חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות בנדל"ן מניבות לעומת השקעות למימוש מהיר

מאת: rina levinsonהשקעות08/09/20101208 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מתחומי ההשקעות אשר חביבים במיוחד על בעלי ההון הינו השקעות בנדל"ן. השקעות בנדל"ן קיימות משני סוגים בסיסיים:

  • השקעות מניבות
  • השקעות למימוש מהיר

השקעות מניבות משמעותן רכישת נכס המיועד להשכרה. החזר ההשקעה איטי מהשקעה המיועדת למימוש מהיר אולם התשואה לאורך זמן משתלמת. מעבר להחזר סכום ההשקעה עם השנים, השקעה מסוג זה מספקת תזרים מזומנים שוטף חודשי. השקעות למימוש מהיר משמעותן השקעות ברכישת נכס במחיר נמוך, לעתים השקעה השיפוצו של הנכס והעמדתו למכירה במחיר גבוה. החזר ההשקעה הינו מהיר והתשואה בדרך כלל גבוהה למדי.

השקעות בנדל"ן מניבות

השקעות בנדל"ן אשר הינן השקעות מניבות הן השקעות לטווח ארוך. קיימים מצבים רבים בחיים בהם נרצה לוודא כי יש בידנו מקור הכנסה שוטף, ובטוח באופן יחסי. כיום מדובר רבות על גיל הפרישה לפנסיה ועל מקורות הקיום לאחר הפרישה לפנסיה. השקעה נבונה בנכס מניב תעניק תוספת נאה להכנסה החודשית מיתר מקורות ההכנסה הפנסיונים ובניגוד להכנסות מקרנות הפנסיה השונות - השקעה מניבה בנכס נדל"ני תעניק הכנסה קבועה חודשית לא רק לאחר הפרישה לגמלאות אלא אף קודם לכן.

נוסף על ההכנסה החודשית, השקעות בנדל"ן מניב הן השקעות אשר ניתן לממש ולמכור את הנכס ברווח יפה. מרבית נכסי הנדל"ן ערכם עולה עם השנים וכך במעמד המכירה לא רק תוחזר ההשקעה הראשונית אלא אף תתווסף תשואה נאה אשר תאפשר השקעות בנדל"ן נוספות.

השקעות בנדל"ן למימוש מהיר

כאשר מדובר על השקעות בנדל"ן למימוש מהיר הכוונה היא לרכישת בתים במחירי מציאה, כדוגמת מכירות פומביות של בתים אשר עוקלו על ידי הבנקים, שיפוצם במידת הצורך, ומכירתם במחיר מלא וגבוה. החזרת ההשקעה וקבלת התשואה היא מיידית עם מכירת הנכס. על פי רב, גם כאשר נדרשים שיפוצים בנכס אשר נרכש, העליה בערכו של הנכס הנדל"ני גבוהה בהרבה מעלות השיפוצים עצמם וכך יוצאת משתלמת במיוחד.

השקעות בנדל"ן ללא הון עצמי רב

אחת הטעויות הנפוצות היא לחשוב כי השקעות בנדל"ן מחייבות הון ראשוני עצמי רב. כיום ניתן לקחת משכנתאות נוחות עבור רכישת נכסי נדל"ן אשר ניתן להחזירן מייד עם מימוש הנכס, או להחזירן באמצעות דמי השכירות הנגבים עבור הנכס הנדל"ני אשר נרכש כאשר יתרת דמי השכירות נשארת בידכם כהכנסה שוטפת נוספת. קיימות אף הזדמנויות להשקעה בנדל"ן ללא הון עצמי כלל, אולם אלו נדירות יותר.

השקעה בנדל"ן מחייבת הבנה בתחום הנדל"ן ובפרט בתחו הנדל"ן המקומי באיזור הנכס הנרכש. רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום לפני ביצוע השקעה מעין זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועצת השקעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rina levinson

מאת: rina levinsonנדל"ן14/12/101101 צפיות
אין כמעט השקעות נדל"ן אשר אינן כוללות הוצאות שיפוץ, בין אם לפני מחירת נכס הנדל"ן או לפני השכרתו. מה יש לבדוק בנושא שיפוץ הדירה ומה ידרש לשיפוץ כזה לפני ביצוע השקעות נדל"ן?

מאת: rina levinsonנדל"ן13/12/101487 צפיות
ניתן כיום לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב להשגת תשואות נאות והחזרים חודשים יפים באמצעות השכרת הבתים לאחר רכישתם, כאשר דמי ההשכרה מכסים על החזר הלוואות המשכנתא ואף מותירים תשואה בידי הרוכשים.

מאת: rina levinsonנדל"ן23/11/101041 צפיות
כאשר באים להשקיע בהשקעות נדל"ן יש לשקול האם להשקיע בהשקעות נדל"ן מניבות או כאלו המיועדות לתשואה מיידית וכן האם להשקיע בארץ או בחו"ל. המאמר דן בשוני בין האפשרויות הללו וכן בסיכונים באפשרויות השונות.

מאת: rina levinsonנדל"ן14/11/101237 צפיות
לאילו דברים יש לשים לב בעת ביצוע השקעות נדל"ן להשכרה, ומה הוא השוני העיקרי בין השקעות נדל"ן למכירה והשקעות נדל"ן לרכישה? איך ניתן להגדיל את התשואה בהשקעות נדל"ן להשכרה?

מאת: rina levinsonנדל"ן19/10/101819 צפיות
כאשר באים לבצע רכישת נדל"ן בארה"ב יש דברים אליהם כדאי לשים לב על מנת לבצע השקעה חכמה אשר תניב תזרים מזומנים חיובי בעבור השקעתכם.

מאת: rina levinsonנדל"ן25/09/101848 צפיות
אחת הנטיות הקיימות כיום היא תנופת השקעה בנדל"ן בארה"ב על ידי תושבים ישראלים. אחד האיזורים בהם הישראלים משקיעים הוא נכסי נדל"ן בפלורידה. על פלורידה ומצבה במאמר.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181564 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173054 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171706 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171772 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161598 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161468 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica