חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העברת דירות ומשרדים באמצעות מנוף

הובלות מנוף, הובלת דירות באמצעות מנוף

עברו הימים שבהם העברת דירה בוצעה ידנית באמצעות סבלים. בשנים האחרונות נכנסו מנופים לגבהים שונים על מנת להעביר בקלות, במהירות ובטחון את תכולת דירה ממשאית הובלת דירות לדירה או למשרד.

מנוף להעברת דירות הוא בעצם מעין מעלית משא המורכבת על משאית המותאמת במיוחד לתפקיד זה.
ישנם מספר סוגים של מנופים. לקומות גבוהות במיוחד, מנוף להרמת תכולת דירה עד לקומה 15 וכן מנופים קטנים יותר המיועדים עד לקומה 4. לכל סוג של מנוף עלות כספית משלו.

הסיבה העיקרית לשימוש בהובלות מנוף היא מעבר לכך שכיום מדובר בבניינים רבי קומות ואין כמעט אפשרות להעביר את התכולה באופן ידני. גם לצורך העברת תכולת דירה או משרד לדירות נמוכות יותר משתמשים כיום במנוף. חלק מהסיבות נובעות מכך כי לעיתים חדרי המדרגות צרות מדי לצורך העברת התכולה, לא תמיד ניתן להעביר את התכולה באמצעות המעלית מאחר ולעיתים היא צרה מדי, כמו פסנתר למשל, ספה גדולה במיוחד, מיטות רחבות במיוחד וכד'.

הדרך הנכונה להעברת דירה באמצעות מנוף הוא ראשית דבר ליצור קשר עם חברת הובלות המבצעת גם הובלות מנוף, לקבוע איתם פגישה בבית על מנת להעריך את נפח התכולה וגודל האריזות, לא לארוז במשקל העולה על 300 קילו ולקבוע את יום ההובלה מוקדם בבוקר. תכולת הדירה תועבר באמצעות המנוף למשאית ההובלות כאשר בסיום התהליך הן משאית המנוף והן משאית ההובלה יגיעו למיקום הדירה החדשה והפריקה תבוצע בתהליך הפוך. דהיינו, העלאת התכולה לדירה, והנחת כל אריזה בחדר המתאים לה.

מאחר ומשתמשים בהובלות מנוף התהליך הוא די קצר ולמעשה תוך מספר שעות ניתן לעבור דירה מה שבעבר היה לוקח שעות רבות של העמסת התכולה באמצעות סבלים והעלאתה לדירה החדשה באותה הדרך.
בהובלות מנוף יש תוספת עלות על המנוף אך בסופו של דבר התהליך מהיר ובטוח יותר מאשר באמצעות סבלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל "בית משותף" מאפשר לרוכשים דירותבפרוייקטים חדשים, ועד בית ודיירים בבתים משותפים להקים אתרי אינטרנטליצירת קשר בין הדיירים בקלות.

אתרי הקהילות הינם מקום מפגש, נגיש מכל מקום ובכל זמן עבור הדיירים,בעיקר עבור דיירים שזה עתה רכשו דירה בפרוייקטים חדשים. במסגרת האתרהדיירים יכולים להחליף מידע ורעיונות שונים בכל נושא הקשור לרכישת הדירההחדשה או הבית המשותף הקיים.

האתר מספק תוכן ושירותים רבים לדיירים: פורומים ומאמרים מקצועיים, כתבות תוכן, מדריך בעלי מקצוע,  ובעלי מקצוע בתחומי הבית והבניין, לוח חדשות בנושאי דיור וקהילה ועוד.

פורטל בית משותף נותן מקום נרחב לתוכן במגוון רחב של נושאים: 
נדל"ן, כלכללה וצרכנות, שיפוץ, עיצוב, בעלי מקצוע, איכות הסביבה ובנייה ירוקה, בניין ודיור, ועד בית, גינון, פנאי ועוד.

האתר מרכז גם את כל נושא ועד הבית והפורומים באתר הם ייחודיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בית משותף

מאת: פורטל בית משותףבתים משותפים22/07/112261 צפיות
התקנון המצוי הוא תקנון אשר מחייב כל בעל דירה בבית משותף, בין אם הוא מודע לקיומו של התקנון ובין אם לאו. תפקידו של התקנון המצוי – להגן על כל הצדדים הנוגעים בסוגיות מסוימות, בנוגע לרכוש הפרטי ולרכוש המשותף.

מאת: פורטל בית משותףפרסום באינטרנט01/12/101362 צפיות
כיום, כאשר מספר הפריצות בעלייה מתמדת, והביטחון של משפחתנו חשוב לנו מכל, אין מנוס משימוש בחברות ומערכות אזעקה לבית. השקט הנפשי ותחושת הביטחון בהחלט שווים את המחיר עבור רכישת מערכת אזעקה לבית וכן את השירות היומי אשר מספקות חברות אבטחה מקומיות.

מאת: פורטל בית משותףמתכונים ואוכל - כללי01/12/101201 צפיות
שמן זית מסמל יותר מכל את החיבור לאדמה, לשורש וליצירה. זהו תוצר של עבודה מורכבת הבנויה משלבים רבים. החגים מתקרבים ומתנת שמן זית היא המתנה הראוייה.

מאת: פורטל בית משותףניקיון21/11/101118 צפיות
מעבר לדירה חדשה או לדירה לאחר שיפוץ כללי דורשת מאיתנו לשים לב עד הפרטים הקטנים ביותר, כשאחד מהם הוא נושא הניקיון. לפני יום המעבר, מומלץ מאוד לאפשר לחברת ניקיון מקצועית לבצע את תהליך הניקיון. מלבד ניקיון יסודי, מומלץ לבצע פוליש למרצפות הדירה.

מאת: פורטל בית משותףאבטחת הבית03/11/101382 צפיות
אחת מהבעיות הקשות ביותר במדינה הינה פריצות לבתים וזו בעיה שמשטרת ישראל צריכה להתמודד איתה במהלך כל יום. בעקבות עליית מקרי הפריצות בשנים האחרונות, בעלי דירות ובתים מחפשים פתרונות שונים על מנת להגן על ביתם, כאשר אחד ממגוון הפתרונות היא אזעקה לבית.

מאת: פורטל בית משותףניקיון31/10/102603 צפיות
מעבר דירה דורש מאיתנו המון סידורים ולא מעט אנרגיות. אנו נדרשים לארגן הכל כמו שצריך כדי שהכל יעבור בשלום. משלב חיפוש חברת הובלות דירות ועד שלב פריקת הארגזים, אך מה עם ניקיון הדירה רגע לפני המעבר?

מאת: פורטל בית משותףניקיון14/10/101299 צפיות
בין אם רכשתם דירה חדשה וכעת הגיע הזמן להיכנס אליה ובין אם רכשתם דירה יד שנייה וערכתם בה שיפוצים כהוגן, לפני הכניסה לדירה החדשה (שנקרא לה גם חדשה לצורך העניין כי היא ממש חדשה) אתם זקוקים לשרותי חברת ניקיון כדי שתכשיר את הדירה לכניסה למגורים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211181 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211034 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211206 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201057 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201053 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica