חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שדרוג אתר קיים

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/20101043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.

שדרוג אתר – למה ?
ישנן סיבות רבות שמחייבות אותנו לשדרג את האתר שלנו.
הסיבה העיקרית והחשובה ביותר היא רלוונטיות. הגולשים הופכים למנוסים ולחשדניים יותר ויותר. אתרים שייראו כאתרים שלא מתוחזקים ולא מעודכנים – פשוט יזכו לפחות כניסות של גולשים.

סיבה חשובה נוספת היא קידום אתרים. כיום אחד הפרמטרים החשובים ביותר באתרים הם קידומם ברשת – ובעיקר בגוגל. אתר שלא יהיה מקודם במנועי החיפוש פשוט לא יזכה לתנועת גולשים. אתרים רבים שפותחו בשפות תכנות ישנות או בשפות שאינן מאפשרות נגישות למנועי החיפוש – חייבים לעבור שדרוג. הדוגמה הטובה ביותר היא אתרים שמתוכנתים על פלטפורמת Flash. אתרים אלו מונעים נגישות למנועי החיפוש וכך לא ניתן לסרוק את התוכן באתרים ולקדם אותם בגוגל.

עיצוב – ישנם אתרים רבים שהעיצוב שלהם אינו ידידותי לגולשים. עיצוב אתר משפיע רבות על כמות הגולשים שפוקדים את האתר וגם נשארים לגלוש בו.

שדרוג אתר – דרישות:
יש לשאוף לשמור על הדומיין המקורי של האתר. דומיין זה צבר וותק וכוח קידומי ברשת. שדרוג אתר לדומיין חדש תבטל את הכוח שצברתם עד כה. שמירה על הדירוג בתוצאות מנועי החיפוש – עליכם לערוך ולבנות את הדפים בצורה בה יישמר כוחם מהאתר הישן. יש להעביר את התכנים וכותרות העמודים בהתאם לדפים עליהם הם היו מקודמים. שדרוג תכנים ועמודי נחיתה- ערכו את התכנים ואת דפי האתר שלכם. הזינו מילות מפתח וערכו את התוכן בהתאם להן. עיצוב ידידותי – בנו את האתר בצורה של דפי נחיתה. מטרת האתר למכור ועליכם לבנות את הדפים בצורה שיובילו את הגולשים למכירה. התאמה לטכנולוגיות web 2.0 – רשתות חברתיות הן כלי חשוב מאוד כיום. וודאו שהאתר שלכם מאפשר לגולשים לשתף אותו בפייסבוק, טוויטר, מיי ספייס ואחרים. וודאו שמסופקת לכם מערכת ניהול תוכן להזנת תכנים ותמונות נוספות בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביאשיווק באינטרנט18/09/101095 צפיות
אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות. לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

מאת: גיא לביאקידום אתרים18/09/10950 צפיות
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101133 צפיות
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101521 צפיות
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101058 צפיות
לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101457 צפיות
אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום. לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101272 צפיות
רבים התריעו מכך , רבים משתוקקים לכך ואוטוטו זה כבר כאן. רשתות חברתיות מבוססות מיקום. מה זה אומר? כניסת הרשתות החברתיות בדור ה- web 2.0 טרפה את הקלפים של עולם האינטרנט. פייסבוק שצועדת כיום עם למעלה מ- 400 מיליון גולשים ברחבי העולם, הפכה לתאגיד חברתי שמי שלא נמצא בו פשוט לא קיים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213600 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica