חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום בפייסבוק

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/20101058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. פייסבוק , שמכילה למעלה מ- 400 מיליון גולשים , מחזיקה כיום גם בתעבורת מידע יקרה במיוחד- פייסבוק יודעת על כל אחד מאיתנו פרטים רבים החל מהתחביבים ותחומי העניין שלנו, מקום מגורינו , מתי נולדנו, במה אנחנו עוסקים, איפה למדנו, מי החברים שלנו ומה עושה לנו את זה יותר מכל. בפייסבוק בכל יום מתעדכנים יותר מ- 60 מיליון עדכוני סטאטוסים שונים. עבור תאגידים וחברות שיווקיות זהו מידע יקר ערך שהן יהיו מוכנות לשלם כסף רב עבורו. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

פרסום בפייסבוק – שיטות:
פרסום אורגני – על אף הפיתוי הגדול, קשה מאוד לשווק בצורה אורגנית בפייסבוק. הרי לא מדובר במנוע חיפוש שמקפיץ תוצאות (עדיין), מדובר בזירה חברתית בה הגולשים לא תמיד מעוניינים לקבל מסרים שיווקים בכל רגע נתון. אז עם המודעות הממומנות כבר למדנו לחיות , אז איך בכל זאת נפרסם בפייסבוק ללא תשלום ובצורה יעילה וטובה. בדיוק עבור כך יצרה עבורנו פייסבוק את דפי האוהדים העסקיים. דפים אלה מאפשרים לנו לרכז את קהל הגולשים שלנו סביב המותג שלנו. היתרון הגדול של דפי אוהדים בפייסבוק הוא קודם כל שהם פועלים בסביבת פייסבוק ועל כל כל השיווק נעשה בצורה חברתית – חבר מביא חבר וחבר ממליץ לחבר. בשיווק זה עליכם לצרף אוהדים לדף העסקי שלכם. כשהאוהדים יעשו LIKE , כל החברים שלהם יראו את זה. אין עלויות בהקמה אך עליכם להשקיע זמן בבנייה ובעיקר בתחזוק הדף באופן שוטף.

פרסום ממומן: ממש בדומה לגוגל אדוורדס גם כאן ניתן לבנות מודעות ממומנות לפי מילות מפתח. פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לנו לעשות פרסום ופילוח ממוקד של הגולשים שיראו את המודעה. פייסבוק מאפשרת לנו לפלח את הגולשים לפי: גיל, מין, שעות פרסום, מיקוד גאוגרפי, השכלה, מצב יחסים, נטיות פוליטיות, מילות מפתח, שפות ומקומות עבודה. מומלץ ליצור מספר גרסאות למודעות הממומנות כדי לבדוק איזה מודעה הכי אפקטיבית ומביאה הכי הרבה קליקים ולקוחות. מבנה המודעה: כותרת – עד 25 תווים. גוף המודעה – עד 135 תווים. ניתן להוסיף תמונה. חשוב לבנות דף נחיתה מתאים שיוביל למכירה. ניתן להוביל את תנועת הגולשים לדף העסקי שלכם בפייסבוק או ישירות לאתר הבית שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביאשיווק באינטרנט18/09/101095 צפיות
אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות. לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101044 צפיות
בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.

מאת: גיא לביאקידום אתרים18/09/10951 צפיות
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101134 צפיות
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101521 צפיות
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101457 צפיות
אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום. לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101272 צפיות
רבים התריעו מכך , רבים משתוקקים לכך ואוטוטו זה כבר כאן. רשתות חברתיות מבוססות מיקום. מה זה אומר? כניסת הרשתות החברתיות בדור ה- web 2.0 טרפה את הקלפים של עולם האינטרנט. פייסבוק שצועדת כיום עם למעלה מ- 400 מיליון גולשים ברחבי העולם, הפכה לתאגיד חברתי שמי שלא נמצא בו פשוט לא קיים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica