חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סריקת מסמכים רפואיים

העיקר הבריאות

ככל שאנחנו מתבגרים האמרה "העיקר הבריאות" שגורה בפינו יותר ויותר. מדוע בעצם? כי אנחנו מבינים שישנם תחומים רבים בחיים כגון התחום הכספי או החברתי שבהם לא נורא אם נחווה תקופות פחות טובות, כי תמיד נוכל לתקן. לעומת זאת הרעה במצבנו הבריאותי לא תמיד ברת תיקון, ולכן חשוב מאוד שנהיה מודעים למצבנו הבריאותי כל הזמן. מהי אחת הדרכים לשמור על הבריאות לאורך זמן? מיד התשובה.

סריקת מסמכים רפואיים - מדוע זה חשוב?

עם השנים אנחנו צורכים יותר ויותר תרופות שמטרתן לשמור על הבריאות שלנו. אך לכל תרופה תופעות הלוואי שלה ופעמים רבות השילוב בין נטילת תרופות מסוימות בו זמנית מזיקה לבריאות ואף יכולה לסכן חיים. מה הקשר בין סכנה זו לבין סריקת מסמכים רפואיים?

קבלת מידע בזמן אמת

כאשר אנחנו מקבלים מרשם לתרופה מרופא אחד, לא תמיד הוא מודע לתרופות שקיבלנו מרופא אחר. סריקת מסמכים רפואיים תאפשר לכם ולרופא לגשת לכלל המסמכים הרפואיים שלכם מכל מקום ובכל זמן. כתוצאה מכך, הרופא המטפל בכם יוכל לקבל תמונה מלאה ועדכנית על התרופות שאתם נוטלים כרגע, ולהתאים לכם תרופה שפעולתה לא תתנגש עם התרופות האחרות. מכאן שהחשיבות של סריקת מסמכים רפואיים היא ברורה - דאגה לבריאות שלכם. מדוע עוד זה חשוב? ישנם יתרונות נוספים לסריקת מסמכים רפואיים, ועל כך נרחיב במאמר הבא על סריקת מסמכים רפואיים לארכיון דיגטלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

A.D.M.S Solutions Ltd מתמחה במתן פתרונות סריקה לארכיון דיגיטלי כולל סריקת מסמכים, סריקת תמונות, סריקת מפות ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חליף

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות04/09/111338 צפיות
במאמר הקודם הסברנו מהי חשיבותה של סריקת מסמכים לניהול המידע בארגון. בשורות הבאות נפרט מה צריך לעשות לאחר שהמרנו את מסמך הנייר למסמך דיגיטלי (או כאשר מלכתחילה מדובר במסמך דיגיטלי).

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות22/08/111213 צפיות
אם בעבר מכונת הצילום עבדה שעות נוספות, בשנים האחרונות דווקא הסורק תופס תפקיד מרכזי יותר, בין היתר בשל היכולת לבצע באמצעותו סריקת מסמכים ולאחסן אותם בתוך ארכיון דיגיטלי. כפי שציינו במאמר הקודם, שירותי סריקה מסוג OCR משדרגים עוד יותר את יכולות ניהול הידע של הארגון באמצעות הפיכת מסמך סרוק או קובץ תמונה לטקסט בר עריכה. הכרות עם אופן הפעולה של השירות תאפשר לארגון לקבל תוצאות טובות יותר.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות15/07/111271 צפיות
ההתפתחות של שירותי סריקה ובכללם ה OCR מציידות את הארגון ביכולות חדשות, השאלה היא איזה מהן מתאימות לצרכי הארגון? כדי לענות על כך נסקור במאמרים הקרובים מגמות ושימושים בעולם ה OCR.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות01/04/111460 צפיות
נהוג לקשר באופן אסוציאטיבי בין שימוש במפות ובשירטוטים לבין צבא או חברות למיפוי. אך כיום, מספר הולך וגדל של חברות עושות שימושים שונים בשלל מפות ושרטוטים: מחברות בנייה ואדריכלים ועד לסקיצות של מוצרים בהתהוות – רבים מהם נעשים על נייר שעתיד להתקמט ולהתבלות עם השנים. רוצים לשמור על המפות שלכם חסינות מפגעי הזמן ועל הדרך לחסוך בזמן ובמקום? סריקת מפות ושרטוטים תקפיץ את היכולות של הארגון שלכם במספר מישורים.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות01/04/111526 צפיות
כל ארגון נתקל במוקדם או במאוחר בכאב ראש מוכר: צבירה הולכת וגדלה של ניירת. גם מי שמסדר את המסמכים בארונות באופן מופתי, עדיין נשאר עם שתי בעיות גדולות – מקום ודליפת מידע: דפים ממלאים מדפים, מדפים ממלאים ארונות, ארונות ממלאים חדרים וחדרים ממלאים קומות. כך הארגון צובר עם הזמן הרים של מסמכים, שהופכים את ה"יעילות" בתיוק מסמכי נייר ללא יעילה בעליל. ומה לגבי אבטחת המידע? הכוח של הארגון טמון בידע שלו, ולכן איבוד או גניבה של מידע עשויה להוביל לתוצאות הרסניות. כיצד ארכיון דיגיטלי נותן מענה לבעיות אלה?

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות01/04/111646 צפיות
סריקת מסמכים ושמירתם הארכיון דיגיטלי הפכה להכרח בכל ארגון – ובמיוחד בארגונים גדולים שרוצים לחסוך את הזמן והכסף הכרוכים באחסון עשרות אלפי המסמכים הנערמים ללא הפסקה. סריקת מסמכים לפורמט דיגיטלי מאפשרת חסכון של שטח אחסון יקר, שליפה מהירה של המסמכים, אבטחה גבוהה ויתרונות נוספים רבים. עד כאן הכול טוב ויפה, אך מה עושים כאשר רוצים לבצע שינויים במסמך הסרוק כמו בכל מסמך וורד? בשורות הבאות נדבר על ה-פתרון לעריכת מסמכים סרוקים: שירותי OCR.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות31/03/111981 צפיות
בעשור האחרון המסחר האלקטרוני מגלגל ברחבי העולם מחזור של מיליארדי דולרים מידי שנה, וכל הצדדים מרוויחים: הקונה יכול לחפש ולקנות מוצרים מבלי לצאת מהבית במחירים משתלמים, והעסק חוסך עלויות של מקום וכוח אדם. האינטראקציה בין הקונה למוכר מתאפשרת הודות לאמצעי אבטחה מתקדמים כגון טכנולוגית ה SSL, המאפשרת קנייה מאובטחת ברשת. בשורות הבאות ננסה להבין כיצד אפשר להעביר גם מסמכים חתומים בצורה אלקטרונית ולחסוך זמן וכסף?

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195882 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189086 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183053 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181953 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171656 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171762 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica