חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטפחים את הגינה

מאת: רוני הכהןגינון02/05/20181666 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים אשר עובדים באדמה צריכים ציוד מתאים כדי לעשות את העבודה בצורה הכי מקצועית שאפשר. גינות שנראות נפלא בשטח הציבורי לא מגיעות אל המראה הזה מבלי שתתבצע עבודה חוזרת ונשנית עבור כל שטח שכזה בכל תקופה מחדש, ואת העבודה הזו תמיד עושים אנשים אשר בקיאים בה, לצד שימוש עם ציוד עבודה שמתאים לכל סוג פרטני של עבודה באדמה.

אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועדגם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.


קודחים בתנאי שטח קשים

נכון, פעם אנשים היו עובדים את האדמה עם טוריה וקלשון ועוד שלל של כלים שהיו משתמשים בהם בצורה ידנית, ועם העבודה הזו היה צריך הרבה יותר זמן עד לסיום של כל שלב והיו הרבה מאוד פצעים אשר היו מתרחשים בשל שפשופים עצומים באזור של הידיים.

היום, תודה לאל, האדם כבר יודע לייצר עבודה הרבה יותר מהירה עם שלל של מכשירים שעושים את הפעולות השונות באדמה בצורה חשמלית, ובכך לא רק מסיימים את העבודה בצורה הרבה יותר מהירה, אלא גם עושים זאת מבלי לגרום לסבל מיותר בשל עבודה פיזית מאומצת מידי.

יש מקדחים אשר מיועדים לשטחים יותר פשוטים, כמו אלו של גינה ביתית קטנה, שם עדיין יכולים לערבב בצורה פשוטה קומפוסט עם פעולה עדינה של קדיחה שמשאירה חורים קטנים מבלי להיתקע באבנים או בשורשים במהלך הקדיחה עצמה.

לכן, כאשר מחפשים אחר מקדח אדמה מוצלח, צריכים קודם כל להבין מה בדיוק קודחים, ואז לעשות את הרכישה שהכי מתאימה. התוצאה תהיה קדיחה מאוד נוחה, לצד הוצאה משתלמת שמחזירה את עצמה בכל פעם בה עובדים עם המקדח באדמה.

 



תגיות המאמר: מקדח אדמה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811154 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישגינון14/03/183830 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

מאת: דודישגינון23/05/1711615 צפיות
יש כמה הבדלים מהותיים בין גידול צמחייה ביתית בתוך אדמה בעציץ, בדרך המסורתית אותה כולנו מכירים משכבר הימים, לבין גידול המבוסס עם מים ותמיסות מזון בתוך סוג של מערכת אקולוגית מוקטנת ומדויקת יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica