חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא מלאכותי

מאת: deshe32גינון12/04/20091183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר חודשים שאני מנדנדת לבעלי שיסדר את הגינה שיש לנו. לפני שקנינו בית הוא סירב בתוקף לראות בתים שאין בהם גינה כי לטענתו החלום שלו הוא בית עם גינה. ועכשיו לאחר שקנינו בית עם גינה היא נראית מוזנחת והוא כמעט שאף פעם לא נכנס אליה.

אני כל הזמן אומרת לו שחבל שהוא לא משקיע בגינה כיוון שקנינו גינה גדולה ואפשר לסדר אותה ולייפות אותה כך שבכיף נוכל לעשות על האש בשבתות או לשבת לארוחות בוקר בסופי שבוע.

השבוע כשחזרתי מהעבודה ראיתי שאנשים נכנסים ויוצאים מביתנו. כשנכנסתי הביתה בעלי סיפר לי שהוא החליט לקחת את הנושא של הגינה ברצינות, והוא רכש דשא סינטטי. אני לא מבדילה בין דשא סינטטי ודשא רגיל כך שזה לא משנה לי, מה שחשוב לי הוא שהגינה תהיה מטופחת.

שאלתי אותו מהיכן הוא מצא את החברה שעוסקת בדשא סינטטי והוא אמר לי שאחד החברים שלו בעבודה גם שיפץ את הגינה שלו ועבד עם החברה הזאת, והוא המליץ עליה בחום.

לאחר שהצוות שהתקין לנו את הדשא הלך בחנתי את הגינה וראיתי את השינוי – אמנם לא היה בגינה שלנו שום ריהוט אולם הדשא כבר הפך אותה ליפה יותר. בעלי אמר לי שהוא רוצה שנלך ביחד לחנויות שמוכרות ריהוט לגן על מנת שנבחר ביחד ריהוט. לפני יומיים רכשנו ריהוט באחת החנויות המוכרות בתחום ריהוט לגינה ואני כבר מחכה בקוצר רוח שהריהוט יגיע ואני אזמין את בני משפחתי לעשות אצלנו מנגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דשא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת deshe32

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811181 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183836 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174186 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica