חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נדל"ן בארה"ב פלורידה

מאת: rina levinsonנדל"ן25/09/20101844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארצות הברית היא ארץ הנתונה במשבר כלכלי חמור אשר ניצניו החלו בשנות האלפיים עם משבר היי טק ואשר התפרץ בשנת 2008 לאחר התפוצצות בועת האשראי והנדל"ן בארה"ב. מדינות שונות בתחומי ארצות הברית נפגעו באורח שונה מהתפוצצות הבועה. כל איזור בארצות הברית הוא בעל אופי משלו, התנהלות כלכלית אשר הייתה מעט שונה בין מדינות שונות, ונתונים שונים ביחס לאופי המקום והאוכלוסיה אשר הכתיבו תגובה שונה ביחס להתפוצצות בועת האשראי והנדל"ן בארה"ב.

נדל"ן בארה"ב פלורידה

פלורידה הינה ארץ השמש והביצות. מדינת פלורידה שוכנת בחלקה הדרומי של ארצות הברית והיא המדינה הרביעית מבחינת מספר התושבים בארה"ב. מקור השם פלורידה הוא מספרדית מהמגלים הראשונים של מדינה זו אשר פגשו בה לעת האביב וכינו אותה מלאת הפרחים או פלורידה, בספרדית. בשנת 1845 הפכה פלודיה למדינה ה-27 בארצות הברית.

פלורידה היא אחת מתשע מדינות בארצות הברית בהן אין מס הכנסה על פרטים. קיים מע"מ בגובה 6% וערים שונות רשאיות לגבות מס נוסף כך שהמיסוי מסתכם בשיעור של 6%-7.5%. פלורידה היא למעשה חצי אי בצפונו של מפרץ מקסיקו והיא שוכנת בגבול המזרחי של האוקיאנוס האטלנטי, ככזו כוללת מדינת פלורידה חוף ים המשתרע לאורך 3000 ק"מ.

האקלים בפלורידה הוא אקלים סאבטורפי - עד טרופי, חם ולח. חודשי אוגוסט ספטמבר הינם החודשים בשנה המועדים לפגיעות סופות הוריקן. בשנת 2004 פגעו בפלורדיה 4 סופות הוריקן (צ'ארלי, פרנסס, איוון וג'ין) אשר גרמו לנזקים בשווי 42 מיליארד דולר, ואילו בשנת 2009 פגע בפלורידה הוריקן אנדרו אשר גרם לנזקים בשווי 25 מיליארד דולר.

כלכלת פלורידה מתבססת בעיקר על התיירות. במדינת פלורידה נמצאות אטרקציות תיירותיות רבות כגון דיסני וורלד - אוסף פארקי שעשועים מהגדולים בעולם. מלמבד מתחם זה נמצאים בפלורידה אף הסי-וורלד, יוניברסל סטודיוס, ומרכז החלל קנדי בקייפ קנברל. כל אלו מצויים באיזור אורלנדו. אטרקציות תיירותיות רבות נוספות ניתן למצוא באיזור מיאמי ובאיזור טמפה. נוסף על התיירות משמשת פלורידה כמרכז לגידול עצי הדר ושיווקם, והם אף מייצגים את סמל המדינה. ענף הכלכלה השלישי הגדול בפלורידה הוא כריית פוספטים.

בפלורידה מתגוררת אוכלוסיה גדולה של פנסיונרים הנוהרים על הארץ החמה מכל רחבי ארצות הברית, כמו כן קיימת בפלורידה אוכלוסיה יהודית עשירה ועניפה.

במיאמי קיימות 4 ערים אשר בכל אחת מהן מעל למיליון נפש: מיאמי, טמפה, אורלנדו וג'קסונוויל.

לפני התפוצצות הבועה האשראי היה אחד הדברים הזולים בפלורידה והוא ניתן לכל דורש לכל בדיקת יכולת החזר ההלוואה בגובה של אף 100% ויותר משווי נכס הנדל"ן בארה"ב פלורידה אשר הלווה בא לרכוש. האשראי הזול הביא לניפוח מחירי הנל,ן בארה"ב פלורידה הרבה מעבר מערכם האמיתי. להט בנייה ניכר במדינה אשר התאמצה לעמוד ביעדי הביקוש, בעיקר לדירות ומתחמי פאר. מאז התפוצצות הבועה, מרבית הבנייה הופסקה ומחירי הנדל"ן בארה"ב פלורידה צנחו ב50%-75%. פלורידה סבלה מבריחת תושבים אשר נבעה הן ממשבר האשראי והנדל"ן והן מסופות ההוריקן אשר פקדו אותה לאחרונה. כיום מתקשים בעלי הדירות למכור את דירותיהם, אף במחירי הפסד, ונכסים רבים עוכלו בידי הבנקים למשכנתאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועצת השקעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rina levinson

מאת: rina levinsonנדל"ן14/12/101098 צפיות
אין כמעט השקעות נדל"ן אשר אינן כוללות הוצאות שיפוץ, בין אם לפני מחירת נכס הנדל"ן או לפני השכרתו. מה יש לבדוק בנושא שיפוץ הדירה ומה ידרש לשיפוץ כזה לפני ביצוע השקעות נדל"ן?

מאת: rina levinsonנדל"ן13/12/101485 צפיות
ניתן כיום לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב להשגת תשואות נאות והחזרים חודשים יפים באמצעות השכרת הבתים לאחר רכישתם, כאשר דמי ההשכרה מכסים על החזר הלוואות המשכנתא ואף מותירים תשואה בידי הרוכשים.

מאת: rina levinsonנדל"ן23/11/101040 צפיות
כאשר באים להשקיע בהשקעות נדל"ן יש לשקול האם להשקיע בהשקעות נדל"ן מניבות או כאלו המיועדות לתשואה מיידית וכן האם להשקיע בארץ או בחו"ל. המאמר דן בשוני בין האפשרויות הללו וכן בסיכונים באפשרויות השונות.

מאת: rina levinsonנדל"ן14/11/101236 צפיות
לאילו דברים יש לשים לב בעת ביצוע השקעות נדל"ן להשכרה, ומה הוא השוני העיקרי בין השקעות נדל"ן למכירה והשקעות נדל"ן לרכישה? איך ניתן להגדיל את התשואה בהשקעות נדל"ן להשכרה?

מאת: rina levinsonנדל"ן19/10/101817 צפיות
כאשר באים לבצע רכישת נדל"ן בארה"ב יש דברים אליהם כדאי לשים לב על מנת לבצע השקעה חכמה אשר תניב תזרים מזומנים חיובי בעבור השקעתכם.

מאת: rina levinsonהשקעות08/09/101207 צפיות
קיימים שני סוגים עיקריים של השקעות בנדל"ן – השקעות מניבות והשקעות המיועדות למימוש מהיר. מה ההבדל בינהן ומתי כדאי להשקיע בכל אחת מהן – על כך במאמר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222672 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica