חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל הדרכים הפשוטות להובלות

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי12/09/2010815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר שכיתתם את רגליכם בין דירות שונות ומשונות, לאחר שהתפשרתם על שכר הדירה ואפילו הסכמתם לעבור לגור בדירה לא ממש משופצת - הגיע הרגע הלא פחות מטריד והוא המעבר לדירה החדשה ששכרתם. שוכרים רבים מכירים את התחושה הזו הפוקדת אותם מיד עם חתימת חוזה וסיומו של חוזה שכירות קודם. פתאום שכירת חברת הובלות נראית כמו משהו קרוב מתמיד.

שוק הובלות הדירה הוא שוק גדול ויש בו שחקנים רבים, אך בעוד רובנו מזדקקים לביצוע הובלות בסדר גודל גדול, הרי שחלק לא פחות מכריע זקוק לביצוע הובלות קטנות. כשאנו מדברים על הובלות קטנות, לא מדובר על הובלות של חפצים קטנים במיוחד. על פי רוב מדובר על הובלות של מעט חפצים או כמות קטנה של חפצים כבדים.

מי שזקוק לשירותיה של חברת הובלות המבצעת הובלות קטנות הם בדרך כלל שוכרים בדירות קטנות או סטודנטים, אך לא רק. לעתים קרובות מדובר גם בהעברה ספציפית של כמה חפצים מדירה לדירה. הובלות כאלו כוללות הובלה של מכונת כביסה למשל. אלו הובלות של חפצים שיש לנו קושי בדרך כלל להעביר אותם.

אז בין אם יש לכם מכונת כביסה אחת להעביר או שאתם מבלים את חופשת הסמסטר שלכם בהעברת דירה- אין ספק כי אתם זקוקים לביצוע הובלות קטנות ולכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים.

שלב ראשון - מה בדיוק צריך?

הובלות הופכות ל"סיפור" אמיתי כאשר אנו לא מתאימים את החברת הובלות המתאימה ביותר עבורנו ועבור הצרכים שלנו.

ישנן חברות הובלות שונות אשר מתמחות בביצוע הובלות קטנות. והן עושות זאת מצוין. רק השאלה שעל הפרק היא האם אתם זקוקים בכלל לביצוע הובלות קטנות? ייתכן ויש לכם מספר רב של חפצים אשר אינם עונים על הקריטריונים של הובלות קטנות. הבנה של הצרכים שלכם בביצוע הובלות יכולה לסייע לכם רבות ולחסוך לכם זמן יקר.

שלב שני - כמה בדיוק?

לאחר שהחלטתם כי הובלות קטנות הן בדיוק הדבר אשר לו אתם זקוקים, חשוב לעשות רשימה מדויקת של כל החפצים אותם אתם מתכוונים להוביל במסגרת של הובלות קטנות.

חשוב לעבור על כל החפצים שאתם רוצים להוביל, כולל כלי מטבח ועוד חפצים שונים, כדי להימנע ממצב שבו אתם מגלים ביום המעבר כי יש עוד מספר חפצים ששכחתם מקיומם ועדיין יש צורך להוביל אותם.

שלב שלישי - מי עושה הובלות קטנות?

לאחר שגיבשתם רשימה של כמות הדברים שברצונכם להעביר, זה הזמן לחפש חברת הובלות שעושה הובלות קטנות ויכולה להוביל את החפצים שברשימה שלכם. אז איך מוצאים חברת הובלות שתעשה עבורנו הובלות קטנות? המלצות הן דבר חשוב בכל הנוגע לתחום של הובלות. אם חבריכם ביצעו הובלות קטנות בסיועה של חברת הובלות מסוימת, אל תהססו לפנות אליהם ולשמוע את חוות דעתם. ייתכן ותוכלו להשתמש גם באותה חברת הובלות.

חשוב לעשות סקר שוק ולבחון כמה חברות הובלות שונות לוקחות עבור אותו סוג של הובלה שאתם זקוקים לו.

שלב רביעי - להתארגן בלי להתבלגן

במידה וקבעתם את יום ההובלה לתאריך מסוים, הקצו לעצמכם יומיים שלושה (לא יותר) לאריזת כל החפצים עבור חברת הובלות שבחרתם.

אם תחליטו שאתם כל יום אורזים חפץ אחר, תגלו שבזבזתם שבוע שלם באריזת החפצים כיוון שלא מיקדתם וריכזתם את זמן האריזה. מה גם שאריזה ממושכת יכולה רק להלחיץ אתכם, ואתם לא זקוקים למתח מיותר בתקופה לחוצה גם כך.

הטיפ החשוב ביותר הוא לעבוד בצורה מסודרת מבלי להיגרר לבזבוז זמן מיותר. זיכרו כי הובלות קטנות נמשכות זמן קצר, והמעבר אל הדירה החדשה הוא החשוב.

 



תגיות המאמר: הובלות, הובלות קטנות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101480 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101345 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101711 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101703 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231727 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222631 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221811 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221861 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222044 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221912 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221513 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica