חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן ושיפוץ הנכסים

מאת: rina levinsonנדל"ן14/12/20101100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם מדובר בנושא השקעות נדל"ן מניבות בהן נרכש נכס נדל"ני לצורכי השכרה או בהשקעות נדל"ן לתשואה מיידית בהן נרכש נכס נדל"ני לצורכי מכירה מיידית, נושא שיפוץ נכס הנדל"ן עולה לעתים תכופות. כאשר מדובר בהשקעות נדל"ן לצורך מכירה מיידית, שיפוץ מוצלח עשוי להעלות במידה ניכרת את ערך מחירת נכס הנדל"ן ובכך להגדיל בצורה משמעותית את התשואה. במקרה של השקעות נדל"ן לצרכי רכישת נכס נדל"ן מניב לצורכי השכרה, שיפוץ הנכס לפני השכרתו עשוי להעלות את מחיר ההשכרה או אף לאפשר את השכרת הנכס.

השקעות נדל"ן - בלת"ם

בעת ביצוע השקעות נדל"ן קיים תמיד הסיכון אשר בשיפוץ. לעתים, כל הנדרש הוא מתיחת פנים קלה לנכס אשר נרכש באמצעות שכבת טיח חדשה או צביעת הנכס, אולם לעתים תחילת העבודה על שיפוץ פני הבית מגלה את הצורך בביצוע שיפוצים נרחבים אשר עלולים לעלות מחיר רב בהרבה מאשר תוכנן. הבלת"ם - הבלתי מתוכנן, קיים כמעט תמיד ובכל שיפוץ. ככלל אצבע רצוי להוסיף 15%-20% מהעלות הגלויה עבור השיפוץ כעלות השיפוץ המתוכננת אשר קרוב לוודאי תוציאו בפועל. ככל אשר נכס הנדל"ן ישן יותר - כך אחוז הבלת"מים - עולה אף הוא.

ככלל, ככל אשר נכסי הנדל"ן הנרכשים ישנים יותר כך עולה הסיכוי כי השיפוץ לו יזדקקו יהיה נרחב יותר. כמו שהזנחת שיפוץ קטן כמו חדירת מים קלה דרך הגג עלולה עם הזמן לגרום להתפשטות עובש, טרמיטים ריקבון ופטריות ואף עשויה עם הזמן לגרום לקירות וליסודות אשר מתחת לנזילה לקרוס, כך עולה הסיכוי כי עם השנים הייתה קיימת הזנחה כזו של מקור פגע זה או אחר.

השקעות נדל"ן - מה צריך לבדוק לפני הרכישה

ישנם מספר דברים אשר כדאי לקבל עבורם חוות דעת. רצוי כי חוות הדעת תעשה על ידי אדם מהימן ומקצועי אשר אינו בעל אינטרס. קבלן אמנם מבין היטב בענייני בתים שיפוצים ועלויות, אולם בהחלט יתכן וחוות הדעת אשר תקבלו תושפע מתקוותו לקבל את עבודת השיפוצים לאחר מתן חוות הדעת.

ככל יש לבדוק את הנושאים הבאים לפני רכישת נכס נדל"ני אשר יהיה זקוק לשיפוץ לפני מכירתו או השכרתו:

  • מזיקים - נושא ריקבון, טרמיטים, ועובש הם רלוונטים במיוחד להשקעות נדל"ן בארצות בהן השימוש בעץ לקירות הבית הוא נפוץ, כגון ארצות הברית. נזק טרמיטים או עובש עלול להיות יקר מאד כיוון ותיקונו דורש הדברת המזיקים או ניקוי יסודי של העובש וכן תיקוני קירות יקרים הכוללים לעתים החלפת קירות מלאה, בהתאם לנזק אשר נגרם לתקרה, קירות או הרצפות.
  • אינסטלציה וביוב - נושא נוסף הדורש התייחסות הוא נושא האינסטלציה. לעתים תידרש השקעה מרובה בהחלפת האינסטלציה בנכס הנרכש, ולעתים תדרש השקעה נוספת בכלים סניטריים, דודי שמש ומקלחונים.
  • צנרת גז
  • חשמל ותקשורת - כאשר בוחנים את מערכת החשמל יש לבחון התאמה של מספר הפאזות, לוח החשמל המרכזי, החיווטים והשקעים וכן את תכנון והתאמת התכנון של מערכת החשמל בנכס לצרכי הדיירים.
  • מוצרי אלקטרוניקה - בארצות הברית נהוג כי נכסי נדל"ן מושכרים ונמכרים כאשר מוצרי האלקטרוניקה המרכזיים מותקנים וקיימים בהם והם הינם חלק מהבית. כאשר מדובר על שיפוץ יש לקחת עלות תיקון או רכישת מוצרי חשמל אלו בתכנון. בין המוצרים ניתן למנות: מקרר ומקפיא, תנור וכיריים, מיקרוגל, מדיח כלים, מפזר אדים, טוחן אשפה, מכונת כביסה וייבוש ומזגן.
  • טיח וצבע - עבודות טיח יקרות מעבודות צבע, יש לקחת בחשבון את הצורך בביצוע עבודות כגון אלו
  • תיקון גגות, רעפים, חלונות, דלתות
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועצת השקעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rina levinson

מאת: rina levinsonנדל"ן13/12/101487 צפיות
ניתן כיום לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב להשגת תשואות נאות והחזרים חודשים יפים באמצעות השכרת הבתים לאחר רכישתם, כאשר דמי ההשכרה מכסים על החזר הלוואות המשכנתא ואף מותירים תשואה בידי הרוכשים.

מאת: rina levinsonנדל"ן23/11/101041 צפיות
כאשר באים להשקיע בהשקעות נדל"ן יש לשקול האם להשקיע בהשקעות נדל"ן מניבות או כאלו המיועדות לתשואה מיידית וכן האם להשקיע בארץ או בחו"ל. המאמר דן בשוני בין האפשרויות הללו וכן בסיכונים באפשרויות השונות.

מאת: rina levinsonנדל"ן14/11/101237 צפיות
לאילו דברים יש לשים לב בעת ביצוע השקעות נדל"ן להשכרה, ומה הוא השוני העיקרי בין השקעות נדל"ן למכירה והשקעות נדל"ן לרכישה? איך ניתן להגדיל את התשואה בהשקעות נדל"ן להשכרה?

מאת: rina levinsonנדל"ן19/10/101819 צפיות
כאשר באים לבצע רכישת נדל"ן בארה"ב יש דברים אליהם כדאי לשים לב על מנת לבצע השקעה חכמה אשר תניב תזרים מזומנים חיובי בעבור השקעתכם.

מאת: rina levinsonנדל"ן25/09/101848 צפיות
אחת הנטיות הקיימות כיום היא תנופת השקעה בנדל"ן בארה"ב על ידי תושבים ישראלים. אחד האיזורים בהם הישראלים משקיעים הוא נכסי נדל"ן בפלורידה. על פלורידה ומצבה במאמר.

מאת: rina levinsonהשקעות08/09/101208 צפיות
קיימים שני סוגים עיקריים של השקעות בנדל"ן – השקעות מניבות והשקעות המיועדות למימוש מהיר. מה ההבדל בינהן ומתי כדאי להשקיע בכל אחת מהן – על כך במאמר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica