חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות עץ

מאת: יאיר אלוןשיפוצים19/09/2010941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבנייה בעץ יש איכויות רבות וטובות. העץ משווה מראה כפרי, טבעי ומרהיב. בישראל בניית הבתים אינה נעשית בעץ עקב חוסר התאמה למזג האוויר. יחד עם זאת ניתן להוסיף עץ לחלקים שונים של הבית הן בתוך הבית והן בגינה ובחצר על מנת ליהנות ולו באופן חלקי מהמראה שלו שמקנה לבית כולו מראה טבעי וחמים. פרגולות עץ הן הבחירה הטבעית ליצור פינת חמדה במרפסת ובגינה שלכם. העץ מתאים בצורה משולמת לסביבה שמחוץ לבית, הסביבה הטבעית שלו.

המטרה המרכזית לשמה מתקינים פרגולות עץ לגינה היא לשם יצירת סכך שמצל על היושבים מתחתיו. אך הפרגולות עץ משאירות מקום לאור ולאוויר להיכנס. כמו כן, ניתן להשתמש בפרגולות העץ גם לשם קיבוע דברים כגון תמונות ומנורות. הקיבוע הוא קל ופשוט ומצריך בסך הכול פעולת קידוח פשוטה.

לבד מהאיכויות האסתטיות של פרגולות העץ יש לה יתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי בכך שנוח וקל מאוד לעבודת איתן. גם מי שאינו איש מקצוע יכול עם קצת רצון וידיים טובות להשתלט על העבודה. על מנת לשדרג את המראה של סוכת העץ שיצרתם, כדאי להוסיף צמחים מטפסים. פרגולות עץ הם הסביבה המושלמת לצמחים המטפסים ליצור את הסבך המקסים שלהם. כמו כן, הוספת עציצים בין קורות הפרגולות מסייעת ליצירת שכיית חמדה טבעית אצלכם בבית.

כשמחליטים להוסיף פרגולות עץ לבית צריך לתת את הדעת על סוג העץ של הפרגולה כמו גם אופי הבנייה. טיב העץ הוא זה שיכתיב בסופו של דבר את המראה, את הברק של הפרגולה, את הגימור, את מידת העמידות ואת אורך החיים של הפרגולה. כשמדובר בפרגולות עץ רצוי להשקיע במוצר איכותי. מאחר ומזג האוויר כאן אינו אידיאלי לעץ, השמש הקופחת בקיץ גורמת לעץ לראות דהוי והגשם והלחות מגבירים את השחיקה שלו, כדאי להשקיע בעץ טוב כדי לא להגיע למצב שאחת לשנתיים אנו מחליפים את הפרגולות. עם זאת, גם פרגולות איכותיות דורשות תחזוקה של ניקוי וצביעה על מנת לשמור על העץ מפני שחיקה וריקבון. מעבר לכך, פרגולות עץ הינן הפתרון המושלם לשם יצירת פינת ישיבה מוצלת, נעימה וביתית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14912 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13969 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131112 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131734 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131272 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121184 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232629 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223294 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica