חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגידות

מאת: פז שוורץחקירות19/09/20101047 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בגידות

בגידה. מילה קשה שמסמלת המון. בכל תחום אפשרי יכולות להתרחש בגידות – עולם העסקים, חברות קרובה, עניינים צבאיים – אבל נראה שהבגידה שמעסיקה אותנו יותר מכל היא בגידה בין בני זוג.

אם מישהו מצפה שהכתוב כאן יופנה אך ורק לצד הגברי הוא טועה – ובגדול. היום, לצערנו, רוב הזוגות בוגדים והמדובר כאן הוא על נשים וגברים כאחד. בגידות שויכו בעבר רק למין החזק, אבל זה היה כנראה מסיבה אחת: נשים לא דיברו על זה. אבל בהחלט עשו את זה.

חושב שאשתך בוגדת? חושבת שבעלך מתפרפר?

אתם ממש לא לבד. לאחר שנים רבות עם בן הזוג (ולעיתים גם לאחר חודשים מעטים), עולות חשדות לגבי התנהגותו. וזה טבעי לחלוטין – בגידות הן מהחששות הגדולים של כל אחד. מעטים מצליחים להתאושש באמת מבגידה. זה לא פחות גרוע מסכין בגב. או בלב.

נכון, בפעמים רבות מדובר בחששות בדויים. אנחנו נוטים לעיתים להגזים ולהפריז במחשבות. אבל מה אם אצלך זה לא כך? מה אם החבר או החברה, הבעל או האישה, בוגדים בכם ממש ברגעים אלו? אתם צריכים לדעת על כך. לפחות למענכם, אתם חייבים לגלות עם מי אתם הולכים לישון בלילה.

בגידות אפשר לגלות

לזה בוודאי חיכיתם עד עכשיו. לשביב של תקווה, שיעזור לדעת מה הולך מאחורי הגב שלכם. אתם הרי מריחים את זה, לא יכול להיות שאתם מדמיינים. בן הזוג שלכם השתנה. אז כן, יש סימנים שיסייעו לכם לזהות בגידות – והם לא כל כך מסובכים.

לפני שאתם מתחילים לקרוא, חשוב לנשום עמוק ולדעת שמכאן אולי כבר אין חזרה. הסעיפים הבאים שתקראו יכולים לשנות את חייכם לעד, התכוננו לזה. מתחילים:

·         התנהגות: האם בן הזוג כועס יותר, מתפרץ ומרוחק – וברגעים אחרים אוהב, מחבק ופשוט נחמד מידי?

·         הרגלים: בן הזוג עשה מנוי לחדר הכושר? מבלה יותר מול המראה? משקיע בעצמו לאחר שנים של הזנחה? פורץ בדיאטה ללא סיבה?

·         האם הוא מתעכב בעבודה? מסתגר בחדר? מדבר בלחש בטלפון או מנתק בפתאומיות?

·         האם הרגלי המין שלו השתנו? האם הוא רוצה פחות סקס מבעבר – או יותר? האם הוא מבקש במיטה דברים שלא ביקש מעולם?

תוכלו לחזק את העובדות הללו אם תחשבו על הרקע של בן הזוג:

·         האם הוא בגד במערכת יחסית קודמת?

·         האם אחד מהוריו או שניהם בגדו בעבר?

·         מה דעתו בנושא הנאמנות לבן הזוג? האם התבטא בעבר בנושא בפניכם?

·         האם חבריו בוגדים?

·         האם יש לו ניסיון מיני עשיר?

שוב, מה שנאמר כאן, למרות שנכתב ברובו בלשון זכר, לא מתייחס רק לגברים. נשים רבות בוגדות היום ובעלים/חברים רבים מוצאים עצמם פשוט המומים כשזה מגיע. אז מה עושים עכשיו? יש מה לעשות כדי להוכיח שאתם קורבן בגידות?

פז שוורץ – חוקר פרטי: זאת התשובה

תמיד יש דרך להוכיח. תוכלו להיעזר בסימנים שהזכרנו קודם, אבל לא בטוח שהם יספיקו לכם. אתם צריכים הוכחה חותכת, מעקב, מודיעין, תצפיות. אתם צריכים לדעת בוודאות שזה אכן קורה. אתם צריכים חוקר פרטי.

בגידות הן עניין רגשי. ולכן, רצוי מאוד שלא תנסו לברר בעצמכם האם בן הזוג בוגד, במיוחד משום שאתם לא מקצועיים. מקצוענים אמיתיים, כמו משרד פז שוורץ-חוקר פרטי הוא מה שאתם צריכים כדי לחשוף את בן הזוג ולהוציא את האמת לאור.

איך זה נעשה? כמעט כמו בסרטים. כן כן, גם כאן יש מעקבים, צילומים, הקלטות, פעולות חשאיות ואיסוף מודיעין שנמשך לעיתים תקופה ארוכה. לצוות החוקרים של פז שוורץ - חוקר פרטי יש את כל הכלים כדי לעשות זאת ולספק לכם את מה שאתם רוצים – ראיות ממשיות.

זכרו, בגידות הן תחום אכזרי. רגשי הכעס, העלבון והעצב הרב שמתערבבים ביחד, יכולים לגרום לכם לעשות פעולות שאחר כך תצטערו עליהן. רק חוקר פרטי מקצועי יידע לעשות זאת כמו שצריך. תנו את המשימה למשרד פז שוורץ – חוקר פרטי ותגלו את פרצופו האמיתי של בן הזוג שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פז שוורץ - חוקר פרטי

שירותי חקירות מידע ומעקבים

PAZ-PI.COM

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פז שוורץ

מאת: פז שוורץחקירות19/09/101019 צפיות
מי מאיתנו - במיוחד בימינו - לא משתמש במצלמה דיגיטלית או במצלמה שבמכשיר הנייד שלו (באייפון החדש למשל)? כולנו משתמשים במצלמה ומתעדים את הרגעים היפים בחיינו או את הרגעים המצחיקים. רבים מאיתנו גם מעלים את התמונות לרשתות חברתיות, בלוגים ופורטלי אינטרנט, לשם הצגה לרבים או לאחסון.

מאת: פז שוורץחקירות22/08/10875 צפיות
ישנם מצבים רבים בהם אנחנו רוצים לברר פרטים על אדם או גורם כלשהו מההיבט הכלכלי, אך לנו כאנשים פשוטים אין דרך לעשות זאת. בשביל זה אנחנו זקוקים לשירותי חקירות כלכליות, המאפשרות לאתר כמה שיותר פרטים לגבי אותו גורם. משרד 'פז שוורץ – חוקר פרטי' מוסמך לנהל חקירות כאלו ומבצע אותם בצורה המקצועית ביותר, על פי בקשתכם.

מאת: פז שוורץחקירות22/08/101002 צפיות
חוקרים פרטיים הם כבר מזמן עניין די נפוץ. תתפלאו לדעת כמה חקירות פרטיות מתבצעות מתחת לאף שלנו מבלי שנרגיש. וברור למה: כמעט כל גוף שתחשבו עליו משתמש בשירותי משרד חקירות פרטי דרך קבע. משרד מקצועי כמו 'פז שוורץ - חוקר פרטי' עוסק בכמות גדולה של חקירות בכל רגע נתון ומרגע הפנייה, מדובר בעבודה רבה ולא קלה בכלל.

מאת: פז שוורץחקירות04/02/101089 צפיות
כל ביצוע של מעקב, הוא רק הדרך להגיע למטרה העיקרית. מעקב הוא פשוט דרך נוספת לאיסוף ראיות, כאלו שיסייעו למזמין אותם במשפט או בהליך בו הוא נמצא (תביעת דמי מזונות או גירושין). החומר שנאסף במהלך הפעילות הזו וגם במהלך אלו שהתבצעו במקביל, עוברים לרשות הלקוח. הוא זה שמחליט מה לעשות איתם לאחר מכן, כשכל חוקר ישמח כמובן לייעץ לו גם בנושא הזה.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171554 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171787 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152863 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152183 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152339 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142860 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143239 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica