חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפוח עלים נטען – כלי חזק ושקט

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/20182248 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום. יחד עם זאת, ככל שעובר הזמן, אל חיינו נכנסות עוד ועוד טכנולוגיות המספקות לנו אלטרנטיבות שבהחלט יש מקום לשקול אותן כאלטרנטיבה למה שאנחנו מכירים ואשר אליו אנחנו רגילים.

מפוח עלים נטען היא דוגמא נהדרת לכלי גינון חדש, שיכול להוות אלטרנטיבה למכשיר הבנזין, במיוחד לאור כמות הרעש שהוא מייצר. מפוח עלים נטען הוא למעשה מפוח עלים חשמלי, שאינו דורש חיבור לשקע חשמלי, אלא עובד על סוללות ליתיום נטענות. פתרון זה משנה למעשה את כללי המשחק, שכן התלות בכבל החשמל והתלות בזמינות של שקע חשמלי כאשר אתם רועה בגינות זרות, היווה עד כה שיקול מרכזי בבחירת כלים מבוססי בנזין, המציעים ניידות ועצמאות מלאה.

כעת, עם הטכנולוגיה של הכלים הנטענים, יכול הגנן המקצועי ליהנות מניידות ועצמאות מלאה, ואולי גם לבצע את העבודה בצורה יותר שקטה שלא מפריעה לשכנים.

כיצד עובד מפוח עלים חשמלי?

מפוח עלים חשמלי, הקרוי גם מפוח אוויר חשמלי ומגיע גם בפורמט של שואב עלים נטען או מפוח שואב עלים נטען משולב, הוא מכשיר שמיועד לבצע את הפונקציה הבסיסית, של הזרמת אוויר במהירות גבוהה לצורך העפת עלים, רגבי אדמה, עלי דשא שכוסח, פסולת סינטטית ועוד, בכדי לנקות את הגינה לאחר העבודה.

כלים חשמליים אלה פועלים באמצעות מנוע חשמלי המבוסס על מגנטים במקום על בוכנות. בתוך המנוע מותקנים מגנטים קבועים, וביניהם סליל חשמלי המסתובב במהירות גבוהה. זרם החשמל מגיע אל הסליל בקוטביות משתנה, כך שבכל רגע נתון, נוצרת דחייה בין אחד המגנטים הקבועים ובין הסליל, מה ששומר על התנועה הסיבובית של המנוע ללא הרף.

אחד היתרונות הגדולים של מנגנון חשמלי זה שהוא אינו כרוך ביצירת חיכוך כפי שקורה בבוכנות מנוע הבנזין, ולכן לא נדרשת כלל תחזוקה של מנוע המכשירים. כמו כן, צורת עבודה חשמלית זו היא שקטה הרבה יותר ממנוע הבנזין, משתנה חשוב כאשר מדובר במפוח עלים רועש.

מפוח או שואב?

אחרי שאמרנו את זה, מפוח עלים נטען או שואב עלים נטען הם לא נטולי חסרונות. מרבית הדגמים שתמצאו בשוק הם דגמים המתאימים יותר לגנן הפרטי. הסוללות של מכשירים אלה הן בעלות קיבולת נמוכה יחסית, ומאפשרות עבודה לזמן קצר בלבד לפני שעולה הצורך להטעין את הסוללות מחדש.

בהתאם לכך, על מנת להבטיח שאתם יכולים לעשות שימוש במפוח לאורך יום עבודה שלם, אתם רוצים להבטיח שאתם בוחרים בדגם מפוח עלים חשמלי שואב חזק במיוחד, המיוצר על ידי אחד המותגים המובילים בתחום כלי הגינון, ומציע לכם איכות חומרים גבוהה של המעטפת, המנוע, המפוח ולחצן ההפעלה, ומנצל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של אחסון אנרגיה עם סוללות בעלות קיבולת גבוהה, שמאפשרות זמן עבודה ארוך במיוחד.

לשאלה מפוח או שואב, התשובה היא מאוד אינדיבידואלית עבור כל גנן וגנן. מפוח עלים נטען יכול לסייע לכם בריכוז הפסולת בפינה אחת של הגינה, ומשם תוכלו להעמיס את כל הפסולת אל תוך שקית זבל, ולהשליך בפח. שואב עלים נטען מבצע עבורכם את פעולת השאיבה, כך שבתום העבודה הפסולת כבר שמורה בתוך שק הפסולת המוצמד למכשיר.

יחד עם זאת, עבודה עם שואב עלים נטען מחייבת אתכם לעבור בצורה יסודית על כל פינה ופינה בגינה, בעוד טווח ההשפעה של מפוח עלים נטען הוא רחב יותר וניתן לכסות באמצעותו שטחים גדולים יותר בתוך זמן קצר יותר. בהתאם לכך, ההחלטה לגבי הדגם המתאים לכם ביותר היא החלטה אינדיבידואלית שאתם צריכים לקבל בעצמכם בהתאם למאפייני העבודה שלכם בגינות.

הפוסט בשיתוף חברת שרות וציוד המספקת כלי גינון מקצועיים.

אתר החברה:https://www.serply.co.il/

טלפון: 03-5352028

כתובת: רחוב העבודה 36, ראש העין.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222808 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201250 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201237 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205531 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201195 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201460 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201035 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דודישגינון13/06/1811197 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

מאת: דודישגינון23/05/1711658 צפיות
יש כמה הבדלים מהותיים בין גידול צמחייה ביתית בתוך אדמה בעציץ, בדרך המסורתית אותה כולנו מכירים משכבר הימים, לבין גידול המבוסס עם מים ותמיסות מזון בתוך סוג של מערכת אקולוגית מוקטנת ומדויקת יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica