חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי הדברת טרמיטים מוצלחת?

מאת: רעות בן דורהדברה20/09/2010874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מהם טרמיטים

טרמיטים הינם מזיקים הדומים לנמלים, אך מסוגלים לגרום לנזקים גדולים בהרבה, ולעשות זאת במהירות רבה לאין ערוך מנמלים רגילות. אחת הסיבות לכך היא קצת התרבותם של נחילי הטרמיטים. כדי להבין את סדרי הגודל המדוברים, נחילי טרמיטים יכולים להתיישב בעצים או בקרקע במושבות שיכולות להגיע עד לסדר גודל של כ-10 מיליון פרטים. מעט לא מדובר לדבר על טרמיטים במונחים של פרטים, מכיוון שמדובר בחיה אשר חיה ב"קהילה" מאוגדת ביותר, בעלת היררכיה ברורה, כאשר על כל מושבה אמונים מלך ומלכה. אומנם המלך והמלכה הם היחידים שמתרבים בכל הקן, אולם הם עושים זאת כל חייהם, אשר ארוכים בהרבה מאלה של שאר הטרמיטים.

למרות שהישראלי מכיר טרמיטים בעיקר מסרטים מצוירים, אין דבר מצחיק בהם. מושבה של טרמיטים, ללא הדברת טרמיטים זריזה ויעילה, עלולה להסב לבית נזקים עצומים למבנה, לגרום לנזקים שנאמדים בעשרות אלפי שקלים, ואף להביא למפגעים בטיחותיים כבדים. אם הדבר נשמע מופרח, הרי שצריך רק לציין כי טרמיטים, באופן אינסטינקטיבי, עושים את מלאכתם מתחת לפני השטח. כלומר, הם יכולים לאכול (ועושים זאת) כל דבר מעץ, מבפנים החוצה, תוך חפירת מנהרות צרות, עד שבסופו של דבר לא נותר מן העץ, בין אם המדובר ברהיט, במשקוף או קורת רצפה או גג, דבר מלבד הקליפה. מעבר לנזק האסתטי, מדובר במפגע בטיחותי, ובייחוד כאשר המדובר בקורות רצפה, בקורות תקרה או ביסודות. מסיבה זו, חשוב להזעיק הדברת טרמיטים מיד כאשר מזהים אפילו טרמיט אחד. אומנם כל מדביר יכול לבצע הדברת טרמיטים שטחית שתחסל את הטרמיטים הנגלים לעין, ואף לחפש מעט במקומות המועדים לפורענות; אך רק חברה המוכשרת להדברת טרמיטים ומנוסה בכך, תדע כיצד להדביר את המושבה מן היסוד. בהתחשב בקצב התרבותם של הטרמיטים ובנזקים שהם גורמים תוך כדי שהם עושים זאת, כל הדברת טרמיטים שאינה מחסלת את המושבה לחלוטין, הינה זריקת כסף לריק. מכיוון שהטרמיטים יכולים להתיישב אף ביסודות הבית, מדובר בעבודה הדורשת מיומנות רבה.

כיצד מזהים טרמיטים

צבעם של הטרמיטים הוא לרוב לבן, צהוב או חום בהיר. מדובר בחרקים קטנים אשר מזכירים נמלה, או ג'וק קטן, אך בניגוד למחשבה הנפוצה, טרמיטים אינם נמלים כלל. בחוץ, ניתן לזהות מושבות טרמיטים בשל גובהן הרב, אשר יכול להגיע אף למטרים ספורים. למרות שכאמור, נהוג לחשוב על טרמיטים כחיה המצויה בערבות מרוחקות של ארצות הניכר, אולם גם בארץ ישנם לא פחות מ-12 סוגים של טרמיטים.

כיצד מטפלים בטרמיטים

התשובה הראשונה היא - לא מטפלים בהם, קוראים למומחה! אם עלה בידכם ללכוד את אחד הפרטים החשודים כטרמיטים, סורו לגוגל ובדקו זאת מול תמונות. כך תוכלו לחסוך לכם ולחברה להדברת טרמיטים זמן וכסף. לחלופין, תוכלו פשוט לקרוא למומחים להדברת טרמיטים, שכבר יגיעו וידעו לאתר ולנטר את המפגע ואת מידת התפשטותו. הדברת טרמיטים, כאמור, אינה פשוטה ודורשת ציוד מעקב, מכשור לקידוח בקירות וברצפות וציוד להזרקת חומרים חזקים במיוחד.

 



תגיות המאמר: הדברת טרמיטים, טרמיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101480 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101704 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181369 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica