חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות לגינה מושלמת

מאת: אורן לפידעיצוב גינות13/09/20101003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרבות הישיבה במרפסת אומנם לא מה שהייתה פעם, בימים ההם, שאפילו הונצחה אז בשיר "בית משותף" של להקת בנזין – אך עדיין יש ביקוש רב לדירות בעלות מרפסת. זאת מפני שבעולם של קירות ודירות קופסתיות, כולנו מעוניינים בפתח קטן אל החוץ, אל האוויר הצח. מרפסת מסמלת חופש, הכי קרוב לגינה שנצליח להגיע במרחב האורבני של בנייה לגובה. אולם כדי לנצל כהלכה את המרפסת דרוש לנו יותר משטח מרוצף הבולט מהבניין. בשביל זה אנו זקוקים לסוככים – בניית פרגולות, או אפילו מרקיזה.

מרפסת שאינה מקורה על ידי פרגולות עץ או מרקיזה לא תמיד מנוצלת כראוי. זאת מכיוון שללא הגג שמספקות פרגולות יושבי המרפסת עלולים לסבול משמש חזקה מדי בימים החמים ומגשם בימים הקרים. מרקיזה היא סוכך שמספק הגנה גם מגשם כבד, ואזי אפשר לשבת תחת גג מרקיזה ביום חורף קר, ליהנות מאטימתה של המרפסת, להניח מפזר חום קטן, ולהתרווח על כורסה עם שמיכה וספר, ולקרוא לצלילי הגשם המכה בגגה של אותה מרקיזה.

אך הראש שלנו אינו היחיד שנהנה מהגנתן של פרגולות או מרקיזה מפני השמש הקופחת. מרפסת הדירה או ריהוט גן מכל סוג יהיו הרבה יותר מזמינים לישיבה ולניצול אם נרהט אותה בכסאות נוחים, בספה רכה ובשולחן מעוצב. והלא לא תרצו להפקיר את כל אלו לחסדי הגשם או השמש כאשר אפשר בקלות להתקין פרגולות להגנה? ללא גג מרקיזה, כל דבר שאתם משאירים במרפסת נותר חשוף ללא גג. אם זה דפי מגזין שיצהיבו בשמש, פתקית שתעוף ברוח. גם ריהוט שאינו תחת גג פרגולות סובל מבלאי גדול יותר בגלל החשיפה היומיומית, שעה אחר שעה, למזג האוויר הנודע לשמצה של מדינתנו וללחות האיומה והמזיקה.

ריהוט גן מסוג פרגולות עץ או מרקיזה יכול לעשות יותר מכך. פרגולות הן גג של ממש, בנוי עץ או פרגולה אלומיניום או אף כיסוי רעפים. מכאן כי פרגולות ממש הופכות את המרפסת למעין חדר נוסף, ובכך מגדילות את אופציות השימוש בו. יתרה מזאת, קירוי פרגולות למרפסת גם משביח את הנכס ומעלה את שוויו. בניגוד גמור לאותן פרגולות שהן קבועות, מרקיזה או סוכך זרועות ניתנים לכיוונון, וכך אפשר לבחור עד כמה אתם רוצים לחשוף את המרפסת לשמש ולאוויר בעזרת מרקיזה, ומתי ליצור אטימה מלאה – הכל בהתאם לרצונותיכם ולתנאי מזג האוויר בחוץ.

מרפסת ללא סוככים שונה אלפי מונים ממרפסת מקורה על ידי פרגולות אלומיניום או מרקיזות. אם נופל עליכם אורח מחוץ לעיר בדקה התשעים, והספה כבר תפוסה או שאין מקום, לא תשלחו אותו למרפסת חשופה לרוח חזקה ובלתי נעימה ולשמש מיד עם אור בוקר ראשון. מרקיזה, שניתן לכוון אותה ולהתאים אותה לאטימה מלאה מפני אור ושמש, תאטום את המרפסת לחלוטין. כך תוכל מרפסת עם מרקיזה לשמש חדר מן המניין עבור אורחים בשעת חירום.

לסיכום, הן מרקיזה והן פרגולות הינן תוספת נפלאה ושימושית להפליא עבור כל מרפסת בבית משותף.

 



תגיות המאמר: פרגולות, פרגולה, מרקיזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן לפיד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן לפיד

מאת: אורן לפידבידור ופנאי - כללי16/09/101071 צפיות
ישראל, בהיותה מדינה עם רצועת ים גדולה יחסית, יכולה ליהנות מהרבה מאוד יתרונות, בין היתר ספורט ימי למטרות שונות, בין אם ספורט מקצועי ובין אם ספורט ימי כתחביב. הים נראה לעיתים גדול ושקט כל כך, אך יש לזכור שיש לו מצבי רוח משתנים, והוא יכול להפתיע ברגע הכי פחות מתאים מבחינתכם.

מאת: אורן לפידאבטחת הבית16/09/101551 צפיות
מהו ניקוי מנדפים? ניקוי מנדפים נחוץ בכל מסעדה או עסק עם מטבח גדול לשם בטיחות העובדים ובאי המקום. במאמר זה תוכלו לקרוא על הנושא

מאת: אורן לפידעיצוב פנים16/09/101388 צפיות
כל הורה לילדים קטנים מכיר את הסיטואציה: מגיעה שעת הערב, הגיע הזמן לרחוץ את הילד או את הילדים לפני שצריך להשכיבם לישון. בעבר, קילוח הילדים היה פשוט יותר, כיוון שבמרבית הבתים הייתה אמבטיה. באמבטיה רחצת הילדים קלה יותר, משום שניתן להושיב את הפעוט או להשכיבו ולרחוץ אותו בבטחה.

מאת: אורן לפידריהוט 16/09/101538 צפיות
וילונות גלילה הינם פתרון אסתטי ביותר לצורכי ההצללה או ההאפלה של הבית, המשרד והעסק. רוצים לגלות מדוע ולמה כדאי גם לכם לבחור בווילונות אלו? ובכן, על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

מאת: אורן לפידניקיון16/09/101974 צפיות
בעבר, נושא הניקיון בחלק המערבי של כדור הארץ היה המלצה במקרה הטוב. אנשים לא היו מתרחצים והם לא הקפידו על ניקיון הבתים שלהם ועל ניקיון הרחובות. יתראה מזאת, בתקופות עתיקות העניים היו מכניסים את חיות המשק לבתים שלהם, על מנת להוסיף מקור חימום.

מאת: אורן לפידהסרת שיער13/09/101230 צפיות
כמעט כל הנשים בארץ מסירות שיער באופן קבוע, ומשנה לשנה עולה גם אחוז הגברים באוכלוסייה העושה שימוש במיני מכשירים להסרת שיער. נתונים אלו אינם מפתיעים, שכן מזג האוויר בארץ מחייב לבוש קצר במשך חלק גדול מהשנה, וחוף הים הסמוך גם הוא קורץ ומזמין להחליף את בגדי היום-יום לבגד ים ולהתפנק על החוף.

מאת: אורן לפידריהוט 13/09/101420 צפיות
מזרונים טובים הם הבסיס ההכרחי עבור שינה טובה, בין אם מדובר על מזרון יחיד או על מזרון זוגי. כל מי שבילה לילה בבית מלון דלוח או באכסניה על מיטה זוגית עם מזרון זוגי לא מתאים או מזרון יחיד זול וחסר תמיכה, יודע עד כמה יכולה שנת הלילה להיות מושפעת לרעה מאביזר הכרחי וחשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183332 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171908 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162006 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161921 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161744 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152057 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152103 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica