חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי לקנות ריהוט גן יד שנייה?| גינות שופ

מאת: דוד כהןגינון30/01/20191767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב הגינה שלנו הוא חלק חשוב מאוד בחיינו. למי שיש גינה שהוא יכול לשבת בה וליהנות ממנה, לוקח ברצינות את כל מה שקשור לבחירת ריהוט גן ובכלל את עיצוב הגינה והאפשרות לשבת בה וליהנות ממנה ומהאוויר הצח. אמנם יש קשת רחבה מאוד של מחירים למוצרי ריהוט גן וקרוב לוודאי שתמצאו טווח מחירים גדול בין כל פריט ופריט בריהוט גן, אולם בכל זאת אנשים רבים מעדיפים לרכוש ריהוט גן יד שנייה על מנת לחסוך בכסף. האם זה עדיף? לא בטוח.

רכישת ריהוט גן יד שנייה

הכי נוח זה להיכנס לאתרים יד שנייה, למצוא ספסל נחמדה או נדנדה משומשת ולרכוש אותה במחיר מוזל כיוון שאלה שמוכרים כבר לא צריכים אותם. הבעיה מתחילה כאשר איננו יודעים מה ההיסטוריה של הרהיט שקנינו. הוא עשוי להגיע עם טרמיטים, הוא עשוי להבלות כבר אחרי הגשם הראשון והוא עשוי להיות שבור/פגום בחלקו. הכי גרוע זה שאין אחראיות על המוצר. למי מכם שמעוניין לבנות את הגינה בצורה מבולגנת לפי רהיטים שהוא מוצא יד שנייה – זה יכול להתאים ובסדר גמור. למי מכם שרוצה גינה מעוצבת ברמה גבוהה יותר ומתכנן לשבת הרבה בגינה לבד, עם המשפחה או עם אורחים כדאי לדאוג לעיצוב חדיש, מקצועי ואיכותי. כמו כן הרהיטים הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה, כך שאם אתם קונים סט של רהיטים המתאימים בעיצובם אחד לשני זה יהיה יותר מתאים מאשר פסיפס של רהיטים מסוגים ועיצובים שונים שלא מתאים לכלום.

האם זה באמת משתלם כלכלית?

אם רכשתם רהיט במחיר יד שנייה, אולם הבלאי שלו הוא מהיר או שמהר מאוד תבינו שעשיתם טעות ותרצו לקנות רהיט חדש, הרי שרציתם לחסוך על תשלום מלא לרהיט חדש ובסוף גם קניתם את אותו רהיט חדש וגם שילמתם על רהיט ישן. אם תנצלו מבצעים והטבות של חברות מסוימות המספקות ריהוט לגן הרי שתוכלו לרכוש רהיטים חדשים כמעט במחירים של מוצרי יד שנייה מאותו סוג.

מזה ריהוט גן משופץ?

אם כבר רוכשים ריהוט גן יד שנייה, הרי שכדאי שזה יהיה ריהוט משופץ. ישנן חברות הרוכשות רהיטים במחירים נמוכים מאנשים שאינם צריכים אותם, מעבירים אותם שיפוץ וצביעה מחדש (מה שנקרא – מחדשים אותם) ומוכרים אותם יד שנייה אך במצב תקין ואיכותי כאילו היו אלה חדשים. לפרטים נוספים אודות ריהוט גן המתאים ביותר לגינה שלכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון  אנו בגינות שופ נשמח לעמוד לרשותכם.

 



תגיות המאמר: ריהוט גן יד שנייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213601 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205150 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811151 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183829 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

מאת: דודישגינון23/05/1711612 צפיות
יש כמה הבדלים מהותיים בין גידול צמחייה ביתית בתוך אדמה בעציץ, בדרך המסורתית אותה כולנו מכירים משכבר הימים, לבין גידול המבוסס עם מים ותמיסות מזון בתוך סוג של מערכת אקולוגית מוקטנת ומדויקת יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica