חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא לזוגות צעירים

מאת: ביטוחביטוח משכנתא10/10/20101067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נסביר ממה מורכבת פוליסת ביטוח משכנתא וכיצד מחשבים את גובה הפרמיה.

כל זוג בוגר כבר הספיק לשכוח את מה שהזוגות הצעירים לומדים כעת – אין משכנתא בלי ביטוח משכנתא. רוב הזוגות המבקשים לקחת את יחסיהם לשלב הבא עושים זאת באמצעות אחת משתי דרכים: חתונה או רכישת דירה. כידוע, חתונה היא עסק כלכלי, ולרוב מטרת כספי החתונה הינה לסייע לזוג הצעיר בעת רכישת דירה כיוון שדירה היא סמל לביטחון ויציבות.

אצל מרבית האנשים, דירה היא הרכוש היקר ביותר הנמצא בבעלותם. מדובר הרי ברכישה יקרה במיוחד היכולה להגיע למאות אלפי שקלים בהתאם לגודל הבית ומיקומו. בכדי לרכוש דירה עלינו לחסוך סכום כסף ראשוני ולרוב גם זה לא מספיק ואנו נאלצים לקחת משכנתא מהבנק.

משכנתא היא הלוואה כספית גדולה המיועדת לרוב לרכישת דירה או נכס מקרקעין. כיוון שמדובר בסכום כסף לא מבוטל, הבנק מבקש להבטיח את החזרת כספו באמצעיים שונים, דוגמת החתמת ערבים ובטחונות. בנוסף לאלו, הבנק מחייב כל לווה לרכוש בנוסף למשכנתא גם ביטוח משכנתא.

ניתן לרכוש ביטוח משכנתא לזוגות צעירים אצל חברות ביטוח ישירות או באמצעות סוכני ביטוח שונים. פוליסת ביטוח משכנתא מורכבת למעשה משני ביטוחים נפרדים – ביטוח מבנה למשכנתא וביטוח חיים למשכנתא.כל אחד מביטוחים אלו מכיל תנאים שונים ולכן הפרמיה מחושבת בהתאם לאופי הביטוח:

ביטוח מבנה למשכנתא – מעניק כיסוי במקרה שנגרם נזק לנכס שלשמו לקחנו את המשכנתא. במקרה זה חברת הביטוח תשלם לבנק את יתרת תשלום המשכנתא ותפטור את המבוטחים מכל תשלום נוסף. הפרמיה במקרה זה נקבעת בהתאם לגובה המשכנתא או בהתאם לשווי הנכס המבוטח. בכל מקרה פוליסת ביטוח משכנתא חייבת לכסות את גובה המשכנתא שנותרה בשלמותה.

ביטוח חיים למשכנתא – מעניק כיסוי במקרה של פטירת אחד משני בני הזוג המבוטחים. במקרה זה חברת הביטוח תשלם את יתרת המשכנתא בבנק ותשחרר את בן הזוג הנותר מכל תשלום נוסף. שימו לב כי אין בכוחו של ביטוח זה להחליך ביטוח חיים סטנדרי כיוון שמדובר בכיסויים שונים – בעוד האחד מכסה את המשכנתא השני מבטיח את רמת חייהם של משפחה.

בבואכם לרכוש ביטוח משכנתא, מומלץ כי תבדקו היטב מספר חברות ביטוח ישירות וסוכני ביטוח בטרם תחליטו היכן לרכוש את הפוליסה. אם ברצונכם לחשב מראש את גובה החזרי המשכנתא המוערכים אתם יכולים להעזר במחשבון משכנתא מקוון באינטרנט. זכרו תמיד לערוך השוואה מקיפה, ולבדוק לא רק את עלויות הפוליסה אלא גם את התנאים והכיסויים השונים הכלולים בה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקיף שרותי אינטרנט בע"מ (Mekif.co.il) מפעילה אתרי אינטרנט באמצעותם ניתן לקבל הצעות לביטוח חובה, וכלל סוגי הביטוח מחברות הביטוח המובחרות. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטוח

מאת: ביטוחביטוח רכב05/03/121139 צפיות
כנהגים שומרי חוק נכפה על כל אחד ואחת מאיתנו לבטח את הרכב בו אנו נוסעים בביטוח חובה. הוצאה לא קטנה, אך הכרחית. בעקבות רפורמת הביטוח בישראל בשנת 2004 נפרצה תחרות בין חברות הביטוח השונות על הצרכן הישראלי. תחרות זו הטמינה מדיניות השוואת מחירים. במאמר הבא נדון בחשיבות עריכת השוואת מחירי ביטוח רכב בטרם רכישת פוליסה שנתית

מאת: ביטוחביטוח רכב27/02/121142 צפיות
פוליסות ביטוח לרכב הן הוצאה שלא ניתן להתחמק ממנה, אך מתברר שיש דרך לרכוש פוליסה בתנאים טובים, נוחים, ובמחירים מוזלים, מבלי לשבור את הראש. במאמר הבא נצייד אתכם במידע אודות ביטוח מקיף וחובה, ומה שביניהם.

מאת: ביטוחביטוח רכב20/02/121078 צפיות
הרבה לפני המהפכה לצדק חברתי, עוד בשנת 2004, פרצה מלחמת המחירים בתחום ביטוח הרכב. האפשרות לרכוש ביטוח מקיף הישר מחברת ביטוח כזו או אחרת, ולשאת במשא ומתן על מחירי הפוליסה, הביאו תחרות בריאה שהמנצח עליה הוא לא אחר מאשר הצרכן הישראלי. למי שטרם בדק והשווה, מצא והצדיק, שינה ונלחם, מוקדש המאמר הבא, שיסביר כיצד פועל ביטוח רכב השוואת מחירים לרווחת הנהגים.

מאת: ביטוחביטוח רכב12/02/121038 צפיות
בכל שנה בעלי רכבים בישראל מוציאים עשרות אלפי שקלים עבור פוליסת ביטוח לרכבם. במאמר הבא תוכלו לקרוא מה חשוב לבצע טרם רכישת כל פוליסה, ואיך ניתן לחסוך את עלויות הביטוח המקיף באמצעות עריכת השוואת מחירי הפוליסות בחברות הביטוח.

מאת: ביטוחביטוח רכב01/02/121162 צפיות
כל בעל רכב יודע כי ההוצאות עבור ביטוח רכב עשויות להותיר חור גדול מאוד בכיס, אבל הכרחיות ללא עוררין. במאמר הבא נביא בפניכם כלים שישמשו אתכם לשם קבלת הצעת מחיר לביטוח רכב משתלמת, מה חשוב לבדוק ומדוע, וכיצד לערוך השוואת ביטוח רכב בבחינת מחירים ותנאי הפוליסות השונות.

מאת: ביטוחביטוח - כללי07/08/111390 צפיות
כאשר רוכשים כלי שייט מנועי או שמעוניינים להעביר סחורה או מטען באמצעות כלי שייט מנועי, ניתן ואף נדרש בחלק מהמקרים לרכוש ביטוח ימי.

מאת: ביטוחביטוח דירה12/10/101305 צפיות
במאמר זה נסביר מהו ביטוח בית משותף, אלו תנאים וכיסויים כלולים בפוליסה, מהם הסיכונים הפוטנציאלים ומדוע חשוב לערוך השוואת מחירים מקיפה. המפקח על הביטוח מגדיר בתנאי הפוליסה התקנית של ביטוח בית משותף, כי מבנה משותף הינו בניין מגורים המכיל לפחות שתי דירות בעלי מתחם משותף.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223052 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162762 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142853 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147656 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148040 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138257 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131975 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica