חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרמיקה גרניט פורצלן - אריחים מובילים בשיפוצים

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים27/09/20101583 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות חדר האמבטיה הפך לאחד החללים החשובים בבית, אליו אנו מגיעים בסיומו של יום כדי להירגע, להתרענן ולצבורכוחות מחודשים. לכן לא מעט אנשים מחליטים לשפץ או לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלהם. אחתההחלטות החשובות בכל שיפוץ או עיצוב מחדש של חדר האמבטיה היא בחירת האריחים שישמשו לחיפויהקירות ולריצוף החדר. מרבית האנשים משקיעים מחשבה מרובה בבחירת העיצוב, הצבע והטקסטורה שלהאריחים. אולם כדאי לדעת, שבבחירת אריחים יש לקחת בחשבון גם שיקולים נוספים מלבדהשיקולים העיצוביים.

כאשר בוחרים אריחי קרמיקה או גרניט פורצלן, המיועדים לחיפוי קירות ולריצוף רצפות, כדאי לשים לב גם לתקני האיכותוהבטיחות של האריחים. אריחים אשר עומדים בתקני איכות ובטיחות לא רק שיהיו מעוצבים להפליא, הם גםימלאו את ייעודם הפונקציונאלי. לכן, בבואכם לרכוש אריחי קרמיקה או גרניט פורצלן לחדרהאמבטיה, הקפידו לוודא שהאריחים נושאים תו תקן של מכון התקנים הישראלי, המבטיח לכםשהאריחים שלפניכם עמדו בבדיקות האיכות והבטיחות המחמירות ביותר.

מכון התקנים הישראלי בודק שכל אריח קרמיקה או גרניט פורצלן עומד בדרישותיו של תקן 314. דרישותיו של תקן זה מחייבות שהאריחיהיה בעל כושר ספיגה, חזק ועמיד בפני החלקה בהתאם לפרמטרים שנקבעו בתקן.

כושר הספיגה של אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן

כדי לקבל את תקן מכון התקנים הישראלי, על אריחי קרמיקה והגרניט פורצלן להגן על קירות ורצפת חדר האמבטיה שלכם מפנירטיבות. כדי לבדוק את כושר הספיגה שלהם, מכון התקניםמעביר את אריחי הקרמיקה והגרניט פורצלן לייבוש בתנור למשך לילה שלם. לאחר הוצאתםמהתנור הם נשקלים, מוכנסים לאמבטיית מים, ולאחר מכן נשקלים שוב. ההפרש בין שתיהשקילות מוגדר כאחוז הספיגות של האריח. כדי לקבל את תו התקן אחוז הספיגות של אריח גרניטפורצלן צריך להיות נמוך מ- 0.5%. אחוז הספיגות של אריח קרמיקה יכול להיות מעט יותרגבוה.

חוזקם של אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן

פרמטר נוסף שבודק מכון התקנים הוא חוזקם של האריחים ועמידותם בפני עומסים. פרמטר זה חשוב על מנת להבטיח שאריחי הקרמיקהאו הגרניט פורצלן לא ייסדקו או ישברו כתוצאה מעומסים כבדים מדי. כדי לבדוק את חוזקהאריח, מכון התקנים מכניס את האריח למכבש, אשר מפעיל עליו לחץ מדוד בכפיפה עד לשבירתו.לכל אריח בקבוצת ספיגות מסוימת יש ממוצע חוזק פרטני, המעיד כי הוא עומד בתקן. למשל:עבור קבוצת אריחי גרניט פורצלן ממוצע החוזק צריך להיות 35 לפחות, ועבור אריח גרניטפורצלן בודד ממוצע חוזק של 32.

עמידותם של אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן בפני החלקה

הפרמטר השלישי שנדרש על ידי מכון התקנים הישראלי הוא עמידות בפני החלקה. זהו גם הפרמטר החשוב מבין השלושה, שכן בחדר האמבטיההסיכון להחלקה גבוה במיוחד. לכן יש להבטיח שאריחי הקרמיקה / הגרניט פורצלן אינםמהווים סיכון בטיחותי. כדי לבדוק האם האריחים עמידים בפני החלקה, בודק מטעם מכון התקניםהולך על רמפה שעליה מותקנים האריחים. במהלך הליכתו הרמפה משנה את זוויתה, כאשר לכלאורך הבדיקה הבודק מאובטח באמצעות רתמה. שלב נוסף בבדיקת עמידות החלקה הוא הליכה ברגליםיחפות כאשר האריחים הורטבו במים ובסבון, או לחלופין כאשר נעליו של הבודק שומנו בשמן.הזווית שנוצרת בין הרמפה לרצפה כאשר הבודק מאבד את שיווי משקלו ומחליק, מבטאת את כושרעמידותו של האריח. עבור חדרי האמבטיה מומלץ לבחור באריחי קרמיקה או גרניט פורצלן בעליעמידות החלקה R10 לפחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101240 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101233 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/101133 צפיות
כלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/101391 צפיות
עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע של סחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן של המלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים. בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקף הפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות יד שניה.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102867 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101248 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץהזמנות אירועים24/10/101119 צפיות
הדפסת הזמנות לאירועים שונים לפעמים נראית כמשימה מורכבת ומסובכת. אם זאת, בחירה נכונה של בית דפוס יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי לגבי הפקת האירוע וכן הדפסת ההזמנות לאירועים. לא צריך להיות סופר יצירתי בשביל להפיק הזמנות לאירועים ברמה גבוהה, מספיק בחירה נכונה של בית דפוס דיגיטלי שתעשה את ההבדל.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232593 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223267 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212866 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211340 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211220 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201394 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201125 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica