חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעשות פוליש לרצפות הבית

מאת: יערה דניאלניקיון16/09/20101313 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לקראת החגים (ראש השנה ופסח) עולה הביקוש לשירותי ניקיון ופוליש. אנשים רבים משפצים את דירתם או עובדים לדירה חדשה וזקוקים לניקיון יסודי לפני אכלוס הדירה, אחרים מעצבים את הדירה מחדש ורבים פשוט מארחים בני משפחה וחברים בביתם ומעוניינים לשם כך לנקות את הדירה באופן יסודי. אך לא משנה מהי הסיבה, כולם מעוניינים בשירותי ניקיון שיעניקו לביתם מראה חדש ומבריק.

לכבוד החגים אנשים מבצעים פעולות ניקיון שונות מעבודות הניקיון השוטפות שלהם, כמו למשל: ניקוי שטיחים מקצועי, ניקוי ריפודים של כורסאות וספות וגם פוליש לרצפות. פוליש לרצפות אינו דומה לשטיפת רצפות רגילה, ולכן יש לבצעו רק אחת לשנה-שנתיים (בהתאם לסוג הרצפה). בניגוד לניקיון רגיל שמנקה רק את שכבת הלכלוך העליונה של אריחי הרצפה, פוליש מאפשר ניקוי עמוק והסרת כתמים קשים ועמוקים מאריחי הרצפה. כמו כן, פוליש מאפשר לחדש אריחי רצפה שנשחקו עקב הליכה מרובה, גרירת רהיטים או חבלות אחרות.

כאשר מבצעים פוליש בבית חשוב לפנותו לחלוטין מרהיטים, כדי שניתן יהיה לנקות את כל אריחי הרצפה באופן אחיד וכדי שלא ייווצרו הבדלים במראה של אריחים סמוכים. כשמדובר בדירות חדשות לפני אכלוס או בדירות ישנות שעברו שיפוץ, אין עם כך בעיה. אולם כשמדובר בדירות מאוכלסות קשה לפנות את כל הדירה. בדירות שכאלו נהוג לבצע פוליש בחדר אחד בכל פעם, כדי שניתן יהיה לאחסן את כל הרהיטים בחדרים סמוכים.

לא רק אנשים פרטיים מבצעים פוליש בתקופת החגים. גם בתי עסק ומשרדים רבים מנצלים תקופה זו כדי להתחדש ולהתרענן, ובאותה הזדמנות גם לבצע פוליש. בבתי עסק ובמשרדים רבים מוציאים את כל העובדים לחופשה מרוכזת ומנצלים הזדמנות זו כדי לשפץ או לעשות ניקיון יסודי במיוחד. במקום לבצע עבודות אלו בימי עבודה רגילים ולהפריע למהלך העבודה התקין, ניתן לחדש את מראה המשרד בימים ספורים כאשר אין כל פעילות במשרד. מקומות עבודה רבים משפצים את חזות המשרד, סוגרים או פותחים חללים, מסיידים וצובעים את הקירות, משפצים את המטבחונים והשירותים, מחליפים את הריהוט המשרדי וגם עושים פוליש.

הקפדה על ניקיון משרדים ועסקים חשובה בכל עת, הן לרווחת העובדים והן לרווחת קהל הלקוחות. הפוליש מחזיר לרצפה את המראה המבריק שאבד לה לאחר שעשרות או מאות אנשים הלכו עליה מדי יום. הפוליש מעניק לחלל המשרד, למבואה או למסדרון מראה בוהק ומרשים, החשוב במיוחד למשרדים ולעסקים שבהם ישנה קבלת קהל או אירוח של ספקים, שותפים עסקיים, לקוחות וכדומה. ויותר מכל, הפוליש מעניק לעובדים תחושה נעימה יותר כאשר הם מגיעים לעבודה מדי יום ותורם לרווחתם במקום העבודה.

לסיכום, חודשי החגים הם חודשי השיא עבור חברות הניקיון והפוליש. בתקופה זו רבים מעוניינים לחדש את מראה ביתם או מקום עבודתם ולהחזיר לו את המראה הבוהק והמבריק. במסגרת שלל עבודות הניקיון הייחודיות שמציעות חברות ניקיון בולטים במיוחד שירותי הפוליש, שיכולים להפוך כל רצפה ישנה ודהויה למבריקה כקריסטל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111358 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111776 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112152 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111506 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111313 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111698 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222921 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191667 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica