חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמירת קשר עם הלקוחות

מאת: גיא לביאשיווק באינטרנט18/09/20101095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות.
יכול להיות לכם עסק או אתר מקצועי במיוחד, שמעוצב באופן יפהפה, בעלי המקצוע בחברה שלכם מקצועיים בתחומם אך בסופו של יום אין לקוחות והחברה פושטת את הרגל. לקוח חדש שמגיע , דורש מאיתנו מספר פגישות ושיחות עד שהוא מחליט להשקיע את כספו במוצר ובחברה שלנו. בעידן האינטרנט, גולשים הם סקפטיים. ההיצע הוא עצום וניתן לדלג ולשנות הרגלי קנייה בכל פעם מחדש. עם זאת, לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

שיטות לשמירה על קשר עם הלקוחות:
ניוזלטר – ניוזלטר הוא למעשה ידיעון שנשלח ללקוחות על ידי החברה. חוק הספאם הפך את חיי השיווק לקשים יותר, אך הוא מאפשר לנו לספק מידע ועדכונים למאגר הלקוחות הקבוע של החברה. מאגר לקוחות זה חייב לאשר לקבל את התכנים שלנו ועלינו לשמור את האישור הזה. ניוזלטרים צריכים להיות קצרים ולא להישלח לעתים קרובות מדי, אחרת יתפרשו כמציקים ויגרמו לאפקט ההפוך. ניוזלטר הוא כלי מצוין לשמירה על קשר עם לקוחות החברה, לעדכן אותם במבצעים וחדשות החברה ולתת להם טיפים והמלצות בתחום מומחיות החברה.

רשתות חברתיות – אם יש משהו שמסתמן כאלמנט משפיע ביותר בתחום הרשתות החברתיות – הרי שמדובר בנושא המלצות הגולשים. אנשים נוטים להקשיב לחבריהם בהמלצות על מוצרים ולרכוש בהתאם להמלצות אלו. בעידן בו רוב הציבור גולש ברשתות חברתיות , בדגש על הפייסבוק, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מחוץ לעניינים. פתיחת דף בפייסבוק , פרופיל בטוויטר ופתיחת בלוג איכותי – תתן לכם את העבודה הטובה ביותר בשימור הלקוחות. כאן אתם נחשפים לגולשים בסביבה הפרטית שלהם. עליכם לצרף אותם לכרטיס העסקי שלכם ולייצר עבורם ערך מוסף. באמצעות דילים, הנחות וכרטיסי מועדון לקוחות תוכלו לייצר לעצמכם לקוחות פעילים ששומרים אתכם על קשר באופן שוטף.

טיפים חשובים:

 אל תציקו ללקוחות שלכם – שווקו ברגישות. 

 צרו ערך מוסף עבור הגולשים. תנו מידע מועיל, ספקו הנחות בלעדיות. 

 היו פשוטים ואמינים. לקוחות הם חשדניים. ברגע שהם יחשדו שאתם פועלים באמצעים לא כשרים ומשווקים יותר מדי – איבדתם אותם. 

 הוסיפו כפתור הוסף למועדפים באתר שלכם ובדפים שלכם. 

 צרו מסלול ניווט באתר שלכם. הובילו את הגולשים והשאירו אותם זמן רב ככל האפשר באתר. 

 לוו את הקמפיין בקידום בגוגל. צרו חשיפה ומודעות גבוהה למותג שלכם. 

 אל תזלזלו בגולשים שלכם. הם יותר אינטליגנטיים ממה שאתם חושבים. השקיעו בהם ודאגו לייצר להם ערך מוסף – והם יחזירו לכם בהמלצות לחברים נוספים שלהם. 


אל תציקו ללקוחות שלכם – שווקו ברגישות.

צרו ערך מוסף עבור הגולשים. תנו מידע מועיל, ספקו הנחות בלעדיות.

היו פשוטים ואמינים. לקוחות הם חשדניים. ברגע שהם יחשדו שאתם פועלים באמצעים לא כשרים ומשווקים יותר מדי – איבדתם אותם.

הוסיפו כפתור הוסף למועדפים באתר שלכם ובדפים שלכם.

צרו מסלול ניווט באתר שלכם. הובילו את הגולשים והשאירו אותם זמן רב ככל האפשר באתר.

לוו את הקמפיין בקידום בגוגל. צרו חשיפה ומודעות גבוהה למותג שלכם.

אל תזלזלו בגולשים שלכם. הם יותר אינטליגנטיים ממה שאתם חושבים. השקיעו בהם ודאגו לייצר להם ערך מוסף – והם יחזירו לכם בהמלצות לחברים נוספים שלהם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101045 צפיות
בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.

מאת: גיא לביאקידום אתרים18/09/10952 צפיות
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101135 צפיות
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101524 צפיות
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101061 צפיות
לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101460 צפיות
אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום. לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101274 צפיות
רבים התריעו מכך , רבים משתוקקים לכך ואוטוטו זה כבר כאן. רשתות חברתיות מבוססות מיקום. מה זה אומר? כניסת הרשתות החברתיות בדור ה- web 2.0 טרפה את הקלפים של עולם האינטרנט. פייסבוק שצועדת כיום עם למעלה מ- 400 מיליון גולשים ברחבי העולם, הפכה לתאגיד חברתי שמי שלא נמצא בו פשוט לא קיים.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213539 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162423 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica