חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום ב- YouTube

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/20101459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום.
פרסום באינטרנט מציע למשווקים פרסום ממוקד ואיכותי בו משלמים לרוב רק על המרות – גולשים שלחצו על המודעה, נכנסו לאתר שלנו וסבירות גבוהה שגם הפכו ללקוחות או הצטרפו למאגר הנרשמים לאתר. ישנם מספר מקומות בולטים לפרסום: פרסום בגוגל – פרסום ממומן בגוגל אדוורדס , במנוע החיפוש ובאתרי תוכן שונים. לצד פרסום ממומן יש גם אפשרות לעשות קידום אורגני לאתרים שיופיעו בראש תוצאות החיפוש. בנוסף ניתן לפרסם כיום גם בפייסבוק, הרשת החברתית המובילה שמאפשרת לנו לפתוח דפים עסקיים ולפרסם מודעות ממומנות לפי פילוח גולשים. לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.

כמה עובדות על YouTube
יוטיוב הוא כיום מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. יוטיוב הוא המקום שבו צופים בהכי הרבה סרטים וסרטונים – מיליארד צפיות ביום - יותר מכל תחנת טלוויזיה. יוטיוב נרכש מגוגל , שנה לאחר הקמתו ומאגד כיום מאות מיליוני משתמשים שמעלים מיליוני סרטים בכל רגע נתון. עשירית מהגולשים בעולם נמצאים ביוטיוב. יוטיוב החל בשיווק תוכנית שותפים , לפיה הוא מאפשר לרשתות תוכן ומשתמשים שמייצרים את הסרטים להפוך לשותפים ברווחים. בארץ, ספקיות תוכן כמו הוט, קשת, ערוצי חדשות וספורט – הפכו לשותפות עסקיות של יוטיוב. יוטיוב שואבת מרשתות אלו תכנים וסרטונים ובתמורה לכמות הצפויות והפרסומות הנצפות – מתחלקת ברווחים עמן.

יוטיוב – דרכי פרסום
בדומה לגוגל , גם כאן ניתן לעשות פרסום אורגני ופרסום ממומן. פרסום אורגני הוא למעשה העלאת סרטים ליוטיוב. השיטה היא פשוטה- עליכם לבנות סרטון, להגדיר עבורו מילות מפתח אליהן הוא יקושר ולפיהן הוא יופיע בתוצאות חיפוש. מומלץ לעשות פרסום על בסיס הקשר – הכוונה לפרסם את הסרטון במקום רלוונטי – אחרת הסרטון לא יזכה לכניסות רבות. בסופו של יום סרטון נמדד על פי כמות הצפיות בו. זה לא סוד שרובנו מחפשים לצפות בסרטים הנצפים ביותר – כנראה שאלו גם הסרטים הטובים ביותר. השיטה השנייה היא פרסום ממומן. כמו גוגל אדוורדס, גם כאן ניתן לעשות פרסום ממומן. פתיחת חשבון נעשית בחינם ואף ניתן להשתמש בחשבון הגוגל אדוורדס שלנו. המודעות יכולות להופיע בתוך, לצד או על גבי סרטוני הוידאו. כמו כן ניתן להוסיף כפתורים על גבי הסרטון – שיובילו בלחיצה לסרטונים אחרים שלכם.

פרסום ביוטיוב – טיפים:

כמו בכל תהליך פרסום באינטרנט – אתם נמדדים לפי כמות הצפיות והלחיצות על המודעה / סרט שלכם. על כן, עליכם לייצר סרטונים שמעודדים לחיצה עליהם. התמונה הראשונה שמופיעה והכיתוב שלצדה יקבעו כמה לחיצות יהיה על הסרטון שלכם.
השתמש בסרטון עם קול. סרטון אילם הוא לא אפקטיבי ולא אטרקטיבי.
צרו סרטון ממוקד , שווקי ולא ארוך מדי – אנשים מאבדים סבלנות.
הוסיפו מילות מפתח בהעלאת הסרטון. זה יעזור למקד את מנוע החיפוש לקשר את הסרטון שלכם לתחומים אליו הוא קשור.
מיקוד גאוגרפי – קבוע באילו אזורים יוכלו לצפות בסרטון שלכם.
שווקו את הסרטון דרך רשתות חברתיות ובאמצעות שליחת לינק במייל.

כמו בכל תהליך פרסום באינטרנט – אתם נמדדים לפי כמות הצפיות והלחיצות על המודעה / סרט שלכם. על כן, עליכם לייצר סרטונים שמעודדים לחיצה עליהם. התמונה הראשונה שמופיעה והכיתוב שלצדה יקבעו כמה לחיצות יהיה על הסרטון שלכם. 
השתמש בסרטון עם קול. סרטון אילם הוא לא אפקטיבי ולא אטרקטיבי. 
צרו סרטון ממוקד , שווקי ולא ארוך מדי – אנשים מאבדים סבלנות. 
הוסיפו מילות מפתח בהעלאת הסרטון. זה יעזור למקד את מנוע החיפוש לקשר את הסרטון שלכם לתחומים אליו הוא קשור. 
מיקוד גאוגרפי – קבוע באילו אזורים יוכלו לצפות בסרטון שלכם. 
שווקו את הסרטון דרך רשתות חברתיות ובאמצעות שליחת לינק במייל. 


תוכניות שותפים של יוטיוב נפתחו גם למפרסמים ישראלים. אם תייצרו סרטים טובים תוכלו גם להתחיל להרוויח עליהם כסף. שיווק סרטונים נחשב כיום לשיווק הויראלי המוצלח ביותר. אל תפספסו את הרכבת...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביאשיווק באינטרנט18/09/101095 צפיות
אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות. לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101045 צפיות
בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.

מאת: גיא לביאקידום אתרים18/09/10952 צפיות
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101135 צפיות
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101523 צפיות
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101061 צפיות
לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101274 צפיות
רבים התריעו מכך , רבים משתוקקים לכך ואוטוטו זה כבר כאן. רשתות חברתיות מבוססות מיקום. מה זה אומר? כניסת הרשתות החברתיות בדור ה- web 2.0 טרפה את הקלפים של עולם האינטרנט. פייסבוק שצועדת כיום עם למעלה מ- 400 מיליון גולשים ברחבי העולם, הפכה לתאגיד חברתי שמי שלא נמצא בו פשוט לא קיים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213474 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica