חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפור השירות בעזרת קופות ממוחשבות

מאת: דוד גרינברגמיחשוב ארגוני06/10/20101226 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפור השירות בעזרת קופות ממוחשבות

כל בית עסק מחזיק מעמד בשוק בשל רמת השירות אותו מקבלים הלקוחות.

אם לקוח לא מקבל שירות טוב, לא רק שתאבדו את אותו לקוח ואותה המכירה, אלא גם לקוחות פוטנציאליים נוספים אשר אותו לקוח מתלונן בפניהם על רמת השירות הלא טובה בה נתקל באותו בית עסק.

שירות לקוחות הינו המפתח להצלחת כל בית עסק, לכן כל מתודה אשר מגדילה את רמת השירות של הלקוחות בה תשתמשו , יכולה להיות רק לתועלת בית העסק.

קופה רושמת איכותית יכולה להעצים את היכולת של צוות העובדים לתת שירות מצוין עבור הלקוחות אשר פוקדים את העסק.

קופות כיום כוללות מסך מגע קל לשימוש ותוכנות נוחות לעבודה, להלן כמה דוגמאות לתועלתן של חומרה ותוכנה שמשפרות את רמת שירות הלקוחות –

שירות מהיר

לקוחות לא אוהבים להמתין בתור לקופה.

אם תשאירו לקוח בהמתנה זמן ארוך מידי, אז אותו לקוח יכול לוותר ולצאת מהחנות ללא ביצוע הרכישה אותה רצה לבצע.

הימנעו מאיבוד לקוחות על הפיכת התוכנה באותן קופות להרבה יותר פשוטות ונוחות לשימוש, תוך סנכרון עם מערכות אחרות כמו מלאי.

באופן זה צוות העובדים לא יבזבז זמן רב בשירות כל לקוח ולקוח.

בדיקת זמינות מלאי

אם מגיע אליכם צרכן אשר מעוניין בפריט במידה או צבע אחרים מן המוצע בחנות, צוות העובדים יכול לבדוק ביתר קלות על ידי כמה נגיעות פשוטות במסך של הקופה הממוחשבת.

דבר זה שומר על הנציג מול הלקוח ולא באחד מהמחסנים בחיפוש אחר אותו פריט מבוקש, כאשר יכול להיות שכלל אינו נמצא במלאי.

אם המערכת מסונכרנת ברמה ארצית אתם תוכלו לבדוק את הזמינות של פריטים ברחבי הארץ ולמצוא היכן כן נמצא פריט בו חושק לקוח ולספק לו אותו בהזמנה מאותה חנות.

באופן זה לא  פספסתם את אותה עסקה.

מענה פשוט ללקוחות

לעיתים לקוחות יכולים להיות בעלי שאלות פרטניות לגבי פריט כזה או אחר.

אתם יכולים לכלול את כל המידע הקיים על כל פריט ופריט בעמדת הקופה הממוחשבת, כך שהעובד יכול להעלות את הפריט על גבי המסך ולמצוא מענה מהימן ללקוח לגבי סוג האחריות, הוראות כביסה או כל פרט אחר שיכול לעלות לגבי כל פריט בעסק.

שדרגו את המכירה

השתמשו בתוכנה על מנת לבצע שדרוג של מכירה ביתר קלות.

כך למשל, בעת בה הנציג מעביר מוצר בקופה יכולה לקפוץ הודעה בדבר הנחה על פריט אחר ברכישת אותו פריט דומה.

כאשר המידע זמין לנגד עיני הנציג בעת המכירה עצמה יהיה הרבה יותר פשוט לא לשכוח מן ההנחות והמבצעים הקיימים ולנצל מקסימום של אפשרות שדרוג מכירה.

 



תגיות המאמר: קופה רושמת, קופות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132315 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173387 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163491 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151811 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151748 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152263 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141974 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148104 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica