חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסברים על מיסוי נדל"ן

מאת: עו"ד נדלןנדל"ן ומקרקעין22/09/2010796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קנייה ומכירתדירה או מגרש היא עניין לא פשוטהדורש זמן, השקעה ,כסף וידע משפטי בסיסי. בעת קניית או מכירת מקרקעין מתוודעים למושגיםכמו:מס רכישה , דמי הסכמה, מס שבחועוד. המיסים הרבים המעורבים ברכישת ומכירת מקרקעין מצטברים לסכומים גבוהיםשיש לקחת בחשבון.תחום המיסים דורש הבנהמעבר למה שיש לאדם מן השורהלהבנת עולםהמיסוייש לשכור את שירותיו שלעורך דיןמקצועי ובעל מוניטין המתמחהבתחום.

עורכי דיןהמתמחים בתחום מיסוי נדל"ן בקיאים היטב בחקיקה ובחידושיהויכולים לעזור לרוכש או המוכר להשיגעסקה מוצלחת. במסגרת המיסים ישנם הרבהמקרים בהם אפשר לקבל הטבות ניכרותבתשלום המס. אדםהשוכר את שירותיושל  עורך דין יכול להגיע לחסכון רציני בעסקת הנדל"ןאת הסכומים האלהעדיףלהשקיעבריצוף יותר איכותי ומטבח חדיש ומתקדם מאשר להעבירו למס ההכנסה.

עורך דין מיומן ומשופשףמלווה אתלקוחותיו מרגע הקנייהאו המכירה ועדלמשא ומתן מוצלחאם מדובר במכירת   נכס יש לשלם מס שבח, והואנקבע לפירווח ההון שנצבר בנכס מזמן רכישתו ועדמכירתו.יש נכסים שמחירם עלה מאודעם השנים ועל כך יש תשלום של מיסים. רוכש או קונהששוכר עורך דין נחשף אלמידע חשוב  לגבי המקרים בהםהוא פטור ממס כמו: אם לא נמכרה דירה נוספתבארבע השניםשלפני מכירתהנכס הנוכחי.   אם הנכס מתקבל בירושה אובמסגרתגירושין הוא פטור מלשלםמס שבח.גם במקרים אלה יש תתי סעיפים ומגבלות. אלו רק  חלק מןההקלות וישנן נוספות. במקריםאחרים, כדאי לבעלהנכסדווקא לשלם את מס השבח, כי וויתור עליו במכירת מקרקעין זה משתלם לו והואיקבל תמורה גבוהה יותר עבור מקרקעין נוסף שימכורבעל מקרקעין שאינו שוכראת שירותיו של עורך דין עלוללהפסיד סכומים ניכרים

גםלגבי מס רכישה אותו משלם רוכש הנכסלפי דרגת המס שלו, קיימות הטבותאם הרוכש הא בעל נכסוהואקונה דירה נוספת אך מתחייב למכירת הנכס הישןיותר במהלך 12 חודשים , הואמקבל הקלות. אם הנכס הועבר אליובירושה,  הרוכש זכאי להקלות ויש מקרים נוספים.

צריך להבדיל גם בין נכס היושב על קרקעפרטית או אדמת מנהל. עלאדמותשל מנהל מקרקעי ישראל, המהוות את רוב שטחי המדינה , מוטלים מיסים שונים.למשל: דוגמא לאחד מהם היא דמי הסכמה המשולמיםלמנהל אם חכירת המקרקעיןאינה מהוונת בעת העברתזכויות על הנכסחובה להעביר למנהל את כל המיסיםעל מנת שהרוכש ישלים את העסקה

שכירת שירותיעורך דיןלצורך ביצוע עסקת נדל"ן צריכה להיות באמצעותהמלצות ממכרים או חברים או חיפוש יסודי ברשת.בפגישה הראשונית תוכלולהתרשם ממנו בארבע עיניים ולבדוק איך מתנהל משרד עורכי הדין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לבירוקרטיה הנלווית לרכישת דירה או כל נכס מקרקעין אחר במדינת ישראל אין אח ורע בעולם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד נדלן

מאת: עו"ד נדלןנדל"ן ומקרקעין10/08/10911 צפיות
אם אתם רוכשים דירה להשקעה תזכו להכנסה קבועה של דמי שכירות. שמי השכירות מתווספים למשכורת או הפנסיה ועוזרים בכלכלת הבית יש בעלי נכסים אשר לוקחים משכנתא בסכום גדול והשכירות נועדה לכסותה לתקופת ההלוואה. עם תום תקופת ההלוואה , בעלי הנכס נהנים מהכנסה נוספת נטו. אפשר להיעזר בהכנסה זו לאחר היציאה לגמלאות , במתן עזרה בשכר לימוד ודיור לסטודנטים הפרטיים שלהם , אם יש בעיה רפואית הכרוכה בהוצאות גבוהות ועוד.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211706 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201328 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201525 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201319 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201605 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201011 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20967 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica