייןטלפונים סלולריים24/10/101114 צפיות
כיצד תעניקו חיים חדשים לאייפון הישן שלכם? אם עד לפני כחצי שנה, כל מי שהחזיק בישראל מכשיר מסוג אייפון, ניצב בחזית קידמת טכנולוגיית הסלולר, הרי שהיום הוא יכול קצת בפיגור.

מאת: אריק קלייןטכנולוגיות חדשות17/10/101380 צפיות
השקתו היוקרתית של APPLE TV מכשיר הטלויזיה מבית אפל הייתה לשלב נוסף בתהליך הקירוב שבין הטלויזיה לאינטרנט. עבור האיש שהביא לעולם את המקינטוש ואת האייפוד – לא מדובר על פריצת דרך יוצאת דופן ואף על פי כן, אין להקל ראש בחשיבותו של האירוע.

מאת: אריק קלייןאבטחת מידע13/10/101308 צפיות
בעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים, עלה משמעותית קרנה של אבטחת המידע שהפכה אט אט לתחום עיסוק בפני עצמו – במיוחד בחברות הגדולות העובדות על מסדי נתונים גדולים בהיקפם מדי יום ביומו.

מאת: אריק קלייןגאדג'טים03/10/101206 צפיות
בין אם אתם נמצאים בטיול בארצות הברית, באוסטרליה, באירופה או סתם יצאתם לטיול בצפון הארץ, יש לנו בשבילכם 10 גדג'טים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויה של ממש.

מאת: אריק קלייןטכנולוגיות חדשות27/09/101275 צפיות
אם חשבתם שטכנולוגיה זה רק עסק למבוגרים – אז טעיתם ובגדול. התינוקות של היום לא מסתפקים בדובי, מוצץ ועריסה. כיום יש מגוון רחב של גאדג'טים טכנולוגיים שנועדו לשפר את חיי התינוק, יחד עם הקלה על חיי ההורים המטפלים.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182086 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161826 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152524 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica